En ymmärrä tuota kiukkuamista tämänkään takia. Kaupungin halli ja luulevat edelleen että se on oma. Vähän sama kun vuokraisin itse jonkun tilan kaupungilta, jossa on muitakin vuokralaisia ja pitäisin sitä omana. Rakentaisivat oman hallin jos noin ahdistaa. Mekin ollaan siellä bunkkerissa vaan kun muita vaihtoehtoja ei ole. Ja siihen asti kun joku hyvä muu vaihtoehto vapautuu, onhan sitä hyvä somistaa myös meidännäköiseksi ja laittaa viiriä kattoon.
Minä ymmärrän hyvin, miksi herättää tunteita, kun heidän puolen ketju nostetaan meidän fanien toimesta, jotta päästään fiilistelemään sitä, miten jokerimatsien aikana Nordis näyttää jatkossa enemmän Jokereilta. Millaisia reaktioita ihan oikeasti sopii odottaa?
Lisäksi meidän leirissä on varmaan hyvä tunnustaa, että olemme Nordiksella enemmän tai vähemmän evakossa taannoisen seurajohtomme tekemien surkeiden ratkaisujen vuoksi siinä missä Ifk:lle tuo on ihan oikeasti se kotihalli, vaikka eivät sitä omistakaan. Ripaus nöyryyttä ei ole pahitteeksi tämän asian kanssa, enkä ihan ymmärrä, mikä motiivi "meillä" on käydä tuolla lällättelemässä tai inttämässä, että olemme ihan täysin 100 % tasavertaisia vuokralaisia.
Toki osa heidän kirjoittajista on niin henkeen ja vereen anti-Jokerit, että keskustelusta ei joka tapauksessa tule mitään, mikä toisaalta on yksi syy lisää olla edes yrittämättä sitä.
Itse olen iloinen siitä, että Areenan tilanteen ollessa se mikä se on, meillä on vaihtoehto noinkin läheltä ja on vain bonusta, jos ottelutapahtumakin pikkuhiljaa muokkautuu enemmän meidän näköiseksi.