Positiivisuusketju

• 1 553 401
  • 11 371

SempreJYP

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AC Milan, San Diego Wave, Azzurri
AI ETTÄ! Tunnerikas ja viihdyttävä matsi. Ja loppuen lopuksi riitti voittoon. Pennen aikalisä selkeästi herätti ukot pelille, hyvää reagointia. Eronen saa kyllä tarjota viimeisen AV:n ukoille huomisen matsin jälkeen vaikka kaljat.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nyt oli kyllä peli! Kiitos JYP mahtavasta voitosta lopulta! Eronen taitaa olla bisset pystyssä jengille.

(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

Jaska66

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FCV
En tiedä muista, mutta jotenkin tänään kokoajan tiesi, että JYP hoitaa tämän tavalla tai toisella. Edes Pelsujen johtomaali ei tuntunut kovin pahalta, kun tunne oli, että tämä viedään. Huikea ja viihdyttävä peli oli!
E: Lisäyksenä vielä, että jotenkin tuo meidän varsin suulaan kapteenin käytösrangaistus vanhaa seuraansa vastaan kruunasi nuo illan tapahtumat :D

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se vaan mukavampi mennä takaisin kotiin voiton jälkeen, vaikka peli paskaa olisi ollutkin. Tunnetta sentään löytyi aikalisän jälkeen, tästä Pennelle todella iso peukku (vaikka v*tuttaakin Jormakan kiintiöpaikka ykkösessä)

Täytyy kyllä Jormakan peluutusta ihmetellä. Haataja sanoi että kilpailua on ja pelipaikka pitää ansaita. Ei koske ilmeisesti Jormakkaa. Tuntuu pahalle sanoa näin, enkä Pekkaa tässä mistään syytä, mutta kun pelaaminen on aika surkeaa, niin miten kaveri pelaa ylivoimat, 3-3:set jne.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Tässähän oli vaikka minkälaisia kauhuskenaarioita ottelun myötä, mutta niin vain sitä noustiin takaa tasoihin ja lopuksi ohi. Ai niin, pudotuspelit (vaikka kuinka säälit olisivatkin) ovat kahden pisteen päässä.

Oikeasti, ilman maalivahtia ja vajaalla tasoitus - kuka muistaa milloin viimeksi? Minä ainakaan en. Jotenkin tuli biisi mieleen.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvää oli nyt tosin se, että saatiin maaleja ja yv:llä Ojis haki viivasta sitä laukausta. Kyllä se niin on, että Ojantakasen laukauksesta ne maalit tulee pitkälti ja hänelle sitä pitää yrittää pelata, jos vain suinkin mahdollista.

Kiekkofani78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Puoleentoista vuoteen en hallilla ollut käynyt mutta täytyypä todeta että olipahan kerrassaan viihdyttävä peli ja tapahtumia oli niin kentällä kuin katsomossakin. Fanipäädyssä pari äijää otti matsia ja kymmenkunta järkkäri tarvittiin että saivat kaverit kannettua pihalle. Enkä kyllä aiemmin ole ollut pelissä missä maalivahti ajetaan ulos joten olin paikalla ihan oikeassa pelissä.
Ja vielä kaikkien vaiheiden jälkeen voitto rankkareilla niin oli kiva ilta.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Fanipäädyssä pari äijää otti matsia ja kymmenkunta järkkäri tarvittiin että saivat kaverit kannettua pihalle. Enkä kyllä aiemmin ole ollut pelissä missä maalivahti ajetaan ulos joten olin paikalla ihan oikeassa pelissä.

Siis JYP-fanit ottivat keskenään matsia? Itse olen tainnut olla kerran joskus muinoin kun senaattori Wallinheimo lähti kesken rankkarikisan isoista ovista. Yhtään en muista mitä siinä tapahtui.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistetaan nyt vielä ottelun jälkeenkin herra nimeltään Mikko Perttu.

Barto alkoi huitomaan kilvellä Videä, niin Pera totesi, että tämähän ei käy. Maski helvettiin päästä ja Barto helvettiin pelistä.

JYP ei olisi voittanut tätä ottelua, jos Pera ei olisi puolustanut omia. Muistakaa se.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Muistetaan nyt vielä ottelun jälkeenkin herra nimeltään Mikko Perttu.

Barto alkoi huitomaan kilvellä Videä, niin Pera totesi, että tämähän ei käy. Maski helvettiin päästä ja Barto helvettiin pelistä.

JYP ei olisi voittanut tätä ottelua, jos Pera ei olisi puolustanut omia. Muistakaa se.

Joo todella hienosti haistoi että nyt on mahdollisuus saada kuuma veskari nyrkkeilyotteluun. Jos oma peli ei kulje niin sekin on hyvän joukkuepelaajan merkki että pystyy tällaiset tilanteet hyödyntämään.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitkeä. Sitkeämpi. JYP.

Ai jumalauta mä rakastan tätä jengiä. Uusi vuosi uudet kujeet puree todella, vaikka nähtiin hetkellinen suvantovaihekin tuossa. Tunnetta ja asennetta löytyy parhaimmillaan ihan mieletön määrä, ehjä 60min tämä tai keskiviikko ei taatusti ollut, mutta 4/6 pistettä ja nousujohteiset otteet. Maistuu todella, todella hyvälle.

Huomenna bussin keula kohti Lepraa, ainakin 58 kannattajaa kyydissä. Yksi paikka muuten on ainakin tässä tätä kirjoittaessa vielä vapaana!

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis JYP-fanit ottivat keskenään matsia? Itse olen tainnut olla kerran joskus muinoin kun senaattori Wallinheimo lähti kesken rankkarikisan isoista ovista. Yhtään en muista mitä siinä tapahtui.
Ilmeisesti siis näin, todella hämmentävä hetki. Ainakaan sen perusteella mitä sivusta pystyi näkemään, ei mukana ollut pelsulaisia. Keskariin tullut juttu, linkki alla. Vittu mitä idiootteja. :D

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Olipahan matsi! Tämän kauden paras viihdearvoltaan ja makeudessaan menee juhlakauden KalPa-voiton kanssa samoihin. Tuntui, että tuuri ja tuomarit oli meitä vastaann, mutta joukkue osoitti selkärankaa ja ratkaisukykyä ihan viimeiseen asti. Neljästi piti tulla takaa ja vielä lopulta ohi.

Erityismaininnat voisi antaa kaikille, mutta nostetaan nyt:
  • Huovila 1+3. Kaveri tekee kolmoskentästä ykköskentän.
  • Mäkinen. Tärkeä maali tärkeään paikkaan.
  • Vidgren. Ajaa maalille ja pelaa loppuun.
  • Perttu, for obvious reasons.
  • Ojantakanen. Maalintekijä jumalan armosta. Ohittaako vielä Puutarhurin?
  • Schnarr. Rankkarionnistumiset ja kriittinen aloitusvoitto lopussa.
  • Peltola-Lehmus, molemmat plussalla.
  • Pennerborn. Se aikalisä ja Huovilan peluutus alivoimalla minuutti ennen loppua.
Yleisö eli hyvin mukana.

Upea voitto ja jotenkin uskon, että huomiselle jäi vielä virtaa.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
No meinasi ihan unohtua yksi juttu. Tässä pelissä oli nähdäkseni sellaista pleijarihenkistä fysiikkaa ja ryskäämistä. Ja JYPiltä löytyy sitä asennetta tuollaiseen: Vidgren, Perttu, Lassila, Eronenkin. Schnarr ja Torgersson, Pulli ja Liikonen.

Eli jos kun kauden lopussa pelataan pleijareissa/karsinnoissa ja intensiteetti kamppailuun kasvaa niin se nostaa joukkueen suoritusta.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Puoleentoista vuoteen en hallilla ollut käynyt mutta täytyypä todeta että olipahan kerrassaan viihdyttävä peli ja tapahtumia oli niin kentällä kuin katsomossakin. Fanipäädyssä pari äijää otti matsia ja kymmenkunta järkkäri tarvittiin että saivat kaverit kannettua pihalle. Enkä kyllä aiemmin ole ollut pelissä missä maalivahti ajetaan ulos joten olin paikalla ihan oikeassa pelissä.
Mä muistan sellasen tapauksen kun Kenkä Siekkisellä meni kunnolla hermot vastustajaan, ja alkoi ihan huolella takomaan kilvellä vastustajaa feissiin. En muista ketä vastaan se peli veivattiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy