Eikös niitä veskoja ole jo kolme? Vai oliko junnusopimuksia?Jos oikein laskin niin voimassa olevia sopimuksia Jypillä:
Maalivahdit 0kpl
Puolustajat 4kpl
Hyökkääjäät 10kpl
Hyvä että tulee vaihtuvuutta!!
Eikös niitä veskoja ole jo kolme? Vai oliko junnusopimuksia?Jos oikein laskin niin voimassa olevia sopimuksia Jypillä:
Maalivahdit 0kpl
Puolustajat 4kpl
Hyökkääjäät 10kpl
Oikeassa olet. Louhivaaralla, Hannikaisella sekä Riihimäellä on ihan normaalit pelaajasopimukset.Eikös niitä veskoja ole jo kolme? Vai oliko junnusopimuksia?
Aika huonosti laskettu, tällä hetkellä määrät taitaa olla seuraavat, ennen uusia julkaisujaJos oikein laskin niin voimassa olevia sopimuksia Jypillä:
Maalivahdit 0kpl
Puolustajat 4kpl
Hyökkääjäät 10kpl
Tuleva JYP Tukiainen kaventaa 1-2.. En tosin usko, että Jokerit voittaisi Pelicansin karsinnoissa muutenkaan.Jukurit johtaa 0-2 kolmatta peliä. Kiekko-Reipas on matkalla mestikseen.
Jukurit johtaa 0-2 kolmatta peliä. Kiekko-Reipas on matkalla mestikseen.
Olen ihan aidosti iloinen ettei JYP joutunut playoutteihin.
En tosin usko, että Jokerit voittaisi Pelicansin karsinnoissa muutenkaan
Katsoin pelin, olen myös katsonut lukuisia Jokereiden pelejä niin runkosarjassa kuin nyt mestiksen pudotuspeleissä, en vaihda mielipidettä ja se kertoo osaltaan Mestiksen nykytasosta.Jos katsoit tämän illan peliä niin korjaat arviosi. Dufvan Jokerit veisi tuollaisen lammaslauman suoraan neljässä pelissä.
Karsinnat lienee hyvä juttu, playoutit ei aiemminkaan yleisöä liiemmin kiinnostanut.Joku arveli täällä, että karsinnat ovat taloudellisesti hyvä juttu. Tänään Lahdessa oli 2000 katsojaa. Noinkohan edes kuluja saadaan katettua?
Samaa pohdin ottelun katsoessa. Olisi aivan karmeaa ollut alavireisellä JYPillä kompuroida tuolla Jukureiden jaloissa.Karmea esitys Pelsuilta. Tuota se olisi voinut henkisessä lamassa olla meilläkin. Jukurit on ytimessä monessa asiassa niinkuin palstalla epäiltiinkin. Luojan kiitos TPS sen yhden maalin teki.
Katsoin pelin, olen myös katsonut lukuisia Jokereiden pelejä niin runkosarjassa kuin nyt mestiksen pudotuspeleissä, en vaihda mielipidettä ja se kertoo osaltaan Mestiksen nykytasosta.
Itse ainakin kommentoin aiemmin, että ei ole välttämättä hyvä joutua playouteihin, kun ei sinne ihmisiä tule tarpeeksi ja nimenomaan ei tuo tulosta. Kyllä Jyväskylässäkin olisi kaivattu se noin 3000 ainakin, että järkeä olisi ja kyllä Pelicans ottaa turpaan lisää noilla määrillä.Joku arveli täällä, että karsinnat ovat taloudellisesti hyvä juttu. Tänään Lahdessa oli 2000 katsojaa. Noinkohan edes kuluja saadaan katettua?
Itsekin olin sitä mieltä, ettei Jokereilla ole mitään palaa, mutta Pelicans on vaikeuksissa tuolla pelillä.Jokereilta en ole tosin nähnyt kuin pari matsia ja maalikoosteita. Onhan kiekko hitaampaa en sitä kiistä mutta oli se Pelsuilla samanmoista tänään. Bartosak kun luopunut toppauksistaan niin ei saa mitään kiinni.
Ihan suoraa vertailua runkosarjan yleisömääriin näissä ei voi tehdä, koska ovat ns. "ylimääräisiä" pelejä, joihin myydään liput erikseen (ainakin tietääkseni?). Jos ottelutapahtuman peruskulut eivät ole korkeat, niin voittoa voi tehdä aika pienilläkin yleisömäärillä.Itse ainakin kommentoin aiemmin, että ei ole välttämättä hyvä joutua playouteihin, kun ei sinne ihmisiä tule tarpeeksi ja nimenomaan ei tuo tulosta. Kyllä Jyväskylässäkin olisi kaivattu se noin 3000 ainakin, että järkeä olisi ja kyllä Pelicans ottaa turpaan lisää noilla määrillä.
Puhutaan oikeilla termeillä, ehkä nipotusta mutta kuitenkin. Nythän EI ole vielä pelattu karsintoja ja ennakoin, että niissä tulee olemaan täydet tai lähes täydet hallit.Olen kyllä pettynyt karsintojen yleisömääriin. Kolme peliä ja katsojat 2400, 2300, 2000. En nyt löytänyt Jukureiden ja Pelicansin runkosarjan keskiarvoja, Jukureilla se on tainnut olla aina pieni.