Halli on ilmeisesti muuttunut huonompaan suuntaan eli alkaa olla lahoamispisteessä. Edesautetaan halliremonttia ja huudetaan katto irti tänään!Uusi päivä. Kohta stoge stadiin ja Kiasmalta punakeltaisessa seurassa Lappeenrantaan! Edellisen kerran Kisapuistossa 23.2.2008, jolloin SaiPa kaatui Sheddenin Jokereiden käsittelyssä 1-3. Liekö halli juuri muuttunut noista ajoista? :)
Minä, me, Jokerit!
On siellä ledikaukalo nyt!Uusi päivä. Kohta stoge stadiin ja Kiasmalta punakeltaisessa seurassa Lappeenrantaan! Edellisen kerran Kisapuistossa 23.2.2008, jolloin SaiPa kaatui Sheddenin Jokereiden käsittelyssä 1-3. Liekö halli juuri muuttunut noista ajoista? :)
Minä, me, Jokerit!
Aurinko paistaa, yksi harmaa ja kohti uutta testiä. Tänään tulee tiukka voitto tarkemmalla pelillä. Kyllä se tästä!Oc:n bussilla kotiuduttu Helsingin reissulta ristiriitaisin miettein. Nyt pitäisi jostain kaivaa esille positiivinen mieli.
Itse saan yleensä Jokereista. Eilen ja tänään on pelipäivä. Eilen sen positiivisen mielen sai myös lakanasta. Vihdoin osa faneista uskaltaa selvästi näyttää, että Jari Kurri ei ole tervetullut mihinkään Jokereihin liittyvään.Oc:n bussilla kotiuduttu Helsingin reissulta ristiriitaisin miettein. Nyt pitäisi jostain kaivaa esille positiivinen mieli.
Arvostan. Lappeenrantaan ultrien mielenosoituskiukuttelun jälkeen kannustamaan omia!Hallilta kotiuduttu ja voitto sieltä tuli. Pitää antaa positiivista palautetta myös Eteläpäädyn ja Oc:n faniporukoille. Oli mahtavaa kannustusta. Hienoa oli tänään kuulua tuohon joukkoon.