Positiivisuusketju

  • 1 337 533
  • 9 658

Aivan sama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sirkus nimeltä JYP Jyväskylä Oy
Sopivasti seuraavaksi vastassa TPS ja KalPa. Jos nyt perkele jätkät ottais sen taisteluasenteen, niin EHKÄ tässä vielä voidaan keväällä nähdä edes yksi ottelu pudotuspelejä Jyväskylässä.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolme pinnaa viivaan olla playoffs-paikkaa perässä. Ja homman piti olla jo menetetty. Nyt pitää vaan toivoa, että niitä peliliikkeitä alettaisiin tekemään toimistollakin.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
-Taistelu! Tunne!
-Lassila, asenne, loppuunviedyt taklaukset
-1 päästetty maali
Rakastan tota tyyliä, mitenkä Jere vie taklaukset loppuun. Mä oon useamman vuoden sitä huudellut, että taklauksia taklauksia. Pakki saa kiekon, roiskaisee sen pois, niin lassila vie taklauksen loppuun just niinkuin pitääkin. Kukaan muu ei tee sitä. Rakastan Lassilaa. Toivottavasti nainen ei pääse lukemaan näitä, tulee pian korville ::DD
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko nostaa vielä erikseen tuo Vidgrenin viime sekunnin syötön katko, kun makasi Kralin alla jään pinnassa ja työnsi mailaa syötön eteen. Ja tietysti esti Kralin kiekolliset aikeet juuri ennen tätä.

Vidgrenin loppuhetkien taistelu kertoo sen oleellisen, eli kaikki mahdollinen tehtiin, että se voitto sieltä saatiin.

Myös Lassilan syöksy kiekolle summerin soidessa oli hyvin symbolinen suoritus. Sekä tietysti viimeisen aloituksen voitto, kun oli päättänyt sen voittaa. Lassila on tällä hetkellä JYPin taistelun ruumiillistuma.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche #8 #32 #91 #96
Eilen en halunnut katsoa peliä, SaiPa ja KooKoo pelien munattomien hiihtelyjen takia. Tänään olisin halunnut seurata peliä mutta olin katsomassa kaverin säbämatsia. 6/6 pistettä näistä otteluista.

Kyllä tässä on nyt oltava jotain taikauskoakin pelissä kun jonkun alkukauden pelin jätin katsomatta niin JYP nappasi siitäkin pelistä 3p. Eli pelit mitkä olen jättänyt katsomatta ovat tuottaneet 9/9 pistettä.

Joten näin kausikorttilaisena ja kanavapaketin omistajana joudunko seuraamaan kaikki loppukauden pelit Livetuloksien kautta katsomalla pelkkiä numerofaktoja ja tilastoja? Vähän on tympeä tapa fanittaa seuraa mutta tuntuu tämä tuottavan pisteitä aika mukavalla tahdilla!

Ja KSML Heikkilää en suostu kuuntelemaan, en vain pysty.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Rooban hankki jäähyn jonka ylivoimalla Malinen teki voittomaalin ja Veini piti luukut kiinni

Lähes uskomatonta että tämän korpivaelluksen jälkeen on edelleen ihan täysin realistiset mahdollisuudet pudotuspeleihin. Seitsemännestä sijasta eteenpäin on todella tasaista ja pelejä tullaan pelaamaan paljon ristiin joten muutaman pelin voittoputkella asemat parantuvat melkoisesti ja keskinäisten pelien voittamisen tärkeys korostuu. Pari seuraavaa peliä taas todella tärkeitä! Positiiviset fibat tästä hommasta taas just nyt
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Positiivisuusketjun kamaa kai, että tulostellisten otteiden parannuttua tekisi mieli käydä katsomassa jätkien taisteluilme, etenkin Lassilan. Ei se Seppänen kyllä penniäkään saa minulta... palataan asiaan syssymällä.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mahtava kotivoitto erittäin kovassa liidossa olevasta Pelicansista. Eniten lämmittää kova taistelu, joka voiton mahdollisti. Tuo sama kiekonsyönti pitää saada joka peliin defaultiksi, niin tiedä, vaikka tässä vielä pudotuspelit nähtäisiinkin Jyväskylässä. Kiitos JYP!
 

Santtu76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Minä en osaa analysoida peliä, mutta sen voin sanoa että kyllä lämmitti kannattajan mieltä.
Oltiin välillä ihan purjeissa mutta niin vaan väännettiin voitto!
Voitteko uskoa, voitto?!
Ja vielä pelsuja vastaan, yllättävän siistillä pelillä!!
Olen hyvällä mielin.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Kolme pinnaa viivaan olla playoffs-paikkaa perässä. Ja homman piti olla jo menetetty. Nyt pitää vaan toivoa, että niitä peliliikkeitä alettaisiin tekemään toimistollakin.

Tämä. Ja miten suuri jengi oli jo ulostamassa tyyliin kaikki. Ei! ei myydä enää ketään, vaan sisäänpäin on tultava nyt vahvistustavahvistuksia. Me pelataan pleijareita tänä vuonna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös