Positiivisuusketju

• 1 599 748
  • 11 870

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Jos oikein laskin niin voimassa olevia sopimuksia Jypillä:
Maalivahdit 0kpl
Puolustajat 4kpl
Hyökkääjäät 10kpl
Hyvä että tulee vaihtuvuutta!!
Aika huonosti laskettu, tällä hetkellä määrät taitaa olla seuraavat, ennen uusia julkaisuja

Maalivahdit 3kpl
Puolustajat 7kpl
Hyökkääjät 11kpl

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Jukurit johtaa 0-2 kolmatta peliä. Kiekko-Reipas on matkalla mestikseen.

Olen ihan aidosti iloinen ettei JYP joutunut playoutteihin.

Viimeksi muokattu:

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuleva JYP Tukiainen kaventaa 1-2.. En tosin usko, että Jokerit voittaisi Pelicansin karsinnoissa muutenkaan.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK

Olen ihan aidosti iloinen ettei JYP joutunut playoutteihin.

Karmea esitys Pelsuilta. Tuota se olisi voinut henkisessä lamassa olla meilläkin. Jukurit on ytimessä monessa asiassa niinkuin palstalla epäiltiinkin. Luojan kiitos TPS sen yhden maalin teki.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
En tosin usko, että Jokerit voittaisi Pelicansin karsinnoissa muutenkaan

Jos katsoit tämän illan peliä niin korjaat arviosi. Dufvan Jokerit veisi tuollaisen lammaslauman suoraan neljässä pelissä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos katsoit tämän illan peliä niin korjaat arviosi. Dufvan Jokerit veisi tuollaisen lammaslauman suoraan neljässä pelissä.
Katsoin pelin, olen myös katsonut lukuisia Jokereiden pelejä niin runkosarjassa kuin nyt mestiksen pudotuspeleissä, en vaihda mielipidettä ja se kertoo osaltaan Mestiksen nykytasosta.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joku arveli täällä, että karsinnat ovat taloudellisesti hyvä juttu. Tänään Lahdessa oli 2000 katsojaa. Noinkohan edes kuluja saadaan katettua?
Karsinnat lienee hyvä juttu, playoutit ei aiemminkaan yleisöä liiemmin kiinnostanut.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Karmea esitys Pelsuilta. Tuota se olisi voinut henkisessä lamassa olla meilläkin. Jukurit on ytimessä monessa asiassa niinkuin palstalla epäiltiinkin. Luojan kiitos TPS sen yhden maalin teki.
Samaa pohdin ottelun katsoessa. Olisi aivan karmeaa ollut alavireisellä JYPillä kompuroida tuolla Jukureiden jaloissa.

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Kyllä. Tätä uhkaa vähäteltiin kovasti. Onneksi ei nyt tarvitse katsoa näitä otteluita kuin sivusilmällä.

Virtanen sanoi ennen peliä, että ylivoimaa on harjoiteltu 2kk. Kannatti.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Katsoin pelin, olen myös katsonut lukuisia Jokereiden pelejä niin runkosarjassa kuin nyt mestiksen pudotuspeleissä, en vaihda mielipidettä ja se kertoo osaltaan Mestiksen nykytasosta.

Jokereilta en ole tosin nähnyt kuin pari matsia ja maalikoosteita. Onhan kiekko hitaampaa en sitä kiistä mutta oli se Pelsuilla samanmoista tänään. Bartosak kun luopunut toppauksistaan niin ei saa mitään kiinni.

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joku arveli täällä, että karsinnat ovat taloudellisesti hyvä juttu. Tänään Lahdessa oli 2000 katsojaa. Noinkohan edes kuluja saadaan katettua?
Itse ainakin kommentoin aiemmin, että ei ole välttämättä hyvä joutua playouteihin, kun ei sinne ihmisiä tule tarpeeksi ja nimenomaan ei tuo tulosta. Kyllä Jyväskylässäkin olisi kaivattu se noin 3000 ainakin, että järkeä olisi ja kyllä Pelicans ottaa turpaan lisää noilla määrillä.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokereilta en ole tosin nähnyt kuin pari matsia ja maalikoosteita. Onhan kiekko hitaampaa en sitä kiistä mutta oli se Pelsuilla samanmoista tänään. Bartosak kun luopunut toppauksistaan niin ei saa mitään kiinni.
Itsekin olin sitä mieltä, ettei Jokereilla ole mitään palaa, mutta Pelicans on vaikeuksissa tuolla pelillä.
Jukurit on ollut paljon parempi ja pelaajista näkyy turhautuminen ja väsymys. Jokerit tulee päälle vielä kovemmalla kiimalla kuin Jukurit ja siellä on totuttu voittamaan... Nyt Pelicansin on pakko saada munaa touhuun.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse ainakin kommentoin aiemmin, että ei ole välttämättä hyvä joutua playouteihin, kun ei sinne ihmisiä tule tarpeeksi ja nimenomaan ei tuo tulosta. Kyllä Jyväskylässäkin olisi kaivattu se noin 3000 ainakin, että järkeä olisi ja kyllä Pelicans ottaa turpaan lisää noilla määrillä.
Ihan suoraa vertailua runkosarjan yleisömääriin näissä ei voi tehdä, koska ovat ns. "ylimääräisiä" pelejä, joihin myydään liput erikseen (ainakin tietääkseni?). Jos ottelutapahtuman peruskulut eivät ole korkeat, niin voittoa voi tehdä aika pienilläkin yleisömäärillä.

Ei toki tarkoita, että sitä voittoa tehtäisiin kovin merkittävästi. Eikä toki ole sen riskin arvoista, että karsinnoissa kävisi huonosti.

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Olen kyllä pettynyt karsintojen yleisömääriin. Kolme peliä ja katsojat 2400, 2300, 2000. En nyt löytänyt Jukureiden ja Pelicansin runkosarjan keskiarvoja, Jukureilla se on tainnut olla aina pieni.

Siinä mielessä olen vastarannankiiski, että minä vähän jopa odottelin innoissani karsintoja Jyväskylään. Oikeasti panokselliset pelit kiinnostavat ja mielellään sellaiset, missä JYP ei tule saamaan vetoapua muilta paikkakunnilta. Ironisesti JYP vältti tuon tilanteen turkulaisilta saadulla vetoavulla. Mielikuvissani JYP pelaisisi kovan Playout-sarjan Jukureita vastaan, tämä ennustus taisi osua nappiin. Mutta olisin myös ennakoinut jokaisen pelin yleisömäärän liikkuvan 3500-4000 tietämillä, mikä taisi olla harhaunta.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen kyllä pettynyt karsintojen yleisömääriin. Kolme peliä ja katsojat 2400, 2300, 2000. En nyt löytänyt Jukureiden ja Pelicansin runkosarjan keskiarvoja, Jukureilla se on tainnut olla aina pieni.
Puhutaan oikeilla termeillä, ehkä nipotusta mutta kuitenkin. Nythän EI ole vielä pelattu karsintoja ja ennakoin, että niissä tulee olemaan täydet tai lähes täydet hallit.

Nyt pelataan siis playoutteja joilla panos on vaan pysyä turvassa / joutua karsintoihin. Suomessa kun on aiemmin pelattu playoutteja, niin silloinkaan nämä ei ole houkutelleet yleisöä kunnolla, mutta karsinnat sen jälkeen kyllä. Suomessa ihan ymmärrettävää, sillä kuten monesti sanottua suomalaiset ei ole urheiluhullua vaan menestyshullua kansaa ja playouteissa ei ole käytännössä "mitään oikeaa" panosta.

Ihmettelen suuresti ellei yleisömäärät ole aivan eri tasolla kun oikeasti karsintoja myöhemmin playouttejen jälkeen pelataan. Nyt yleisömäärät minusta hyvinkin odotettuja niin mikkelissä kuin lahdessakin. Veikkaan myös, että Jyväskylässä yleisömäärät olisi ollut samansuuntaisia playouteissa, mutta karsinnoissa yleisö olisi löytänyt halliin jos sinne olisi jouduttu. Onneksi sitä ei suuremmin tarvitse miettiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy