Jos unohdetaan mielipiteet ja keskitytään faktoihin, voidaan todeta ettei Jokerit ole tällä kaudella pystynyt johdonmukaisesti pelaamaan voittavaa lätkää kuin 2-3 peliä putkeen. Silloin kun sattuu kiinnostamaan voi Jokerit voittaa jopa Ska tai CSKA. Ja silloin kun ei satu kiinnostamaan Jokerit voi hävitä ihan kenelle tahansa. Tässä Jokerit on taantunut aivan sinne liiga-ajoille jossa pelaajat aivan täysin diivamaisia mukavoituneita luusereita, joiden ammattimaisuus näyttää lähinnä vitsiltä.
Minun mielestäni ongelma on rakenteellinen joukkueen väärin rakentaminen ja huono johtaminen. Valmentaja toteaa sen pelin jälkeen itse ääneen ettei osaa valmistaa joukkuetta peliin ja ihmettelee itsekin miten sattuikin tulemaan niin turhia jäähyjä taas kerran.
Näillä ongelmilla voi ennustaa keväästä, että Jokerit voittaa vakuuttavasti taas muutaman erän esityksillä jokusen pelin, ja sitten voi jossitella että miksiköhän se menestys jäi puuttumaan kun vastustaja vaan halusi voittoa enemmän. Riippuen vastustajasta Jokerit tippuu joko r1 tai viimeistään r2.
No en mä nyt tiedä onko sitä väärinkään rakennettu. Lehtonen jätti isoimmat saappaat, mutta se tarkoittaa muutamaa pistettä runkosarjassa vähemmän.
Tuo jengi on rakennettu voittamaan mestaruus eikä mitään muuta.
Käännetään katseet TsSKA:n silmiin. Mieti jos Jokerit asettuu niitä vastaan ensimmäiselle kierrokselle Vitjazin sijaan...
Jokerit on kaikille lännen jengeille sellainen ettei sitä haluta kohdata, kun kaikki tietää, että vaikeaa tulisi olemaan.
Kokonaisuutena kausihan on ollut Jokereille tosi vaikea sen rikkonaisuuden kannalta. Uskon, että siellä nyt kopissa toivotaan, että runkosarja saadaan maaliin ja sitten kaikki keskittyminen yhteen peliin/sarjaan kerrallaan. Sitten tulee paras tulos irti ja jänne kestää pidempään.