Joo ei ole minulla mtn varmaa tietoa tästä, mutta useasta lähteestä olen näin ymmärtänyt.Missä on sanottu, että tällä viikolla tulee uutisia?
Joo ei ole minulla mtn varmaa tietoa tästä, mutta useasta lähteestä olen näin ymmärtänyt.Missä on sanottu, että tällä viikolla tulee uutisia?
Tänään Teemu ollut Imatralla Pesäpallo ottelussa. Saisi jo toisiaan tulla jotain uutista.Herätellääs taas tätäkin ketjua. Positiivista, että tällä viikolla tulee jtn uutisia jokereiden paluusta liigaan. Nyt vaan jännitetään tapahtuuko se huomenna, torstaina vai perjantaina. Odottavan aika on ollut todella pitkä. Joka päivä päivitellyt jokereiden sivua, jospa sinne ilmestyisi jtn kivoja uutisia ilman toivottua lopputulosta.
Onko antaa lisätietoa näistä lähteistä jotka sanoo, että tällä viikolla tulisi uutisia ulos, ja onko kyseessä tahoja jotka on ihan mukana liigaan paluu projektissa ja oikeasti tietävät asioista?Joo ei ole minulla mtn varmaa tietoa tästä, mutta useasta lähteestä olen näin ymmärtänyt.
Sen verran lisätietoa voin sanoa, että aikaisemmin jokereiden kanssa yhteystyötä tehnyt henkilö sanoi viime viikolla, että ensi viikolla tulee uutisia. Se nosti itselläni palstajuttujen lisäksi odotuksia, että tällä viikolla kuullaan jtn.Onko antaa lisätietoa näistä lähteistä jotka sanoo, että tällä viikolla tulisi uutisia ulos, ja onko kyseessä tahoja jotka on ihan mukana liigaan paluu projektissa ja oikeasti tietävät asioista?
Nythän täällä palstalla on heitetty ilmoille mietintää, että tällä viikolla voisi ehkä kuulua jotain uutisentynkää ihan vaan sen takia kun Selänne sattuu Suomessa vielä olemaan tämän viikon. Taitaa olla tuo lähtenyt ihan vaan tuosta palsta-mutuilusta, kun oletetaan että Teemu olisi paikanpäällä mahdollisessa tiedotustilaisuudessa.
Kyllähän tässä itsekin on koko kesä moneen kertaan päivässä tullut käytyä Jokereiden kotisivuilla ja Twitterissä siinä toivossa, että olisi mitä tahansa uutista putkahtanut ilmoille. Läppärin F5-painike on kokenut kovia kesän aikana, kun malttamattomana odottaa tietoa tulevasta...
Noniin, sehän kuulostaa positiiviselta! Tosin, tarkoittaakohan tuo että projektissa mukana oleville annetaan jotain salassa pidettävää lisätietoa, vaiko että tulisi ihan jo julkisuuteen asti uutisia.Sen verran lisätietoa voin sanoa, että aikaisemmin jokereiden kanssa yhteystyötä tehnyt henkilö sanoi viime viikolla, että ensi viikolla tulee uutisia. Se nosti itselläni palstajuttujen lisäksi odotuksia, että tällä viikolla kuullaan jtn.
Fantasioidaan nyt jo etukäteen. Eiköhän Selänteen paita saada viel nostettua kattoon jokereidenkin toimesta.
Tulee hoppu…Herätellääs taas tätäkin ketjua. Positiivista, että tällä viikolla tulee jtn uutisia jokereiden paluusta liigaan. Nyt vaan jännitetään tapahtuuko se huomenna, torstaina vai perjantaina. Odottavan aika on ollut todella pitkä. Joka päivä päivitellyt jokereiden sivua, jospa sinne ilmestyisi jtn kivoja uutisia ilman toivottua lopputulosta.
Jep. Itselläni ainakin on mennyt jo luotto, että tulisi viel uutisia tällä viikolla. Onneks joku kaivoi tietoa jokereiden uudesta hallitusporukasta, niin sillä jaksaa taas odottaa virallisia uutisia.Tulee hoppu…
Ethän sinä kovin väärässä ollut. Jokereihin liittyen uutisoitiin täällä kaivettu uusi hallitus järjestys. Onhan sekin sinänsä uutinen. Pakko syttyä osakeyhtiön nimelle.Jep. Itselläni ainakin on mennyt jo luotto, että tulisi viel uutisia tällä viikolla. Onneks joku kaivoi tietoa jokereiden uudesta hallitusporukasta, niin sillä jaksaa taas odottaa virallisia uutisia.
Ja saamme Harkimo-Harkimo-Hussin? Hyvä!Nyt näyttää siltä, että väistimme Selänne-Valavuori kaksikon. Hyvä niin!
Villelle vaan jatkopahvia kouraan ja sitten noustaan Mestiksestä tiputtamalla IFK alempaan.Jullit ottanut oman paikkansa Liigan jumbona. Ei voi kun nauraa Viltosen orkesterille :D