Kannattaa kysyä jos Eteläpäädyn dösässä on tilaa paluumatkalle!Lyhyellä varoitusajalla päätin lähteä julkisilla kulkuvälineillä Porvoosta Tampereelle katsomaan peliä, kun alle 50 eurolla pääsi. Ensin bussilla Helsinkiin ja siitä junalla Tampereelle. Otin vielä lähijunan, kun oli halvempi. Kotona olen joskus 3.30 yöllä. Pitkään olen empinyt, että hyppäänkö tähän Jokerit-buumiin, mutta ainakin tälle matkalle päätin mennä. Ja Jokerien fanipaita on päällä. Ikinä en ole ollut missään urheilutapahtumassa Tampereella. Usealla Turun junamatkalla olen ollut aikoinaan, mutta nyt pitää nähdä Tampere.
Taidan tulla junalla, mutta kiitos ehdotuksesta.Kannattaa kysyä jos Eteläpäädyn dösässä on tilaa paluumatkalle!
Kannattaa kysyä jos Eteläpäädyn dösässä on tilaa paluumatkalle!
Kiitos nauruista. Ei tätä skeidaa ilman huumoria kestäisi. Laitetaanko toria jo varaukseen?Jokerit nousi Tampereen reissun pisteellä neljänneksi.
Jos ei muuta, niin sitä ainakin odottaa huomisessa, että näkee meidän omat nuoret Jokerit viilettämässä kaukalossa ja varmasti isolla jokeri-sydämellä. Saadaan olla kiitollisia Lindistä, Kuuslasta ja kumppaneista!
Se on just näin!Varmasti monelle Jokerikannattajalle melkiein epätodellinen tilanne nähdä Onnin menoa kentällä:"hetkinen, mähän olen nähnyt tämän ennenkin...".
Tämä. Tänään voitto ja parin viikon päästä Mestis-nemesis Kiekko-Espoo kotona nurin, niin kausi on avattu uudelleen.Pelipäivä taas. Nyt positiivinen ote ja voitto kotiin.
Olin tulossa samaa sanomaan. Todella hyvä selostaja!Hyvätuulinen selostaja! Kiva kuulla, että joku nauttii työstään.