Clubittaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Tähän se hiljainen tuijotus jossain Tulosruutu-extrassa Semirin muikkarin jälkeen.
Keeps on giving - KK voitti Pellen nipun 5-1.Tähän se hiljainen tuijotus jossain Tulosruutu-extrassa Semirin muikkarin jälkeen.
Viltosen potkut lämmittäisi mieltä. Sitten voisi mennä tulosruutuun itkemään elämän kovuutta. Kuinka Everin ja Salmelaisen porukassa voi toimia näin.Keeps on giving - KK voitti Pellen nipun 5-1.
Tärkeä voitto itse pelistä.Hieno fiilis oli lähteä päivään, kun aamulla kympin maissa ajeli golfkentälle Hämeenlinnan väylää niin näkyi useampi Jokeri-fani fanikamoineen bussipysäkillä odottamassa kyytiä Hämeenlinnaan A-SM peliin.
Narri nauraa vielä joku päivä!
Samat ilonaiheet täälläkin. Kuuslan onnistumiset lämmittävät myös. Potentiaali on aivan huikea. Nyt se täytyy vaan ulosmitata. Pääkopasta ei pitäisi jäädä kiinni.Tärkeä voitto itse pelistä.
Hymyilyttää myös Pelle Viltosen orkesteri.
Päästään nauttimaan paikallispeleistä jo ensi kaudella, kun avaavat sarjan kesällä ja heikoimmat jengit putoaa suoraan?Paljon onnea Jokerit, 55 vuotta. Toivottavasti nähdään joskus myös Edarit pelaamassa. Mestistä varmaan ens kaudella. Näin toivotaan..
Ja positiivinen asia et Hifk kyntää syvällä täl hetkellä!!!
Piti ihan tarkistaa. Ei ole ainakaan enää.Jokerit nettisivut alhaalla, homma etenee.
Mulla on nyt ainakin alhaalla.Piti ihan tarkistaa. Ei ole ainakaan enää.
Mulla on nyt ainakin alhaalla.