En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta hyvin nukutun yön ja eilisen ärtymyksen jälkeen mulla on positiivinen olo.
Aamulla kelailin vähän tota peliä päässäni ja mietin mitä hyvää siellä oli, niin lopulta tulin siihen tulokseen, että oli siellä posiakin.
Mä jossain ketjussa täällä narisin siitä, kuinka toi joukkue on hädässä omissa, ei osata levittää peliä vaan sumputetaan yhteen laitaan.
No nyt sitä levitystä näkyi muutaman kerran. Pakki sai kiekon omissa, niin nyt se painoton laituri ei lähtenyt siinä tilanteessa sumputtamaan keskelle, vaan pysyi laidassa, sinne tuli syöttö ja päästiin YHDELLÄ syötöllä hyökkäysalueelle. Tätä lisää.
Toki siellä sit myös huomas, kun alko paniikki iskemään, niin sit heitettiin hirveetä ripuli pitkää, ei syötöt napsunut lapaan ja alettiin sumputtaa, mutta siitä ei sen enempää.
Karvauksesta pari sanaa.
Kun oli ajoitukset kunnossa, niin sportin pelaajat meinaa olla hätää kärsimässä, kun ei ollut aikaa liikuttaa kiekkoa. Painettiin kahdella päälle ja saatiin useamman kerran riisto ja pieni pyöritys aikaan. Tais myös tulla useamman kerran tilanne, missä kiekko heitettiin päätyyn ja siellä oli oikeaan aikaan 2 meidän äijää painamassa pakin niskaan. Asioita, mistä oon puhunut täällä paljon. Saatiin pyörityksiä, oli hyvä jalka välillä, osattiin lähteä omista välillä. Lisää niitä ja vähemmän paniikkia, niin oikeasti ei ole mikään hätä.
Sen myös huomasi tosta joukkueesta, kun alkoi olemaan paniikki päällä, niin omista ei osattu lähteä pois, vaikka ei ollut edes mikään hirveä paine tulossa, heiteltiin ihan ihme roikkuja, syötöt ei onnistunut, heitettiin kiekko vaan punaiselta päätyyn ja kukaan ei mennyt perään. Sit kun se paniikki oli ohi, niin yhtäkkiä ne tekikin niitä asioita, mitä pitää.
Toivottavasti äijät huomaa, että sieltä omista osataan lähteä, kunhan pysytään rauhallisena, eikä ruveta panikoimaan heti, kun ensimmäinen vastustaja näkyy 5 metrin päässä.