Mä varmistan: Sä siis tiedät, että Jokerit jatkaa vielä kolme kautta KHL:ssä. Eli että tämä on tieto, ei epäily tai uskomus, vaan silkkaa faktaa?Tietoa on
Viimeksi muokattu:
Mä varmistan: Sä siis tiedät, että Jokerit jatkaa vielä kolme kautta KHL:ssä. Eli että tämä on tieto, ei epäily tai uskomus, vaan silkkaa faktaa?Tietoa on
Vitun hyvä vastaus mutta yhteen kohtaan vielä kommentoin. Mistä helvetistä Rotan rahoja kilahtaa yhtään Jokereiden kassaan jos se päättää että ei kiinnosta? Niillä Hjalliksen papereilla voi siinä vaiheessa ihan oikeasti pyyhkiä persettä. Te operoitte nyt venäläisten kanssa ja heidän säännöillään ja moraalilla. Se on ihan helvetin eri asia kuin se mihin me olemme Suomessa tottuneet.
Ja vielä vähemmän taitaa olla teitä jotka liputtaa ton paskan puolesta, mutta ei siinä siitä vaan. Tää kausi vähens varmasti innokkuutta tälläkin palstalla ja hallissa. Posia että ensi kaudella jos lippuja ei lasketa eikä JJ tuo liikaa innostusta yleisö k.a vois alkaa jo ysillä.Aivan, se onkin positiivista, että näitä mainitsemiasi palstafaneja on about 10 kpl. Se siitä naapurikateudesta.
Tämä on taas tätä naapurikateuden aiheuttamaa "muka" uhoa, naurattaa niin penteleesti.
Valta osa runkosarjasta oli OK tuomarit. Isoja vastaan ja pleijareissa sitten on ollut isänmaallisia venäläisiä tuomaroimassa ja se kyllä jättää paskan maun suuhun.Tuomaritkin on varmasti ihan hyviä mutta vetävät kyllä tiukan paikan tullen kotiin.
Olen vaan vuosien varrella tehnyt sen huomion, että täällä riekkuvat pääsääntöisesti nämä mielensäpahoittaneet. Hiljainen enemmistö n. 10000 ei todellakaan käy täällä aikaansa haaskaamassa, he keskittyvät hyvien pelien seuraamiseen Areenalla ja Viasatilla.Ja vielä vähemmän taitaa olla teitä jotka liputtaa ton paskan puolesta, mutta ei siinä siitä vaan. Tää kausi vähens varmasti innokkuutta tälläkin palstalla ja hallissa. Posia että ensi kaudella jos lippuja ei lasketa eikä JJ tuo liikaa innostusta yleisö k.a vois alkaa jo ysillä.
Aivan, se onkin positiivista, että näitä mainitsemiasi palstafaneja on about 10 kpl. Se siitä naapurikateudesta.
Ja vielä vähemmän taitaa olla teitä jotka liputtaa ton paskan puolesta, mutta ei siinä siitä vaan. Tää kausi vähens varmasti innokkuutta tälläkin palstalla ja hallissa. Posia että ensi kaudella jos lippuja ei lasketa eikä JJ tuo liikaa innostusta yleisö k.a vois alkaa jo ysillä.
Yleinen tunnelma hallissa on ollut KHL-ajan hyvä. Varmaan 99 % kävijöistä on ottaneet mielellään läpsyttimet vastaan, sitten on toki ne muutamat oikeinkannattajat, jotka vieläkään eivät hyväksy yhtäkään läpsytintä hallissa. Osa taisi ainakin uhkailla jäävänsä kotiin aikanaan pahvisen paperiläpyskän tulon takia. Kypsää sanon minä.
Kyllä se tuntuu olevan voimistumassa muidenkin toimesta, ainakin itse kun on fanien kanssa jutellut riippumatta mistä päin, niin moni jättää kausarit ensi kaudella ostamatta.
Tämä olisi toteutuessaan positiivista siksi, koska tällöin kiinnostaviin matseihin vapautuisi lippuja hyville paikoille. Minusta kausarit ovat olleet tuloksen tekemisen kannalta aivan liian halpoja. Tämä taas on varmaankin johtunut siitä, että seura on halunnut kasvattaa tuloksen kustannuksella kausikorttilaisten määrää, mutta minusta se ei ole niin tärkeää. Suurin osa katsojista tulee joka tapauksessa Helsingin ulkopuolelta ja siellä se kasvupotentiaali myös on. Ei heiltä voi odottaa kausarin ostoa.
Jokereiden pitäisi nostaa kausareiden hintaa ja yrittää järjestää mm. pelipäivät sellaisiksi, että Jokereita on mahdollista tulla katsomaan mahdollisimman kaukaa.
Mitä ihmettä??? Et voi olla tosissasi!Jokereiden pitäisi nostaa kausareiden hintaa ja yrittää järjestää mm. pelipäivät sellaisiksi, että Jokereita on mahdollista tulla katsomaan mahdollisimman kaukaa.
Jos kerran on niin hölmö, että näyttää persettä omalle paikalliselle joukkueelleen jossain Nykäskylässä tai Tanpereella niin saa silloin kyllä olla myös vaikeaa järjestellä mieshuorausreissua Helsinkiin. Ja se on todellakin ihan fakta, että paikalliset kannattajat ovat arvokkaampia, kuin kauempaa tulevat.
En mä siihen ottanut kantaa. Itse olen valinnut kämmenien lyömisen yhteen. Tiedostan täysin, ettei tämä asia ole minun päätettävissäni.Jos vaihtoehdot on tunnelmaa huonolla saundilla tai laadukasta äänettömyyttä, niin aikuisen oikeasti, kumpi valitaan?
Tulen jatkossakin hallille mieshuorausreissuilleni ja käytän rahaa kausikorttiin, fanituotteisiin ja karjalatuoppeihin. En varmaan yhtä paljon kuin Sinä, oikea ja arvokkaampi kannattaja.
Ja samalla tuet Jokerien pysymistä KorruptioHokiLiigassa. Paljon enemmän Jokerit hyötyy siitä, kun jää pois hallista ja edesauttaa nykyisen organisaation konkurssia. Tällä hetkellä mielestäni arvokkain kannattaja on sellainen, joka ei kanna euroakaan Rotenbergin farmijoukkueelle.
Minäkään en ole helsinkiläinen, en ole ollut, enkä koskaan tule olemaan. Siltikin mä uskon että sinä ja minä tuodaan enemmän kontribuutiota seuralle kuin tuo kaunainen juntti. Ja nyt tarkoitan seuraa, en toimistoa, en KHL:ää, en Rotenbergiä enkä Putinia. Vaikka Max Powerin mielestä ne ei ole toisistaan erotettavissa.Sitten tulee tällainen oikeinkannattaja kertomaan FAKTAA minkä arvoinen kannattaja minä olen ja minne päin näytän persettä missäkin kaupungissa. Haista sinä vittu.
Tulen jatkossakin hallille mieshuorausreissuilleni ja käytän rahaa kausikorttiin, fanituotteisiin ja karjalatuoppeihin. En varmaan yhtä paljon kuin Sinä, oikea ja arvokkaampi kannattaja.
Ja se on todellakin ihan fakta, että paikalliset kannattajat ovat arvokkaampia, kuin kauempaa tulevat.
Haluat siis vielä entistä enemmän antaa Helsingin HIFK:lle, joka on onnistuneesti korostanut Jokereiden lähdön jälkeen helsinkiläisyyttään, ja suunnata Jokereita kehyskunnille? Ja sen lisäksi haluat, että lapsilla, opiskelijoilla ja vähemmän varakkailla on vähemmän mahdollisuuksia tulla paikan päälle kannattamaan Jokereita?