Ja Lassilan kaksi maalia voisi lisätä listaan.Vierasvoitto Kuopiosta ja 3pistettä
Tumanovs liigauran avausmaali
Jokinen avauspiste liigassa
Ojantakanen eka syöttöpiste
Voitettiin Laukaukset ja xG
6/6 pistettä liigan yhdeltä mestaruussuosikilta?
Ottihan Veini tuossa ihan hyviäkin torjuntoja.Veinille voitto kaikesta huolimatta, pienen puhalluksen paikka...
Antoi kyllä todella paljon uskoa tekemiseen ja myös uskoa faneille. Huomenna on kova peli, mutta jos tämä sama ilme jatkuu, niin hyvää on luvassa.Ai helvetti kyllähän tää tuntuu maukkaalta ton keskiviikon jälkeen. Ihan eri jengit oli jäällä. Pikkasen kivempi fiilis lähteä huomenna hallille!
Ilman sitä me emme voittoa juhlisi, myöskin saksalaisen laatu-oluen nauttimisella oli ratkaiseva rooli lopputulokseen. Kiitos uhrauksesta!Vaikka iso osa pelistä meni saunoessa, niin perhana, että tuntuu hyvältä voitto!
Voitko luvata, ettet katso myöskään seuraavaa vaikkapa 20 peliä :)?Kai nyt joku heittää posit myös mulle?? Mä lupasin olla katsomatta, olin katsomatta ja JYP voitti :D
Sitä en valitettavasti voi luvata, oli nimittäin nyttenkin aivan helvetin vaikeaa olla katsomatta, kun välillä tuli aikaa, että olisi voinut katsoa :DVoitko luvata, ettet katso myöskään seuraavaa vaikkapa 20 peliä :)?
Kyllä se fiilis siitä vielä suruksi muuttuu, on joskus ennenkin valmentaja erotettu voittopelin jälkeen ;)Ai helvetti kyllähän tää tuntuu maukkaalta ton keskiviikon jälkeen. Ihan eri jengit oli jäällä. Pikkasen kivempi fiilis lähteä huomenna hallille!
Antoi kyllä todella paljon uskoa tekemiseen ja myös uskoa faneille. Huomenna on kova peli, mutta jos tämä sama ilme jatkuu, niin hyvää on luvassa.
Tietänet että tämä tarkoittaa sitä että sulla on porttikielto Katsomoon ja Hippokselle?Kai nyt joku heittää posit myös mulle?? Mä lupasin olla katsomatta, olin katsomatta ja JYP voitti :D
JUMALAUTA! Tuntuu hyvältä, ihan mielettömän hyvältä. Valtava voitto tähän paikkaan, KIITOS JYPPI!! Mikä ryhtiliike!!
Hippoksella tulee käytyä ehkä 2x vuodessa, kun Pirkanmaalla asun, mutta katsomoon porttikieltoa en voi laittaa. Menee mielenterveys muuten.Tietänet että tämä tarkoittaa sitä että sulla on porttikielto Katsomoon ja Hippokselle?