No nyt!
- Riku Hahl. Jokereiden MVP. On erinomainen myös hyökkäyssuuntaan ja kemia toimii Nagyn kanssa. Mun mielestä on itsestään selvää, että Lahti-Hahl-Nagy tulee olemaan meidän ykkösketju myös jatkossa. Hahl johtaa myös todella esimerkillisesti ja tahtoo voittoa joka hetki. Uskomattoman hieno mies. Tekisi melkein mieli sanoa, että on epäreilua muita jengejä kohtaan, että meillä on Hahl.
- Tomek ja Nupe. Lämsä on mun 2000-luvun suosikkivalmentaja. Parhaimmillaan Jokerit pelasi uskomattoman kaunista ja jopa ylivoimaista lätkää Lämsän alaisuudessa. Sitten vielä ne puheet Jokeri-identiteetistä ja pelipaikottumuudesta, huikeaa! Silti mä olin sitä mieltä, että oli oikea ratkaisu vapauttaa Lämsä ja onneksi tämä ratkaisu näyttää olleen oikea päätös. Tomek ja Nupe ovat tuoneet peliin suoraviivaisuutta, kiekkokontrollia ja nopeutta, mutta esimerkiksi pelipaikattomuus, joka oli täysin Lämsän filosofia, on säilynyt. Jokereiden pakit nousevat todella rohkeasti ja esimerkiksi tää Mannisen uran eka maali: Hahl laukoo viivalla ja Manninen ohjaa maalin edessä. Mä diggaan pelipaikattomuudesta.
- Jere Karalahti. IFK-ajalle leimallisia typeriä ja törkeitä kyynärpäällä ajeluja ei ole nähty kuin yksi (?) ja Jergus on kyllä meidän luotettavin pakki. Esimerkiksi tää viimeisin matsi Kerhoa vastaan: aina kun Jere oli jäällä, mulla oli niin huoleton olo. Keep your head up kuuluu siis onneksi punaiseen menneisyyteen, 2010-luvun Karalahti ei ole kohupelaaja, vaan ainoastaan loistava pelaaja.
- Peltola. Mikä sen etunimi on? Se on tosi hyvä yleispakki! Miksi se ei pelaa Ilveksessä? Onko Karalahti vain tehnyt siitä noin hyvän vai onko se oikeasti aina tuollainen? Tuntuu, että voi heittää kehiin tilanteeseen kuin tilanteeseen ja jätkä pelaa niin uhrautuvasti ja osaavasti, eikä ikinä koohota, niin kuin yleensä "uhrautuvasti" pelaavat pelaajat pelaavat. Kaikkien ollessa terveenä Peltola olisi vähintään tarpeellinen rotaatiopakki, joka taistelisi kuudennesta paikasta.
- Koivisto. On kyllä melkoinen luikku ja väkkärä. Mä en raaski syrjäyttää, vaikka kaikki olisivatkin terveenä. Teräväinen Walterin laitaan ja Koivisto voisi ehkä johtaa Hardtia ja Mosesta. Noh, katsoo sitten miten otteet jatkuvat ja riittääkö vääntö poffeissa.
- Rekonen. Valtosen luottojätkä. Kiva, että vastaa aina huutoon ja on oikeasti pudottamassa Tyrväisen ja monia muita poppariosastolle.
- Laitetaan nyt vielä Suomen junnumaajoukkueen kunniaksi yksi ennenaikainen päivitys. Mikäli kultaa tulee, niin on itsestään selvää, että seuraavaksi kun Teräväinen ja Lindell pukevat Jokereihin, niin Mustosen on pakko olla mukana, että touhussa olisi oikeaa tyylikkyyttä (vrt. Klingberg ja Ruotsin mestaruus ja Klingberg otettiin mukaan Jokereiden seuraavaan matsiin kukituksen ja taulun kera, vaikka normaalisti olisi varmaankin vielä pelannut KiVassa).
Hitto kun on pitkästä aikaa kiva olla.