powerforward#7
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Philadelphia Flyers
Tämä lista tuli identtisenä (tai ainakin niin olin katsovinani) Jokereiden Facebookiin äsken. Ettei vaan olisi täältä kopioitu. ;)
Samaa hymyilin äsken
Tämä lista tuli identtisenä (tai ainakin niin olin katsovinani) Jokereiden Facebookiin äsken. Ettei vaan olisi täältä kopioitu. ;)
Ei ole mielestäni peli vielä esim kauden 82-83 tasolla, eikä edes 90-luvun parhaiden vuosien tasolla. Mutta tämän vuosituhannen parasta peliä, parempaa kuin mestaruuskaudella 2001-2002.
Ossin jatkosopimus kauteen -16 asti kuuluu tämän ketjun alle heittämällä. Tämä tarkoittaa myös sitä että Ossi todennäköisesti kantaa uransa loppuun narrinuttua
+ Nordlund coast to coast. - Voi luoja mikä maali kylmät väreet kulkivat pitkään ja kädet tärisi kun tommosen teki!
Mua harmittaa, kun ei tullut kymmentä maalia, mut en viitsi vitutusketjuun laittaa.EDIT: lisätään vielä, että vitutusketju on valunut ilahduttavan alas :)
Tästä kuvasta voi niitä ilmeitä ihastella, jos ei livenä ehtinyt. Joku on onnistunut ikuistamaan juuri sen hetken kun Masto on tullut pakeista ohi, muttei vielä ujuttanut kiekkoa takanurkkaan ja yleisöllä on täysin epäuskoisia ilmeitä.Lisäksi Maston tekemän 1-0 maalin aikaan eteläpäädyn ilmeet olivat näkemisen arvoisia.