Gerbiilimestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HJK
On muuten mahtava fiilis eilisen pelin ja areenauutisten jälkeen. Pääty areenalla (virsi #63) soi päässä ja hymyilyttää niin, että alkaa poskia särkemään pikkuhiljaa.
Saat tuplattua kaiken kun pistät SaiPan voitolle tänään.571 € se sitten nettona eilen tuotti kun uskoi Jokereiden totaaliseen dominointiin.
Pelin alussa kyllä vähän jännitti mutta 2-0 tilanteessa olin jo varma että tätä ei sössi enää kukaan.
Sitten rahat nostoon. Eikä uusiin peleihin :)571 € se sitten nettona eilen tuotti kun uskoi Jokereiden totaaliseen dominointiin.
Pelin alussa kyllä vähän jännitti mutta 2-0 tilanteessa olin jo varma että tätä ei sössi enää kukaan.
Saat tuplattua kaiken kun pistät SaiPan voitolle tänään.
Jukureiden omalla alueella epäillään tuossakin luvussa olleen reilusti ilmaa.Mutta siis kävin Liigapörssin vuoksi katsomassa Liigan tämän päivän tulokset ja kiinnitin huomiota yleisömääriin. 5 ottelua, alin yleisömäärä Mikkelissä 2259 ja korkein Turussa 4705. Ei tuo nyt hirveästi hurraamista aiheuta.
Posiketjussa otan tämän vastaan pureskelematta, mutta joku analyyttinen voisi perata vähän kokoonpanoja jossain toisessa ketjussa.Jokerit - Salzburg 5-0
Salzburg - Pelicans 4-0 (CHL matsi just menossa).
Tämä ei ole posariketjun kamaa mutta näyttää Liigan taso taas aivan järkyttävältä kun tätä 30 min katsonut.
Pelicans hävisi lopulta tuon pelin 5-0. Tilastojen mukaan Jokerit voittaisi tällä otannalla Pelicansin 10-0. En sano, että näin tapahtuisi. Salzburgilla toki puuttui tärkeitä pelaajia edellisessä pelissä, mutta jos nyt pelattaisiin Jokerit vs Salzburg, niin on Jokeritkin vahvistunut reilusti edellisestä kohtaamisesta.Posiketjussa otan tämän vastaan pureskelematta, mutta joku analyyttinen voisi perata vähän kokoonpanoja jossain toisessa ketjussa.
Posiketjussa otan tämän vastaan pureskelematta, mutta joku analyyttinen voisi perata vähän kokoonpanoja jossain toisessa ketjussa.
Jokerit - Salzburg 5-0
Salzburg - Pelicans 4-0 (CHL matsi just menossa).
Ei tietenkään. Warrior Cup on paljon kovempi kuin joku CHL.Tietenkään nämä ei ihan vertailukelpoisia.
Nauratti kun fanikatsomossa muutama ihminen pomppi ja muut istui :DHIFK.n ottelua tänään seuraillut tv.stä sivusilmällä niin oikesti mikä kirkko toi mesta on. Hiljaista kuin hautajaisissa, kunnon virkamies"kannatusta".
Hivenen eroa kun vertaa meidän kotimatseihin.
Katsoin 2.erän pelistä ja luulin, että siellä ei enää ole fanikatsomoa. Mitään siitä ei nimittäin kuulunut.Nauratti kun fanikatsomossa muutama ihminen pomppi ja muut istui :D
Olin itse todistamassa paikan päällä työpaikan tilaisuudessa ja pakko olla samaa mieltä. Harmittaa tosin, että kokkelinenä ja suihinottokone teki maalit.HIFK.n ottelua tänään seuraillut tv.stä sivusilmällä niin oikesti mikä kirkko toi mesta on. Hiljaista kuin hautajaisissa, kunnon virkamies"kannatusta".
Hivenen eroa kun vertaa meidän kotimatseihin.
Pitää ymmärtää, että 70 vuotiailla on jo eri asteisia kolotuksia ja vammoja, jotka estävät pomppimisen ja ääneen kannustamisen. Ei me mennä vanhainkoteihinkaan sanomaan jengille, että tehkääpä kuperkeikkoja. Jotain kunnioitusta kuitenkin vanhempaa väkeä kohtaan ja jätetään naureskelut vähemmälle.Nauratti kun fanikatsomossa muutama ihminen pomppi ja muut istui :D
Ja siihen perään vatipää tyhjiinOlin itse todistamassa paikan päällä työpaikan tilaisuudessa ja pakko olla samaa mieltä. Harmittaa tosin, että kokkelinenä ja suihinottokone teki maalit.
Hetki kerrallaan.Voimia sinulle!Elämäniloja ja suruja. Pelipäivä ja äitini hautajaiset.
Hyvä, että pääsevät jätkät pelaamaan. Fenenko saattaa olla nuorissa ihan äijä. Oman kehityksen kannalta varsinkin nuorille pelaajille on se, että pääsee oikeasti pelaamaan eikä tarvitse tyytyä vaan harjoittelemaan joukkueen mukana. Pelit kehittää nuoria.Nissinen ja Haakana kahden matsin ajaksi Hokkiin lainalle sekä Fenenko viikonlopun U20 joukkueen mukana. Hyvä että pääsevät jätkät pelaamaan!