Positiivisuusketju

  • 1 340 713
  • 9 671

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Onnistuu!
JYPillä ois taas mahdollisuus nousta top 6. Parhaimmassa tapauksessa siihen voi riittää yksikin piste. Onnistuuko tämä vieläkään? Aiemmat kerrat JYP on tainnut ”kusta” oikein kunnolla.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Sijalle 5 ja edellä olevilla vielä enemmän pelattuja otteluita, eli aika herkulliset asetelmat. Lauantaina vielä nyhdetään Hölön pumppu ja sitten ansaitulle tauolle 5 pelin voittoputkessa ja kotiedun huudeilla.
Jos sopivasti loppuviikon pelit menee ristiin ja JYP voittaa saatetaan vissiin olla tauolle mentäessä sarjan kolmas?
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Huh huh, sitähän pääsi jo käymään mielessä että mehän ollaan pian playoffeissa tällä kaudella. 2018 olen itse viimeksi käynyt po-matsia paikan päällä katsomassa. Aika syvässä on nuo joukkueen kyntöjäljet kun nyt oikeastaan ekaa kertaa tuli mieleen että se on täysin mahdollista :)
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Huh huh, sitähän pääsi jo käymään mielessä että mehän ollaan pian playoffeissa tällä kaudella. 2018 olen itse viimeksi käynyt po-matsia paikan päällä katsomassa. Aika syvässä on nuo joukkueen kyntöjäljet kun nyt oikeastaan ekaa kertaa tuli mieleen että se on täysin mahdollista :)
Niin monta vuotta on menty sillä asenteella että ei tästä kuitenkaan mitään tule, kannatetaan kuitenkin täysillä vaikka vituiksi menee kaikki. On saanut tutustua kannattamisen kaikkein syvimpään olemukseen eli siihen miten ollaan aina tukena vaikka on tuntunut että parempi kun joku vetää töpselin seinästä. Tällainen peli mitä JYP nyt esittää saa itseni herkistymään kun tiedän mikä helpotus tämä on kaikille tämän joukkueen ympärillä ja sisällä. Meille kannattajille JYP on tärkeä ihan sama miten menee mutta totta hemmetissä se kannattaminen on kivempaa kun pärjätään ja voitetaan. Voittaminen on humalluttava tunne.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Maalin pelit alkaa kääntymään meille jo vähän huonommallakin pelillä. Hyvän joukkueen merkki! Isot posit valmennukselle, saivat pumpattua ukot toisella erätauolla niin, että käännettiin peli suht huonon toisen erän jälkeen JYPin hallinnaksi kolmannessa.
Jukka kertoi pressissä että haluttiin hakea vielä viimeiseen erään parannusta, heikomman toisen erän jälkeen, ja hyvin siinä onnistuttiin.

Henkisesti ja fyysisesti oli kova kamppailupeli, jonka JYP sitten käänsi paremmalla YVllä.

Lauantaina sitten vielä pelikaani turbiiniin, niin on mukava lähteä mj tauolle.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä se taas tuntuu hyvältä. Kiitos JYP!
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jukka kertoi pressissä että haluttiin hakea vielä viimeiseen erään parannusta, heikomman toisen erän jälkeen, ja hyvin siinä onnistuttiin.

Henkisesti ja fyysisesti oli kova kamppailupeli, jonka JYP sitten käänsi paremmalla YVllä.

Lauantaina sitten vielä pelikaani turbiiniin, niin on mukava lähteä mj tauolle.
Mistä muuten jo pressin näit, kun Cmoressa sitä ei vielä näy.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa muuten katsoa pressi. Oli mahtava nähdä Jukan ja RD:n pitkä ja selkeästi toisiaan kunnioittava yhteinen historia molempien olemuksessa. Paras oli tuo RD:n muikistelu Vichy-tölkin takana, kun Jukka totesi itse kullakin olevan välillä vaikeuksia sietää vääryyden kokemuksen tunnetta, jolla viittasi tuomarityöskentelyyn. Mahtavia ukkoja molemmat!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
4 ottelun voittoputki ja kaikista otettu 3p. Koska viimeksi?

Vaasalaisille kyllä annettava propsit illan pelistä, oli vähän aggressiivisempaa vääntöä, ekan erän perusteella olin satavarma et tässä pelissä saadaan vielä nyrkkihipat aikaan Hippoksella, pitkän tauon jälkeen.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitää nostaa positiivisesti vähän eri pelaaja, kun muuten hyvin täällä käyty asioita läpi. Tumanovs vaikka ei ole parissa pelissä pelannut minuuttiakaan, niin tsemppaa koko ajan vaihtoaitiossa ja on hymy huulilla. Tärkeitä pieniä asioita joukkuehengen kannalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös