Kolme nevörhöördiä kaivautuu koloistaan pleijareiden alkaessa lyttämään Pulkkisen läjään.. :) Kiva.. Karjalalippikset vaan vinoon ja kohti kevättä.
Ei sillä että ite olisin täällä tunnettu persoona, mutta pistää vituttamaan tämä yletön Pulkkisen lyttääminen. Sen verran voin kyllä kehasta, että olen ollut jatkoajan rekisteröitynyt käyttäjä pidempään kuin nuo kolme yhteensä. Pulkkisella ei ehkä sujunut kevät yhtä hyvin kuin moni odotti, mutta ei joukkueen toisteksi paras pistemies noin paljon tarvitse lokaa niskaan. Ja varsinkaan omilta kannattajilta. Hävetkää..
Olen kyllä Pulkkisesta kirjoitellut jo aiemminkin ja karjalalippistä voi sovitella ihan omaan päähän mitä tulee tuohon rekisteröitymishistoriaan. Koskahan siellä suunnalla osataan katsoa myös tehopisteiden taakse, taitaa Virmasen aikakausi olla syvällä sielussa.
No joo, mennään asiaan:-)
Mielestäni Pulkkisen taso ei vain ole riittävä, jotta kaveri ansaitsisi peliaikaa tällä hetkellä, mikäli kaikki muut ukot ovat käytettävissä.
Luistin ei yksinkertaisesti kulje, liian helppoja kiekon menetyksiä, ei pärjää kaksinkamppailussa, vääriä kiekollisia ratkaisuja ja puhumattakaan oman alueen ongelmista. Hurjan vedon omaava kaveri pääsee tällä hetkellä uskomattoman harvoin kunnon vetopaikkoihin, joka on seurausta edellä mainituista syistä. Voisi yrittää edes taklata, mutta kovin on harvassa niititkin olleet.
Aiemmin kirjoitin, kuinka itseäni ärsyttää kun Pulkkinen ei luistele kiekon saatuaan vaan alkaa liukumaan ja etsimään syöttöpaikkoja. Nyt olen havainnut enemmän liikettä kiekon kanssa, mutta kovin on tukkoisen oloista menoa.
Ansaitseeko Pulkkinen sitten katsomokomennusta? Ehkä ei, mutta en näe sitäkään huonona vaihtoehtona, saapahan siinä samalla sitten huilata mikäli kyse on vain ylirasituksesta. Teräväisen kiekkovarmuus hyökkäyspäässä on aivan toista luokkaa, ja uskon että esim Lahdesta saataisiin paljon enemmän irti kun Pulkkinen ei ole menettämässä kiekkoa liian helposti.