Mitä Pena sekoilee?Kyllä!!! Tässä kuulkaas ystävät ollaan sementoimassa 13. sijaa!
Huumoria hei, tässähän mennään vielä SaiPankin ohi ennen kuin runkosarja päättyy.Mitä Pena sekoilee?
On se vaan mukavampi mennä takaisin kotiin voiton jälkeen, vaikka peli paskaa olisi ollutkin. Tunnetta sentään löytyi aikalisän jälkeen, tästä Pennelle todella iso peukku (vaikka v*tuttaakin Jormakan kiintiöpaikka ykkösessä)
Fanipäädyssä pari äijää otti matsia ja kymmenkunta järkkäri tarvittiin että saivat kaverit kannettua pihalle. Enkä kyllä aiemmin ole ollut pelissä missä maalivahti ajetaan ulos joten olin paikalla ihan oikeassa pelissä.
Ja vielä kaikkien vaiheiden jälkeen voitto rankkareilla niin oli kiva ilta.
Muistetaan nyt vielä ottelun jälkeenkin herra nimeltään Mikko Perttu.
Barto alkoi huitomaan kilvellä Videä, niin Pera totesi, että tämähän ei käy. Maski helvettiin päästä ja Barto helvettiin pelistä.
JYP ei olisi voittanut tätä ottelua, jos Pera ei olisi puolustanut omia. Muistakaa se.
Ilmeisesti siis näin, todella hämmentävä hetki. Ainakaan sen perusteella mitä sivusta pystyi näkemään, ei mukana ollut pelsulaisia. Keskariin tullut juttu, linkki alla. Vittu mitä idiootteja. :DSiis JYP-fanit ottivat keskenään matsia? Itse olen tainnut olla kerran joskus muinoin kun senaattori Wallinheimo lähti kesken rankkarikisan isoista ovista. Yhtään en muista mitä siinä tapahtui.
Puoleentoista vuoteen en hallilla ollut käynyt mutta täytyypä todeta että olipahan kerrassaan viihdyttävä peli ja tapahtumia oli niin kentällä kuin katsomossakin. Fanipäädyssä pari äijää otti matsia ja kymmenkunta järkkäri tarvittiin että saivat kaverit kannettua pihalle. Enkä kyllä aiemmin ole ollut pelissä missä maalivahti ajetaan ulos joten olin paikalla ihan oikeassa pelissä.
Ja vielä kaikkien vaiheiden jälkeen voitto rankkareilla niin oli kiva ilta.
Mä muistan sellasen tapauksen kun Kenkä Siekkisellä meni kunnolla hermot vastustajaan, ja alkoi ihan huolella takomaan kilvellä vastustajaa feissiin. En muista ketä vastaan se peli veivattiin.Siis JYP-fanit ottivat keskenään matsia? Itse olen tainnut olla kerran joskus muinoin kun senaattori Wallinheimo lähti kesken rankkarikisan isoista ovista. Yhtään en muista mitä siinä tapahtui.