Nostaisin pikku juttuja esiin, ne voi toki olla poissa seuraavassa pelissä ja tulos edelleen kateissa, mutta minun silmään ainakin merkittäviä pikku juttuja, jotka toivottavasti syöpyy pelaajien mieleen. Oliko se Jokisen maali, mikä sitä edelsi pelillisenä oli missä JYP on hävinnyt alkukauden suhteessa 100 kertaa 100. Viimeinkin irtokiekkokamppailun voitto ja samantien maali. Tästä minä olen ainakin yrittänyt ropottaa asiana, joka tämän päivän kiekkoon pitää olla hanskassa. Tuo yksi pieni pelitilanne voitto oliko kuin kevään ensimmäinen muuttolintu minulle. Odotettu on. Samoin, en tiedä kiinnittikö asiaan kukaan muu huomiota, mutta aloituksissa tehtiin, häviämisestä huolimatta viimein oikeita asioita myös.
Keskialueen kanssa oltiin välillä ties missä, mutta saatiin jopa osavoittoja pelaamalla, se tuntui hyvältä. Mikä tästä kaikesta on näkyvissä seuraavassakin pelissä, ei aavistustakaan, mutta näitä jälkiä seuraamalla JYP viimein liittyy liigatason tekijöiden joukkoon. Eväät siis on, älytäänkö ne syödä, jää nähtäväksi.