Raportoithan miten kelaus toimii! Toivottavasti en itse joudu kelailemaa.Pelipäivä on juhlapäivä! Pääsee kokeilemaan tuon discoveryn taakse kelauksenkin, kun ei ihan pelin alkuun ehdi. Aurinkoista päivää palstalle ja tästä se lähtee!
Otteluennakkona katson vuoden -96 mestaruuden VHS:n.Ps. Jonnet ymmällään kelaamisesta.
Otteluennakkona katson vuoden -96 mestaruuden VHS:n.
Otteluennakkona katson vuoden -96 mestaruuden VHS:n.
Tarkoititko nyt jonnella minua? *Hymiö* Viaplayn "taaksekelaus" mikä helvetti nyt oikea sanamuoto onkaan, niin toimi ainakin omalla kohdalla hyvin, lähetys kännykällä chromecastin kautta telkkariin, tv mutelle ja kännykästä lähetys alkuun. Sekoilultahan tuo vaikuttaa, kun sen sanoiksi puki.Raportoithan miten kelaus toimii! Toivottavasti en itse joudu kelailemaa.
Ps. Jonnet ymmällään kelaamisesta.
Jos koet itsesi jonneksi, niin ehkä sitten. No ei vaa sentään; pointtini oli makustella tuota varsin vanhaa termiä, kelaamista, joka viittaa teknologiaan, josta tietty sukupolvi ei tiedä mitään.Tarkoititko nyt jonnella minua? *Hymiö* Viaplayn "taaksekelaus" mikä helvetti nyt oikea sanamuoto onkaan, niin toimi ainakin omalla kohdalla hyvin, lähetys kännykällä chromecastin kautta telkkariin, tv mutelle ja kännykästä lähetys alkuun. Sekoilultahan tuo vaikuttaa, kun sen sanoiksi puki.
Näin "kelasinkin", että haet tuota. Okei vitsit sikseen, illalla kelaillaan!Jos koet itsesi jonneksi, niin ehkä sitten. No ei vaa sentään; pointtini oli makustella tuota varsin vanhaa termiä, kelaamista, joka viittaa teknologiaan, josta tietty sukupolvi ei tiedä mitään.
Hallitseva mestari nurin erittäin työtelijäällä esityksellä.