Tällästä peliä kun pystyisi aina pelaamaan, niin kyllä voittoja alkaa rapista reilummin. Helvetin hienon näköstä. Jännä nähdä kestääkö loppuun astiEka erä JYPiltä parasta peliä miesmuistiin. Harmi vaan, että fortuna näyttää persettä silloinkin kun jätkät suorittaa. Ipa teki maalin joka paikasta ja enemmän maaliodottamaa luonut JYP yllättäen ei saa mistään sisään. Tällä ilmeellä kun jatketaan, niin annan joukkueelle ihan täyden tunnustuksen, vaikka pomppisi jokainen ipa-heitto sisään ja tulisi 0-6 tauluun. Nyt on sellaista peliä kuin pitääkin!
Mikä juttu, mennyt minulta ohi.Päivän ylivoimaisesti positiivisin asia JYPin kannalta on, että nyt rupeaa myös mediassa olemaan tämä oikea tieto Viitasesta ja Hämäläisestä.
Mihin viittaat? Onko joku mennyt mulla ohi?Päivän ylivoimaisesti positiivisin asia JYPin kannalta on, että nyt rupeaa myös mediassa olemaan tämä oikea tieto Viitasesta ja Hämäläisestä.
Onko linkkiä johonkin juttuun?Päivän ylivoimaisesti positiivisin asia JYPin kannalta on, että nyt rupeaa myös mediassa olemaan tämä oikea tieto Viitasesta ja Hämäläisestä.
Mitä oon missannu?Päivän ylivoimaisesti positiivisin asia JYPin kannalta on, että nyt rupeaa myös mediassa olemaan tämä oikea tieto Viitasesta ja Hämäläisestä.
Mihin viittaat? Onko joku mennyt mulla ohi?
Eihän sillä ole väliä mistä ne tiedot saa, kunhan tuo oikeat tiedot julkisuuteen.Sasha ei varsinaisesti ole "media" kun poimii tietonsa mm. tältäkin palstalta
Toimittaja. Mm. Ilta-Sanomat.Kuka tää äijä on? Joku tän palstan kirjoittaja?