# Seiskakasi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Pleijarikausari hankittu vastoin kaikkia huonoja enteitä ja pahoja puheita. Kun Jokereiden pelit alkavatkin vasta hiihtoloman lopulla. Ei mene loma piloille.
Posari kamaa jos Törmänen saa naapurista kenkää. Siis liksa juoksee 2018 asti ja naapuri maksaa... ;-)
Miksei mua laiteta Ottawa-ikoniksi tai HV 71-ikoniksi? Mä olen pelannut ja valmentanut aika monessa paikassa. Koulujakin olen käynyt monessa paikassa muualla. Ei ole tunnontuskia. Ei ole Jokeri-leimaa, Törmänen kommentoi.
HIFK:n valmentaja Antti Törmänen: Ei ole Jokeri-leimaa | Sportti.com
Eikös The hole Finland ole Turku eikä Rauma? Tällaisen sananlaskun muistan kuulleeni.Ja sama Suomeksi että raumallakin ymmärretään.
Eikös The hole Finland ole Turku eikä Rauma? Tällaisen sananlaskun muistan kuulleeni.
Munsta 2 saatiin kevyesti ja ylivoimia olisi meillä pitänyt olla 3 enemmän. Niin että normaali venäläinen tuomarointi ja saattoi ratketa. Vaikka ei meidän ylivoimassa ole ollut kehumista, Jalonen on osannut tasapäistää senkin isoihin peleihin.Ne jäähyt mitä saatiin (ehkä yhtä lukuunottamatta) oli ihan vihellettävissä ja ei peli taaskaan niihin ratkennut.
Mites se Reginin ulosajon arvoinen päähän kohdistunut taklaus, josta tuli vain 2 minuuttia estämisestä? Unohtuiko näin nopeasti?Munsta 2 saatiin kevyesti ja ylivoimia olisi meillä pitänyt olla 3 enemmän. Niin että normaali venäläinen tuomarointi ja saattoi ratketa. Vaikka ei meidän ylivoimassa ole ollut kehumista, Jalonen on osannut tasapäistää senkin isoihin peleihin.
Ihmisiä ne tuomaritkin on, mutta veikkaan pelikiellon paikkaavan Reginin tilanteen ja tehdyn tuomarivirheen.Mites se Reginin ulosajon arvoinen päähän kohdistunut taklaus, josta tuli vain 2 minuuttia estämisestä? Unohtuiko näin nopeasti?
Todellisuudessa tuomarointi oli ihan hyvää eikä minkäänlaisia viitteitä puoluellisuudesta nähty.
Kyllä narrit hävisi voimassa, nopeudessa ja kaksinkamppailussa. Pleijareita varten kasattu jengi....Niinpä.
Aika paljon on suoranaista syöpää nykyään ns omien joukossa.
Nyt täytyy sanoa, etten ihan pysy kärryillä. Eli mihin viittaat?@Cobol @V-G Kyllä teillä taisi olla väärä "likainen KHL pöytäkirja" käsissänne ;-)
Nyt täytyy sanoa, etten ihan pysy kärryillä. Eli mihin viittaat?