Tämä kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun. Toimistolla on alettu heräämään todellisuuteen ja laitettu työrukkaset käteen? Jos joku on sattunut seuraamaan Pelicansin mediapuolta ja brändäystä, niin tämä on kyllä kovan luokan juttu oikeasti. Kyseinen firma hoitaa Lahdessa Pelicansin brändäämistä.
Ei kiinnosta yhtään kehua tai haukkua kyseistä firmaa, mutta sen verran vaan, että on siellä linkit asiakkaiden sivuille. Eli painat kyseisen firman logoa, niin pomppaa heidän sivuille. (ei tosin lue vanhaan tyyliin mitään "https://mottosenpullapiste.fi")Katselin kyseisen firman sivustoa, ja mikään ei oikein kieli siitä että ainakaan webbisaitit ovat kovinkaan kovaa osaamista. Referensseissä ei ole edes linkkejä asiakkaiden sivuille...
Ah okei, no nämä ei oikein käynyt ilmi mistään, ei tule ekana mieleen klikata logoa :) Saavutettavuusasiat on nykyään vienyt niin ison osan webbiajattelusta, ettei tullut edes mieleen.Ei kiinnosta yhtään kehua tai haukkua kyseistä firmaa, mutta sen verran vaan, että on suellä linkit asiakkaiden sivuille. Eli painat kyseisen firman logoa, niin pomppaa heidän sivuille. (ei tosin lue vanhaan tyyliin mitään "https://mottosenpullapiste.fi")
Samaa katselin. Aika pientä on ollut vaihto Brand Team Finlandilla. Omavaraisuus ja oma pääoma miinuksella.Ollaanko me nyt siis varmoja, että he ovat nimenomaan suunnitelleet nuo Pelicansin mainokset? Toki niistä on havaittavissa samaa vibaa mitä JYPillä on näissä uusissa.
Katselin kyseisen firman sivustoa, ja mikään ei oikein kieli siitä että ainakaan webbisaitit ovat kovinkaan kovaa osaamista. Referensseissä ei ole edes linkkejä asiakkaiden sivuille, saati niitä tuloksia mitä on tehty, hämmentävää.. Yksi asiakkaista on mennyt konkurssiin, mutta on osa erikseen nostettuja asiakkuuksia. Omien sivujenkaan navigaatio ei toimi mobiilissa, jos sivua on rullattu alaspäin (aukeaa sivun alkuun, ei ole fixed, eli mukana rullaava vaikka navipalkki on).
Firma, joka on tehnyt kolmella työntekijällä 78k liikevaihdon, Fonectan mukaan toiminut kaksi vasta vuotta. En näe tätä nyt millään mittarilla "kovana" kiinnityksenä.
Mutta siis, minulla on aina kovat ennakkoluulot näistä pienemmistä yrityksistä, pahoittelut siitä. Tämä kuvio on nähty jo niin monta kertaa JYPin historiassa, että otetaan sieltä mistä halvimmalla saadaan. Tää oli itseasiassa osittain sama diili, mitä olin ehdottanut Alloselle ennen viime kauden alkua, vaikkakin ei näin kattavalla markkinoinnilla (lähinnä uusi ilme, some-pohjat, peliasu, juhlalogo).
Itse teen tätä duunia toki vain sivutoimisesti vapaa-ajalla nykyään (päätyö nykyään IT-alalla UX-hommissa) ja tälläinen pienempikin toimisto pystyy vastaamaan kyllä JYPin kokoisiin tarpeisiin kiitettävällä vauhdilla. Anteeksi jos kuulostin negalta, mutta aina uusi kumppani nostaa niskakarvat pystyyn, mutta toivon todella että ottavat homman intohimolla vastaan ja se näkyisi jäljessä!
Tsemppiä BTF, varmasti luette tätäkin palstaa. PS. jos webbijuttuja haluatte uudistaa, osaan kyllä konsultoida ;)
Huovila pistää silmään kyllä ihan erityisellä tavalla. Mahtavasti pyöritti peliä juurikin tuosta, missä Jerry hoiti ruutuaan. Onhan niistä puhuttu, mutta nuo pehmeät kädet. Huhhuh. Lisäksi kuten mm. @Valajas on usein nostanutkin, niin Huovilan peliäly on ihan mieletön tuossa ja ratkaisut on jotenkin todella helpon ja vaivattoman näköisiä. Voi hyvinkin lyödä läpi isosti tällä kaudella.Katselen tässä peliä tallenteena. Tuo Huovilahan pitää ihan pilkkanaan vastustajia. Vastaavaa on nähty joskus Sami Vatasen tullessa junnuna sisään. Tässä on meidän uusi Jerry!
Ollaanko tänä vuonna venytetty parasta aikaamme (off-season) pitemmälle, kuin vuosiin?
Pitsistä meinasin saada paskahalvauksen, mutta onneksi joukkue korjasi suunnan takaisin kohti toiveikasta off-seasonia, jolloin kaikki on vielä mahdollista!Ollaanko tänä vuonna venytetty parasta aikaamme (off-season) pitemmälle, kuin vuosiin?
Viime vuosina se "hyvä" off-season on vain päättynyt, kun harkkamatsit ovat alkaneet. Nyt on saatu jatketta tuohon verrattuna aiempiin vuosiin.Off-season on JYP-fanin parasta aikaa ollut lähivuosina. Itse kauden aikana ehtii sitten murehtia kaikkea turhaa kuten sarjapisteitä, sijoituksia, urheilullista menestystä jne.
Viime vuosina se "hyvä" off-season on vain päättynyt, kun harkkamatsit ovat alkaneet. Nyt on saatu jatketta tuohon verrattuna aiempiin vuosiin.
Sikäli inhottava valittaa ehdottomasti positiivisesta uutisesta, mutta mielestäni tuo sama olisi ehdottomasti pitänyt saada myös irtolippuihin.JYP:n Instassa kerrotaan, että "JYP on yhteistyössä Linkin kanssa. Yhteistyön myötä kausikorttilaiset voivat jatkossa käyttää kausikorttia matkalippuna matkustaessaan Lähi-Tapiola Areenalle otteluihin sekä takasin kotiin veloituksetta"
Tässä on ihan oikeita syitä sille, että ainakin toistaiseksi etu on tarjolla vain kausarin omistaville. Tietysti yksi syy on palvella äärimmäisen tärkeitä kausikortin ostajia aiempaa paremmin, mutta samalla sekin todellisuus iskee päin näköä, että jos kaikille lipun ostaville tarjottaisiin ilmaiset kuljetukset, niin se saattaisi tuottaa julkiselle liikenteelle äkkiseltään liian paljon kuormaa. Jos kuljetuksia täytyy erikseen järjestää lisää, niin silloin tarpeen tulisi olla hyvin ennustettavissa ja siitäkin huolimatta se saattaisi tulla JYPille kalliiksi.Sikäli inhottava valittaa ehdottomasti positiivisesta uutisesta, mutta mielestäni tuo sama olisi ehdottomasti pitänyt saada myös irtolippuihin.
Uskoisin, että JYPin kannalta olisi erittäin hyvä, että ihmiset saapuisivat valtaosin julkisilla hallille. Helpottaa organisointia ja ennenkaikkea lisä(olut)myynnin todennäköisyys kasvaa.
Toivotaan myös positiivisesti, että pelin saa pelattua, ettei taas tule sumua, kun kelit lämpöisinä. Ihan ensi viikkoakin ajatellen kun kaksi kotipeliä.Ehdottomasti tän ketjun kamaa, että pitkästä aikaa peli kotihallissa. Vaikka viime kauden jälkeen oli taas vitutuskäyrä korkealla, niin kyllä sitä vaan taas odottaa paljon, että pääsee kotihalliin