Positiivisuusketju

  • 1 337 278
  • 9 658

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
JYPin hyökkäys on uhka kaikille joukkueille. Negaketjuun menee, että JYPin puolustus ja av on vitsi kaikille joukkueille.

Me ei voiteta tänä vuonna mestaruutta, mutta kyllä tässä on aihioita.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Av on ehkä ollut vitsi, mutta mielestäni JYPin puolustus on ollut ihan hyvä.
Onko? En vittuile. Enkä syytä puolustajia sinänsä, mutta jotenkin JYPin PAPP ei oikein tunnu toimivan.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko? En vittuile. Enkä syytä puolustajia sinänsä, mutta jotenkin JYPin PAPP ei oikein tunnu toimivan.
Aika vähän jyp on maaleja 5vs5 pelissä päästänyt. Jos miettii vaikka tämänkin päivän maaleja mitkä tuli tasakentällisin, niin ekassa Petman sähläsi kiekon kanssa ja toisessa 100-0 aloitus tappio ja sen seurauksena laukaus ilman maskia maaliin. En suoraan kyllä saa puolustuksen piikkiin niitä. Varmasti parannettavaa löytyy, mutta mielestäni se on toiminut Ihan kohtuullisen hyvin. Ylipäätään jyp mielestäni viisikkona on puolustanut Ihan hyvin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Av on ehkä ollut vitsi, mutta mielestäni JYPin puolustus on ollut ihan hyvä.
Jep, tuntuu että monet yhdistävät heikon av-pelaamisen heikkoon puolustamiseen. Näin ei kuitenkaan ole. 5v5-pelissä puolustus on toiminut pääosin oikein hyvin. Viime kauteen verrattuna valtavasti paremmin.

Itseasiassa toistaiseksi puolustus on ollut JYPin vahvin osa-alue. Hyökkäyksessä on potentiaalia, mutta se ei ole realisoitunut vielä kunnolla. Sentteriosastolla on tietysti ollut monenlaisia haasteita, joka on iso syy tähän.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaimo ei pakottanut lopettamaan JYPin pelien seuraamista, Olin jo melko varma, että nyt voi mennä sitä kautta C More pauselle. Tosin jos rehellisiä ollaan, nyt tuntuu siltä, ettei haittaisi vaikka koko kausi päättyisi. Mutta eiköhän se tuska sitten hellitä kun kiekko taas tippuu jäähän.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mennään välillä tätä luistelulinjaa. Tuli vain fiilis.

JYPin toiminnan suhteen case Lahtisessa olen kritiikkiini antanut ja nyt toivotan voimia koko organisaatiolle. Vilpittömästi.

JYPissä on monella tasolla opittavaa organisaationa että löydetään nykyaika. Tämä tapahtuu kuitenkin yhdessä. Nämä helvetilliset vuodet ovat olleet muutenkin hirveitä ja JYP ei ansaitse yhtään lisää paskaa.

Ammattitaito, tuki ja pyyteetön rakkaus. Me ollaan JYP. Tänäänkin.

Olen monesti mulkku, mutta aina mä tuun rakastamaan tätä.

Kertokoon FP:n kundit asian loppuun.


 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Ton Pojun älyttömän ulostulossa voi olla jotain positiivista myötä jos saataisiin vihdoin vaihdettua se oijoijoi johonkin toiseen maalilauluun - oon aina vihannut ja vähän hävennytkin tota hoilotusta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ton Pojun älyttömän ulostulossa voi olla jotain positiivista myötä jos saataisiin vihdoin vaihdettua se oijoijoi johonkin toiseen maalilauluun - oon aina vihannut ja vähän hävennytkin tota hoilotusta.

Jos pojat antavat lyödä lisää potkua kertsiin, tämä kotikentällä on vain yksi esimerkki että JYPin ja jääkiekon ympärille annetaan rakkautta täällä. Rekami vielä sattumalta Pihlmanin velipoika.

Pointtina vain se että Pojun tilalle löytyy taatusti toimivia vaihtoehtoja.


 

1000 Lakes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Otetaan tältä viikolta vielä 0 pongoa, Christofferille 5 matsin pelikielto ja joku Turkulainen/Niku/Gardiner kolmikosta lasarettiin.


Ja jos vielä tulisi ilmoitus et Veinin vamma vaatii leikkaushoitoa, 4kk saikku....

No joo kyllä se voisi mennä huonommin mut en tiedä vituttaisiko silloin yhtä paljon?
 

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Ollaan varmaan aallon pohjalla nyt, veskarit lasaretissa, sentteri hakusessa, yks laituri linnaan lähössä ja poju sekoilemassa. Ei tää enää vois juhlakaudella huonommin mennä, tästä lähetään ylöspäin.
Saako laittaa allekirjoitukseksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös