Mainos

Positiivisuusketju

• 3 000 002
  • 12 316

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Kohta on kuulemma tulossa varsinaista uutispommia. Mestiksessä saattaa kaudella 23-24 olla neljä joukkuetta pääkaupunkiseudulta. Kaupungilla huhutaan että HIFK:kin harkitsee mestishakemuksen jättämistä kun rahkeet ei riitä liigaan.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kuusla taas kokoonpanossa.

Suosikkijoukkue
Taas pelataan! Kiva nähdä minkälainen tunnelma alakerran pelissä muodostuu.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Hieno fiilis oli lähteä päivään, kun aamulla kympin maissa ajeli golfkentälle Hämeenlinnan väylää niin näkyi useampi Jokeri-fani fanikamoineen bussipysäkillä odottamassa kyytiä Hämeenlinnaan A-SM peliin.

Narri nauraa vielä joku päivä!
Tärkeä voitto itse pelistä.

Hymyilyttää myös Pelle Viltosen orkesteri.

Suosikkijoukkue
Tärkeä voitto itse pelistä.

Hymyilyttää myös Pelle Viltosen orkesteri.
Samat ilonaiheet täälläkin. Kuuslan onnistumiset lämmittävät myös. Potentiaali on aivan huikea. Nyt se täytyy vaan ulosmitata. Pääkopasta ei pitäisi jäädä kiinni.

Viimeksi muokattu:

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei saisi olla vahingon iloinen kun Hifk: lla menee juuri nyt "hyvin", mutta juuri tuon joukkueen fanit olivat eniten nauramassa ja naljailemassa, kun liiga ovet menivät Jokereilta kiinni. Joten mahtavan positiivinen fiilis siitä kun Hifk ei pärjää liigassa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Paljon onnea Jokerit, 55 vuotta. Toivottavasti nähdään joskus myös Edarit pelaamassa. Mestistä varmaan ens kaudella. Näin toivotaan..

Ja positiivinen asia et Hifk kyntää syvällä täl hetkellä!!!
Päästään nauttimaan paikallispeleistä jo ensi kaudella, kun avaavat sarjan kesällä ja heikoimmat jengit putoaa suoraan?

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onnea Jokerit!

itse näin 45 vuotta jokerifanina olleenna ihmettelen mitä ihmettä sitä tuli tehtyä ne Jokereiden ensimmäiset 10 vuotta jotka missasin. Onhan tässä ollut käänteitä jos millaisia näiden vuosien aikana joten kylmäksi se ei ole jättänyt eikä tule tule varmaan jatkossakaan jättämään...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy