Positiivisuusketju

  • 2 866 096
  • 11 441

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viirit ja jäädytetyt pelipaidat olivat aikoinaan Nordiksella pysyvät. Eiköhän tässä tehdä samoin. En nyt muista, ovatko jullien viirit nykyisin levitetty pitkin kattoa, sitä asiaa täytyy sitten järjestää uudelleen. Pelisuuntahan julleilla ja meillä on perinteisesti eri.

Toki asiaa voisi tarkastella siitäkin näkökulmasta, onko jollain vuokralaisella vuokria rästissä...

Tampereellahan on sama tilanne ja viirit katossa ovat pysyviä.
 

Ballo

Jäsen
Uskoisin, että viirit olisivat pysyvät. Onko järkeä laskea joka peli alas? Ei.
Seurat tekevät tietysti itse päätöksensä haluaako esimerkiksi Jokerit HIFK:n viirit heidän peliensä ajaksi kattoon vai ei ja sama toisinpäin. Sen verran tulehtuneet ovat seurojen välit ihan ymmärrettävistä syistä etten usko molempien joukkueiden viirien koristavan kattoa samanaikaisesti. Ihan yhtälailla laita- ja jäämainokset tulee molemmilla seuroilla olemaan omat.

Hallissahan ei jotain yksittäisiä seiniä lukuunottamatta ole punaista kuin penkit. Eli mitään merkittävää muutosta Nordiksen yleisilmeeseen ei tule. Ledipintoja Nordiksen käytävät tarvitsisivat paljon nykyistä enemmän, tekisi hallista visuaalisesti paljon näyttävämmän sekä molemmat joukkueet saisivat helposti käytävistä omanäköiset omiin tapahtumiinsa ilman mitään askarteluja.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni on itsestäänselvyys että jos jaetaan halli, esillä on molempien kunniagalleria mestaruusviireineen pelipaitoineen. Vastustajaa pitää osata arvostaa ja kunnioittaa tuon verran. Olkoon ne siellä muistuttamassa vähintään mitä pitää tehdä ollakseen parempi - puolin ja toisin. Muuten ottelutapahtumaa voi ja on suotavaa tietysti muokata oman näköiseksi.

Alkais jo.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nordiksen alkavan kauden seuratuimmat luistimenviillot piirretään tiistaisessa divaripelissä. Huikeeta!

Vähän käy sääliksi naapurin faneja. Siinä missä meitä itketetään (onnesta) näin elokuussa, niin naapurileirissä kyyneleet tuntuvat tulevan ihan muista syistä.

Milli takkiin kun hallia täytetty jokeriboomin peloissa ilmaislipuilla, vuokrat maksamatta ja yksi edari tunnetaan loppu-uransa ajan suikkarikoneena. Penkkiä myöden joukkue täynnä vanhoja jokereita ja aivan nappikaudella pronssipeli saattaisi olla mahdollinen. Nämä naapurin palstaa lukemalla.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Kävelen Ruoholahdenkatua päälläni Jokerien sininen t-paita jossa jättimäinen, punakeltainen narrinpää iskee silmää.

Liikennevaloissa seisoo auto jonka ohjaksissa istuu mies keltaisissa silmälaseissa: molemmat kurottaa katseensa toisiinsa ja fundeeraa mielessään: "Onx toi se?". Yhdenaikaisesti molemmat nostaa toisilleen peukut ilmaan ja pistää jättimäiset hymyt ilmoille.

Siinä Jokerien omistajan Markus Selinin ja tämän kausikorttilaisen kohtaaminen. On vain Jokerit!
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Faga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen lukenut palstaa sen alusta asti mutta kirjoitellut harvakseltaan. Kirjoittelin tuonne pääsylippuketjuun kyssärin, mutta laitetaan tänne osittain hieman samaa mitä sinne tuli laitettua OT ja mikä kuuluu tänne täysin.

Kasarille syntynyttä kannattajaa puhuttelee sanoinkuvaamattomasti viherlilan kotipaidan orastava toivottavasti pysyvämpi paluu. Uniikki paita, jota ei ole kellään muulla. Tämä on minun Jokerit. Jokaisella on oma suhteensa kannattamaansa seuraan, mutta minulle nykyhetki kaikkinensa tuo vahvasti mielleyhtymiä -90 -luvun taitteen sisukkaan opportunistisesta Jokereista, joka valloitti divarista Suomen, ja johon ihastuin. Nyt vielä näyttää, että Valle voisi olla omalla tavallaan sen ajan Teemu.

Eletään potentiaalisesti niin poikkeuksellisia hetkiä, että kaikki eivät sitä varmasti vielä ymmärrä. Seuraavista vuosista pitää erityisen paljon nauttia ja seuraa pitää tukea kaikin tavoin. Mahdollinen nousu pelaamalla liigaan on euforinen kokemus. Ja siitä jatketaan aikanaan sitten Kanada-maljaa kohti. Tämä on mahdollista vain, jos me fanit aidosti uskotaan siihen.

Tällaisia ajanjaksoja ei lätkäfanin elämässä satu eteen kuin todella hyvällä tuurilla kerran (tai käsittämättömällä tsägällä kaksi). Omana elinaikanani me tehtiin se jo kerran kuten myös teki Kärpät. Tehdään se toisen kerran.

Tämä on meidän Jokerit. Kujeilevan hyvätahtoinen seura. Nyt mennään!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kieltämättä vähän naurattaa jullien äärettömän katkerat viestit, koskien nordista.
Vituttaahan se kun eivät saaneet Filppulaa edes mottipäisellä ja Jokerit törkeästi tunkeutuu heidän bunkkeriinsa pelailemaan. Sjutton också!
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Mä en ole viimeisen vuoden aikana kokenut tällaisia tunteita jääkiekossa miesmuistiin. Se tunne, se palava tunne, palasi synkän ajanjakson jälkeen sydämeen. Me tultiin takaisin Suomeen. Kun Jokerit otti siinä avausmatsissa voiton Espoossa, meidän dominoidessa koko hallia, mä itkin. Kaikki se lataus tuntui taas oikealta.

Kauteen mahtui pettymyksiä, mutta se kuuluu asiaan. Kuten kauden loputtua sanoin, että siitä valtavasta pettymyksestä ja kivusta huolimatta se kausi tuntui taas oikealta.

Nyt me saadaan himaan äijä, joka ei jumankauta ota edes palkkaa siitä, että pääsee tänne pelaamaan. Ja me vielä eletään aikaa, jossa pelaajia etsitään.

Ei tämmösiä asioita tee kuin Jokerit.

Mä rakastan tätä seuraa ja teitä kaikkia faneja. Kiitos.

Tää tuntuu taas oikeelta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kieltämättä vähän naurattaa jullien äärettömän katkerat viestit, koskien nordista.
Menestys, kiinnostavuus, rahat...kaikki taitaa olla HIFKillä heikossa hapessa.
On vain halli, eikä sekään ole oma, vuokrahalli.
(maksoivatko muuten jo ne vuokrat?)
Et annetaan heidän nyt purkaa kiukkunsa ja turhautuneisuutensa Jakoajan ketjuissa.
Kiukkupäissään ja sormitaipeita pureskellessa syntyy usein moukkamaista tekstiä.
Mennään me positiivisesti huomiseen ja ens kauteen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On vain halli, eikä sekään ole oma, vuokrahalli.
En ymmärrä tuota kiukkuamista tämänkään takia. Kaupungin halli ja luulevat edelleen että se on oma. Vähän sama kun vuokraisin itse jonkun tilan kaupungilta, jossa on muitakin vuokralaisia ja pitäisin sitä omana. Rakentaisivat oman hallin jos noin ahdistaa. Mekin ollaan siellä bunkkerissa vaan kun muita vaihtoehtoja ei ole. Ja siihen asti kun joku hyvä muu vaihtoehto vapautuu, onhan sitä hyvä somistaa myös meidännäköiseksi ja laittaa viiriä kattoon.
 

Ilmalan Herra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihana lämpöinen kesä kaartaa pikku hiljaa loppusuoralle ja pimeä sateinen syksy kurkkii jo nurkan takana. Fiilis ei luonnollisesti voisi juurikaan parempi olla!

Parin päivän sisään on nyt tullut käytyä ihastelemassa lohen nuijintaa Tikkurilassa, tuhlattua reipas 300€ #51 pelipaitaan ja muuhun tilpehööriin, sekä nyt kirjoitettua Jatkoaikaan ensimmäistä kertaa sitten maaliskuun.

Mä oon niin valmis, pari viikkoa ja sitten mentiin!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Syksyn ekaan matsiin sitten? Se on Narrin parasta kesän ohella parasta aikaa. Tulen mestoille oman takkini kera.
Piti ihan lainata itseään.

Paikalla ollaan, onneksi tuli kausarikin hommattua. On tää hienoa aikaa. Kiikkustuolissa on mitä muistella. No, mä varmaan tulen hallille rollaattorin kera.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ymmärrä tuota kiukkuamista tämänkään takia. Kaupungin halli ja luulevat edelleen että se on oma. Vähän sama kun vuokraisin itse jonkun tilan kaupungilta, jossa on muitakin vuokralaisia ja pitäisin sitä omana. Rakentaisivat oman hallin jos noin ahdistaa. Mekin ollaan siellä bunkkerissa vaan kun muita vaihtoehtoja ei ole. Ja siihen asti kun joku hyvä muu vaihtoehto vapautuu, onhan sitä hyvä somistaa myös meidännäköiseksi ja laittaa viiriä kattoon.
Minä ymmärrän hyvin, miksi herättää tunteita, kun heidän puolen ketju nostetaan meidän fanien toimesta, jotta päästään fiilistelemään sitä, miten jokerimatsien aikana Nordis näyttää jatkossa enemmän Jokereilta. Millaisia reaktioita ihan oikeasti sopii odottaa?

Lisäksi meidän leirissä on varmaan hyvä tunnustaa, että olemme Nordiksella enemmän tai vähemmän evakossa taannoisen seurajohtomme tekemien surkeiden ratkaisujen vuoksi siinä missä Ifk:lle tuo on ihan oikeasti se kotihalli, vaikka eivät sitä omistakaan. Ripaus nöyryyttä ei ole pahitteeksi tämän asian kanssa, enkä ihan ymmärrä, mikä motiivi "meillä" on käydä tuolla lällättelemässä tai inttämässä, että olemme ihan täysin 100 % tasavertaisia vuokralaisia.

Toki osa heidän kirjoittajista on niin henkeen ja vereen anti-Jokerit, että keskustelusta ei joka tapauksessa tule mitään, mikä toisaalta on yksi syy lisää olla edes yrittämättä sitä.

Itse olen iloinen siitä, että Areenan tilanteen ollessa se mikä se on, meillä on vaihtoehto noinkin läheltä ja on vain bonusta, jos ottelutapahtumakin pikkuhiljaa muokkautuu enemmän meidän näköiseksi.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onhan tuo lapsellista alkaa lällättelemään toisen jengin osiossa, oli aihe halli tai mikä tahansa. Mun mielestä on tosi väsynyttä lukea tuollaista kumman tahansa jengin puolelta. Omassa pesässä voikin tiettyyn pisteeseen asti jullitella ja narritella, mutta ei sitä tarvitse tehdä naapurin puolella, kun joka ikinen kerta siitä alkaa se jo liiankin tutuksi tullut piirileikki, jossa jossain vaiheessa jollain läikkyy yli. Ja turha syytellä ainoastaan jompaa kumpaa osapuolta, kun sitä samaa on tapahtunut puolin ja toisin.

Vielä enemmän kuitenkin vituttaa Stadin hallitilanne kokonaisuudessaan. Täydellisessä maailmassa käytössä olisivat jo sekä Garden että Helsinki halli, mutta kädettömien ja päätöksiin kykenemättömien päättäjiemme vuoksi ollaan tilanteessa, jossa kaupungin ykköshallina toimii jo aikansa elänyt monumentti ja tämä ei heijastu pelkästään lätkään ja muuhun urheiluun, vaan koko viihdepuoleen. Paljon jää vero- ja muitakin tuottoja saamatta, koska fasiliteetit ovat mitä ovat.
 

91.1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Optimistina tulkitsen tämän Saarnin "salaperäisen vastauksen" vahvistukseksi sille, että myös meidän mestaruusviirit ja jäädytetyt pelinumerot nähdään tulevalla kaudella Nordiksen katossa: Jokerit-pomo lupailee yllätystä – merkittävään kysymykseen salaperäinen vastaus: "Mahdollista"

Nostetaanko Jokereiden mestaruusviirit Helsingin jäähallin kattoon?
– Mahdollisesti.
Entä jäädytetyt pelinumerot?
– Mahdollisesti. Jätetään jännitystä.
Mahtavaa! Olisikohan tämä pysyvä muutos?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Optimistina tulkitsen tämän Saarnin "salaperäisen vastauksen" vahvistukseksi sille, että myös meidän mestaruusviirit ja jäädytetyt pelinumerot nähdään tulevalla kaudella Nordiksen katossa: Jokerit-pomo lupailee yllätystä – merkittävään kysymykseen salaperäinen vastaus: "Mahdollista"

Nostetaanko Jokereiden mestaruusviirit Helsingin jäähallin kattoon?
– Mahdollisesti.
Entä jäädytetyt pelinumerot?
– Mahdollisesti. Jätetään jännitystä.
Kenties näiden ympärille rakennetaan oma teemaottelu alkusyksyllä, kunhan Vallehuuma on hieman haihtunut ja saadaan tällä porukkaa lisää hallille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös