Kyllä se näytti ainakin yläkatsomoissa hyvin maistuvan!Kyllä mutta ei niitä katsomoihin voinut viedä.
No, ehkäpä finaalien kunniaksi tuon valvonta ei ollut ihan niin tarkkaa :D
Kyllä se näytti ainakin yläkatsomoissa hyvin maistuvan!Kyllä mutta ei niitä katsomoihin voinut viedä.
Jep. Kello herättämässä 13.50! Rannalla joutuu lähetyksen kattoo.Positiivisin mielin odottamassa klo 14 tiedoitustilaisuutta. Tänään alkaa uusi aikakausi Jokereissa.
Ei sinne päinkään. Nopeasti tuo meni lopulta ja samalla tutustui pelaajiin. Hyvä nippu kasassa ja lisää tulee vielä. Hieno päivä kokonaisuudessaan.@Valle :lle pitää varmaan aloittaa joku oma joukkorahoituskamppis, sillä näppäimistö taitaa vedellä viimeisiään siellä? Hyvää duunia ketjujen kanssa. Joku noistakin on vielä tuleva kulttipelaaja, joka lunastaa paikkansa Jokeri-historiassa ja fanien sydämmissä.
Mun täytyy myöntää etten ole seurannut koko lajia KHL-taipaleen aikana käytännössä yhtään. Seuranta on ollut ihan muissa lajeissa ja minulla ei ole mitään käsitystä millainen nippu meillä on kasassa ja mitä odottaa kaudelta. Menestys nyt on kuitenkin pienin murhe ekalla kaudella. Kunhan rakennetaan puhtaalta pohjalta ja mennään eteenpäin kuten Juti.Hyvä nippu kasassa ja lisää tulee vielä. Hieno päivä kokonaisuudessaan.
Tavoite on kolmen joukossa ensimmäisellä kaudella. Nuori ja nälkäinen joukkue. Luultavasti Mestiksen nuorin. Onhan tuossa paljon Mestiksessä tehoilleita pelaajia. Liigassakin moni pelannut.Mun täytyy myöntää etten ole seurannut koko lajia KHL-taipaleen aikana käytännössä yhtään. Seuranta on ollut ihan muissa lajeissa ja minulla ei ole mitään käsitystä millainen nippu meillä on kasassa ja mitä odottaa kaudelta. Menestys nyt on kuitenkin pienin murhe ekalla kaudella. Kunhan rakennetaan puhtaalta pohjalta ja mennään eteenpäin kuten Juti.