Kyllä oli. Alkoi tulemaan fiilis vanhoista vuosista.Tunnelma hallilla tasoituksen jälkeen. Olen niin nuori ja myöhään hallille eksynyt etten ole nähnyt niitä "Hippoksen hornankattilan" vuosia mutta tuntuu että tuossa oli varmasti jo ripaus sitä
Kyllä oli. Alkoi tulemaan fiilis vanhoista vuosista.Tunnelma hallilla tasoituksen jälkeen. Olen niin nuori ja myöhään hallille eksynyt etten ole nähnyt niitä "Hippoksen hornankattilan" vuosia mutta tuntuu että tuossa oli varmasti jo ripaus sitä
Standing O yksin olkkarissa kun Pera pisti Pakarisen istumaan. Tuota tarvitaan sytyttämään yleisö ja joukkue. Lissee tätä.Taisi tänään tulla se pohjakosketus tuossa ekalla erätauolla. Sen jälkeen alkoi löytyä taistelutahtoa. Erityisen tyytyväinen olen tänään Vidgrenin, Mäkisen ja Dostien pelaamiseen. Kaikki veti kauden parhaat pelinsä. Pertun asennetta on myös pakko rakastaa. Pakarisen selätys sai melkein kyyneleet silmiin. Toivottavasti tää nyt oli se peli joka ton joukkueen vihdoin viimein sytyttää.
Veti hyvän pommin ennen sitä, Pakarinen yritti tulla siinä isottelemaan.Standing O yksin olkkarissa kun Pera pisti Pakarisen istumaan. Tuota tarvitaan sytyttämään yleisö ja joukkue. Lissee tätä.
Aamen. Hyvin tiivistetty samaa matsia ollaan katsottu!Vaikka oli taas hurlumhei kiekkoa, tuli synkkä 10 min ja pari veinin harhailua, niin laitan tän pelin posiks.
Peli 0-4, kun lähdetään tauolle ja äijät ihan tosissaan kasaa itsensä tuhansilla tikeillä. Sieltä ensimmäinen, toinen, kolmas ja sit oltiinkin jo tasoissa. Ei lannistuttu vaikka ifk teki vielä yhden, vaan laitettiin lisää pökköä pesään ja tultiin taas tasoihin. Pakko antaa boostia tolle joukkueelle.
Olihan upea katsoa, mitenkä äijät pelas törkeässä flow tilassa, painettiin päälle, kun yleinen syyttäjä ja hallittiin peliä miten haluttiin. Ja sit te rakkaat fanit siellä pääty katsomossa. Jumalauta, teille lähtee tän kauden isoin POSI, oikein isolla. Kaunista kuunnella, mitenkä kannustatte, sytytitte ton hallin aivan järkyttäviin roihuihin. Kiitos siitä, se välittyi tänne pirkanmaalle asti.
Häviö tuli, ei ollut sitä tasaisuutta, mitä omassa pienessä mielessä toivoin, mutta tästä tää lähtee. Mun usko on osittain palautettu.
Oikeastiahan peli oli hyvää ensimmäisen erän jälkeen ja jos tuon erän jälkeen erätauoilla olisi sanonut, että JYP pelaa voitosta ja on jopa parempi joukkue, niin valkotakkisille olisi voinut soittaa. Silti jälleen tappio, niin eipä tämä oikein lämmitä. Nälkä kasvaa syödessä…Kyllähän se ilostuttaa, että JYP on jossain löytänyt itsensä ja sen oman juttunsa. JYP lienee paras joukkue löytää uusia keinoja ja yllättäviäkin sellaisia hävitä ottelut. Hyvä JYP
Huominen peli merkkaa paljon. Saadaanko pidettyä tämä kahden erän hyvä ote.Oikeastiahan peli oli hyvää ensimmäisen erän jälkeen ja jos tuon erän jälkeen erätauoilla olisi sanonut, että JYP pelaa voitosta ja on jopa parempi joukkue, niin valkotakkisille olisi voinut soittaa. Silti jälleen tappio, niin eipä tämä oikein lämmitä. Nälkä kasvaa syödessä…
Kolme pistettä voi tehdä viikonlopun hyväksi, kaksi rajatapaus ja häviöt pisteistä huolimatta ei lämmitäHuominen peli merkkaa paljon. Saadaanko pidettyä tämä kahden erän hyvä ote.
Vidgrenin jarrutus maalineteen ja lumisuihku Taposen naamalle lämmitti erityisesti, Dostie oli kuin pieni terrieri mikä ei jättänyt Hifkiläisiä hetkeksikään rauhaan.Erityisen tyytyväinen olen tänään Vidgrenin, Mäkisen ja Dostien pelaamiseen. Kaikki veti kauden parhaat pelinsä. Pertun asennetta on myös pakko rakastaa. Pakarisen selätys sai melkein kyyneleet silmiin.
Dostiesta tuli ajoittain mieleen eräs toinen #11 vaikka erilaisia pelaajia ovatkin.Dostie oli kuin pieni terrieri mikä ei jättänyt Hifkiläisiä hetkeksikään rauhaan.