Viikko lomaa töistä Jokereiden takia :) Varmaan kokonaisuutena tulossa yksi elämäni parhaista viikoista. Kolme Jokereiden peliä eri paikoissa. Viikkoon mahtuu myös yksi Veikkausliigamatsi, Mutsin synttärit ja häät (Ei omat :D, vaan parhaan kaverin).
Mulla on jo sininen. Oikeastaan pelipaidan värinen. Olisko kuoliossa? Pitänee lähtä Haartmanniin jonottamaan. Tuutko mukaan?Jestas että on kokoaikainen stondis päällä huomisesta. Alkaa kipeytymään jo.
Oon jo putkassa. Skoudet, eikä mammat tykänny ku kävin stondis päällä kaupassa. Toivottavasti päästävät huomenna ajoissa pois.Mulla on jo sininen. Oikeastaan pelipaidan värinen. Olisko kuoliossa? Pitänee lähtä Haartmanniin jonottamaan. Tuutko mukaan?
Kohta siis nähdään kuitenkin! Tulin itse tänne Haartmannii (pun intended). Vähän helpotti, mutta nuorena suoro nousoo nopeaa uuteen nousuun.Oon jo putkassa. Skoudet, eikä mammat tykänny ku kävin stondis päällä kaupassa. Toivottavasti päästävät huomenna ajoissa pois.
Jumalauta ihan millin päässä oli kyynel kun tämän luin. Taitaa huomenna isolla miehellä tulla itku.Uskomatonta, mutta kohta mennään.
Kyyneleet ovat väistämättömät, mutta näissä karkeloissa se on vain oikein.
Kaikki ne muistot, kaikki ne hetket, kaikki se mikä ajaa kokonaisen yhteisön yhden asian taakse..
Nyt ei peruutella. Nyt ei katsella taaksepäin. Kilvet ja miekat esiin!
On tullut aika uuden aamun,
TAISTELE JOKERIT!
Juhlapäivä!Pelipäivä!
Espoolainen unelma, stadilainen todellisuus
Kiekko-Espoon liigaprojektin uskottavuus koki kolauksen uusimpien talouslukujen valossa. Lisäksi paluun Suomen sarjoihin tekevä Jokerit kiinnostaa pääkaupunkiseudun yleisöä enemmän.www.jatkoaika.com
Asiallinen kolumni ja asia on hyvin pitkälle noin.
Tänään mennään!
Dear sir, I beg to disagree. Kolumni oli roskaa, mutta se Katkikselle sallittakoon!
Tervetuloa!
Pelillinen identiteetti on pääpiirtein sama aina U14-tasolle saakka. Meidän vahvuutemme on organisaation aktiivinen ja sitoutunut valmennuskunta. Mietimme yhdessä pelillisiä painopisteitä ja mitä painotamme harjoittelussa. Tämä johtaa siihen, että meidän pelimme on eri ikäluokissa samansuuntaisia. Se antaa meille pohjan, että voimme helpommin nostaa edustusjoukkueeseen junioripelaajia, Yrjänheikki kommentoi.
Jatketaan samalla linjalla!
Rankka skenaario: Jokerit nostetaan Liigaan, mutta Kiekko-Espoo jää jumiin pattitilanteeseen - ElmoTV
Mestis alkaa torstaina huippu-ottelulla Kiekko-Espoo-Jokerit. Samuel Savolainen epäilee, että kaksikosta vain toinen nostetaan Liigaan.elmotv.com