Pitkästä aikaa viesti minultakin. Laitoin ennen peliä parille lätkäjätkälle viestin, että "paljonko otetaan kuokkaan tänään?"
Joka kerta tällä kaudella kun olen laittanut tällaisen viestin (huomioiden rosterin ja hyvän vastustajan vieraissa), on pisteitä ropissut. Laitan näitä jatkossakin ja samalla otan kunnian pisteistä :)
Mielestäni hiukan liian paljon on naureskeltu JYPin kauden pelisysteemille. Esimerkiksi tänään JYPillä oli todella hyvä paketti täydet 60 minuuttia. Ei vaan asenne, vaan systeemi ja paketti. Nyt ei mennä todellakaan yksilöillä, vaan yhteisellä tavalla pelata. Siksi on kohtalaisen kova juttu ottaa tällä rosterilla ylipäätään keltään pisteitä. Annan siis Virtaselle propsit siitä, että näillä miehillä ei olla lähtökohtaisesti kanveesissa illasta toiseen, vaan pelataan miehekkäästi ja systeemistasolla hyvin aina juuri näitä pahimpia vastustajia vastaan.
Jupa
Vai pitäiskö meidän syyttää sua kun et oo tollasia viestejä lähetelly ennen jokaista peliä? :)
Täällähän yleinen (myönnän, välillä myös minun) näkökanta on, että jos voitetaan, niin voitetaan siksi että yksilöt olivat parempia ja pelaajat keskenään päättivät pelata vastoin Veltsun ohjeita. Jos taas hävitään, niin kaikki on alusta loppuun Veltsun syytä.
Välillä on vaikea ajatella JYPiä koskevia asioita järjellä, kun hommassa elää niin tunteella mukana. Jos joku nyt kysyisi minulta mitä mieltä olen Veltsusta JYPin peräsimessä, niin en oikeasti osaisi vastata. Välillä Veltsu on se paskin valmentaja maailmassa ja välillä sitten JYP pelaakin helvetin kurinalaisesti ja hyvin, jolloin omat ajatukset taas ajautuvat täysin eri suuntaan.
Jälleen se nähdään, että JYP kyllä herättää tunteita. Ei ehkä ihan toivotulla tavalla, mutta herättääpä kuitenkin.
Melkoista tunteiden vuoristorataa taas mennään, mutta eipähän käy tylsäksi.