Positiivisuusketju

  • 2 783 506
  • 11 169

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pimeyden, harmauden ja sateen keskellä mieltä lämmittää:

-Haakana
-Kuusla
-Lind
-Risikon otteet ennen loukkia
-Tuhma-Olavin paluu
-Tunnelma (koti)peleissä
Listaan voinee lisätä myös Tenhovuoren otteet edellisen n. puolen kuukauden ajalta. Edelliset 5o 4+2 on tämän hetkiseen rooliin nähden tuloksellisesti erinomainen lukema.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Listaan voinee lisätä myös Tenhovuoren otteet edellisen n. puolen kuukauden ajalta. Edelliset 5o 4+2 on tämän hetkiseen rooliin nähden tuloksellisesti erinomainen lukema.
Ehdottomasti näin! Ja kuinka ollakkaan, niin omat pojat kyseessä. Ja toki Kalle Kangas ja ensimmäinen maali!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen oli sitten ainakin D-päädyn sisääntulossa siirrytty 2:n-oven taktiikasta 4:n-oven käyttöön.
Ehdottomasti positiivinen asia ja varsinkin eilinen sää huomioiden..

Pelillisistä asioista sitten täällä jo monessa aiemmassakin viestissä kehuttujen "omien poikien", eli Haakanan, Kuuslan ja Lindin otteet. Ehdottoman positiivinen esitys tältä kolmikolta!

Siinä onkin seurajohdolla varmasti erittäinkin visainen pähkinä purtavaksi, nimittäin millä konstilla kyseisen kolmikon saa jatkamaan myöskin ensi kaudella Jokerit-paidassa.
Itse näkisin suht moneltakin kantilta katsottuna, että tämä yllä mainittu trio kuuluu siihen top 5:een joiden kanssa nykyjengistä kirjoittelisin/pyrkisin kirjoittamaan ensimmäisinä jatkosopimuksia.
Mutta niinkuin sanottua, tämä lienee helpommin sanottu kuin tehty, ikävä kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaveri laittoi yhteiskuvan. Oli manskulla törmänny Nelliin. Zugilla muutaman päivän tauko peleistä. Kävikö Nelli lyömässä puumerkin sopimukseen ;) ?
Jos on pieninkin mahdollisuus Mr. Helsingin kotiutukseen, niin laitetaan vaikka keräystä pystyyn. Miehelle C rintaan, karsintojen kautta liigaan, liigassa muutama viiri kattoon, hokkarit naulaan ja toimistolle hommiin. Sitten taisinkin ikävä kyllä herätä.

AJ saa toteuttaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos on pieninkin mahdollisuus Mr. Helsingin kotiutukseen, niin laitetaan vaikka keräystä pystyyn. Miehelle C rintaan, karsintojen kautta liigaan, liigassa muutama viiri kattoon, hokkarit naulaan ja toimistolle hommiin. Sitten taisinkin ikävä kyllä herätä.

AJ saa toteuttaa.
Ruotsissahan näitä keräyksiä harrastetaan, mutta miten Suomessa, tuleeko laki vastaan? Laittasin välittömästi dollarit kolehtiin
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ruotsissahan näitä keräyksiä harrastetaan, mutta miten Suomessa, tuleeko laki vastaan? Laittasin välittömästi dollarit kolehtiin
Kaiketihan jotain "tokeneita", eli esimerkiksi julisteita 100 euroa kappale saa myydä ihan vapaasti, joskin näistä pitää verot maksaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kohta mennään! Edellinen kerta Hakametsässä kevään 2002 ensimmäinen finaali Tapparaa vastaan. Tukkaan tuli tuossa, mutta hyvinhän siinä lopulta kävi.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tänään pitkästä aikaa Hakametsään! Ammoisina aikoina Tapparalta tuli lähes aina kuokkaan ollessani tonteilla, mutta Ipaa vastaan saldo on huomattavasti parempi. KooVeehan on Ipan yhteistyöjoukkue, joten lähtökohdat ovat hyvät!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lyhyellä varoitusajalla päätin lähteä julkisilla kulkuvälineillä Porvoosta Tampereelle katsomaan peliä, kun alle 50 eurolla pääsi. Ensin bussilla Helsinkiin ja siitä junalla Tampereelle. Otin vielä lähijunan, kun oli halvempi. Kotona olen joskus 3.30 yöllä. Pitkään olen empinyt, että hyppäänkö tähän Jokerit-buumiin, mutta ainakin tälle matkalle päätin mennä. Ja Jokerien fanipaita on päällä. Ikinä en ole ollut missään urheilutapahtumassa Tampereella. Usealla Turun junamatkalla olen ollut aikoinaan, mutta nyt pitää nähdä Tampere.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Lyhyellä varoitusajalla päätin lähteä julkisilla kulkuvälineillä Porvoosta Tampereelle katsomaan peliä, kun alle 50 eurolla pääsi. Ensin bussilla Helsinkiin ja siitä junalla Tampereelle. Otin vielä lähijunan, kun oli halvempi. Kotona olen joskus 3.30 yöllä. Pitkään olen empinyt, että hyppäänkö tähän Jokerit-buumiin, mutta ainakin tälle matkalle päätin mennä. Ja Jokerien fanipaita on päällä. Ikinä en ole ollut missään urheilutapahtumassa Tampereella. Usealla Turun junamatkalla olen ollut aikoinaan, mutta nyt pitää nähdä Tampere.
Kannattaa kysyä jos Eteläpäädyn dösässä on tilaa paluumatkalle!
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Vierasmatkalla Eteläpäädyn dösässä ja nokka näyttää kohti Tamperetta, legendaarista Hakametsän jäähallia. Olin siellä paikalla Jokerien viimeisessä pelissä sekä myös tänään kun odotettu paluu lähes 10 vuotta myöhemmin tapahtuu.

On näissä vierasmatkoissa vaan jotain!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
+ Omat junnut Lind, Kuusla ja Tenhovuori
+ Kalajanniskalta paikoittain oikeanlaista röyhkeyttä ja upea blokki

Siinäpä ne.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Makeita yleisömääriä pelistä toiseen niin himassa (himoissa) kuin vieraissa. Samaa mitä ilmeisimmin tiedossa Kokkolassa ja sitten onkin taas täysi Nordis.

Näillä esityksillä se onkin toinen kysymys kuinka kauan homma jatkuu. Todella erikoiselta tuntuu että pistekeskiarvo ja sijoitus on edelleen 4. paras.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Minulla onkin jo ollut tätä ahdistuksen, ärsytyksen ja vitutuksen tunnetta Jokerien pelissä ikävä. Mukavaa, että Jokerit pelaa edes ja saan negatiivisia tunteita myös. Vielä jos valmentaja vaihdettaisiin, niin olisi niin kotoinen tunnelma kuin joskus aiemmin.
 

töfting

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
#27. Kehittyi jo viime kaudella tosi paljon. En uskonut silti yhtään, että saattaisi tehdä näin hienon sisääntulon miesten sarjaan.

Varmasti monelle Jokerikannattajalle melkiein epätodellinen tilanne nähdä Onnin menoa kentällä:"hetkinen, mähän olen nähnyt tämän ennenkin...".
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olihan se mukava nähdä 7 vuoden tauon jälkeen Jokerien peli. Onni Lindin maali oli hieno juttu ja yli 4400 katsojaa oli hieno lukema. Yksi pistekin tuli Jokereille Tampereelta. Ennen vanhaan Tampereen reissuilla jäätiin aika usein ilman pisteitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös