Positiivisuusketju

  • 2 786 762
  • 11 169

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näköjään joka kerta kun pelataan, ollaan jullien puolen pääpuheenaihe. Eihän tässä malta odottaa itse kauden alkua.
röda vapisee! "Kaikkien aikojen kausi" käsillä ja ilmassa kysymysmerkkejä, samalla Jokereiden tekemässä kuplivaa paluuta. Huolissani olisin itsekin, jos julli olisin.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
röda vapisee! "Kaikkien aikojen kausi" käsillä ja ilmassa kysymysmerkkejä, samalla Jokereiden tekemässä kuplivaa paluuta. Huolissani olisin itsekin, jos julli olisin.
HIFK:lla menossa kaikkien aikojen kausikorttimyynti tällä hetkellä. Miksi HIFK:n pitäisi olla jostain huolissaan, kun on itselläänkin hyvä draivi menossa? Stadi tarvitsee kahta joukkuetta. Molempien menestys ja boomi ajaa koko kaupungin kiekkobuumia eteenpäin eikä toisiaan alaspäin. Toivottavasti Jokerit palaa kohta Liigaan ja saadaan yhdessä poljettua Tamperetta sitten maahan ihan kunnolla.
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Näköjään joka kerta kun pelataan, ollaan jullien puolen pääpuheenaihe. Eihän tässä malta odottaa itse kauden alkua.
Muutenkin niin erikoista sakkia. Eilen metrossa vastakkaiselle penkille istui hifk:n lippiksellä varustettu parikymppinen jätkä, joka alkoi luetella ääneen päivän kokoonpanoja.

Menee hetki ja tämä kyseinen jätkä nostaa toisen kankkunsa penkistä ja vittu pieraisee äänekkäästi. En tiedä oliko tuo sitten reaktio päivän kokoonpanoon vai mistä oli kyse.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
HIFK:lla menossa kaikkien aikojen kausikorttimyynti tällä hetkellä. Miksi HIFK:n pitäisi olla jostain huolissaan, kun on itselläänkin hyvä draivi menossa? Stadi tarvitsee kahta joukkuetta. Molempien menestys ja boomi ajaa koko kaupungin kiekkobuumia eteenpäin eikä toisiaan alaspäin. Toivottavasti Jokerit palaa kohta Liigaan ja saadaan yhdessä poljettua Tamperetta sitten maahan ihan kunnolla.
Täysin samaa mieltä ja Stadi tarvitsee kaksi jengiä jolloin saadaan aivan superbuumi stadiin. Tampere putoaa kyydistä, koska talousalue merkitsee. Mediä huomio menee aivan tappiin, Jokereiden palatessa kirkkaisiin valoihin. Pari vuotta mestistä ja tämä toteutuu.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näköjään yhdellä Espoon reppanalla mennyt jo yksi harkkapelitappio tunteisiin. Runkosarjan voittaja on kuulemma jo selvillä. No, katsotaan kuka vie sarja-avauksessa kentällä ja katsomon puolella.

Sinänsä hauskaa keulimista, kun nuo eivät saa fanikatsomoon edes sataa ihmistä. Noh, onpahan ihmeteltävää syyskuussa kaverilla Espoossa, kun yläparvella on 1500 hengen fanikatsomo ja hallista muutenkin reilusti yli puolet punakeltaista.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Näköjään yhdellä Espoon reppanalla mennyt jo yksi harkkapelitappio tunteisiin. Runkosarjan voittaja on kuulemma jo selvillä. No, katsotaan kuka vie sarja-avauksessa kentällä ja katsomon puolella.
Ottaahan se koville kun iso ja paha tulee tyhjyydestä kaikkien huulille, vähitellen rinnalle ja lopulta ohituskaistaa liigaan espoon jäädessä rannalle ruikuttamaan kohti vääjäämätöntä loppua, kuten espoolaisessa urheilussa yleensäkin.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huudellaas vielä baarikierroksen välissä seuraavaa. K-Espoo on kohdattu ja viety viimeksi 8-0 1998 vuonna pronssipelissä ja heti perään vuonna 2023 viety 3-2. Runkosarjan avausta odotellessa. Kaverini väitti, että silloin katkeaisi 25 vuoden tappioputki. Itse en siihen usko.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ottaahan se koville kun iso ja paha tulee tyhjyydestä kaikkien huulille, vähitellen rinnalle ja lopulta ohituskaistaa liigaan espoon jäädessä rannalle ruikuttamaan kohti vääjäämätöntä loppua, kuten espoolaisessa urheilussa yleensäkin.
Enpä usko että näin hallitsevana mestarina ottaa kauheasti monellakaan espoolaisella yksi harkkapelitappio koville. Oikeastaan ihan jopa hyvä että tekin joitain pelejä voitatte, saadaan vähän enemmän meininkiä itse kauteen.

Minä pidän vain ja ainoastaan positiivisena asiana sitä että Jokerit on taas Suomen kiekkokartalla. Mestiksen mielenkiinto nousee eksponentiaalisesti, ja kyllä tässä itse kukin sinne Liigaan on väistämättä menossa.

Ja kuten @Clubittaja sanoi, fanitoiminta on vielä melko lapsenkengissä koska yksi Suomen parhaista kannattajaryhmistä hajosi täysin konkurssista ja Salonojan United-perseilystä johtuen. Siihen menee vielä aikaa että homma on samalla tasolla, mutta potentiaalia on ja homma menee parempaan suuntaan jatkuvasti.

Syyskuussa mennään!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Helsingin Jäähalli on kokenut ja kokemassa aikamoisen remontin ja vaikkei ihan kaikkea ifk:hon viittaavaa saadakkaan pois, niin käsittääkseni mm. koko hallin pääväri muuttuu punaisesta mustaksi. Edistystä. Näin se kehitys kehittyy.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Muuttuuko se mustaksi siis Jokereiden takia vai ihan muuten vaan?
Riippuu keneltä kysytään. Musta ja harmaa taitavat olla hallitsevat värit. Tapahtuma-alan myynnit taitavat kuitenkin olla se pääsyy. Entinen väritys on kuulemma aiheuttanut sen, että useita keikkoja on jäänyt saamatta. Tiedä sitten tästä. Luulen että aika moni ifklainen syyttää muutoksesta meitä ja mikäs siinä.

Soluasunto remonttiin ja toivottavasti jo vuoden päästä Areenalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös