Positiivisuusketju

  • 1 430 230
  • 10 314

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Jep. Kyllä minä ainakin tykkäsin Pennerin puheista viime lehdistötilaisuudessa. Puhui asioista suoraan ja kovaa, muttei kuitenkaan heittänyt joukkuetta bussin alle. Jos se vähän herättelis. Tai sitten ei.
Minä tykkäsin myös. Erityisesti resonoi kohta: ” Montako peliä luulet että Jukurit on pelannut tällä viikolla, luulempa että (myös) kolme. En tiedä, enkä välitä. Meidän joukkue, minun joukkue, tulee olla valmis kun klo. 1700 kiekko putoaa jäähän.”

Oma arvio on, että joukkue on taatusti hereillä tänään. Toivotaan että veteen piirretyn viivan oikealla puolella.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Come on äijät!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
-Veini. Ei ne ongelmat ole siellä koskaan olleetkaan.
-Pulli. Suorilta jaloilta paras pakki tänään. Ei pelikirjoja kauaa tarvitse opiskella kun on riittävän tasokas. Kas kummaa, Veinikin oli tänään kuin kotonaan kun oli isäntä talossa ja pojat muualla
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä voitto, kiitos JYP! Huomenna olisi tärkeää jatkaa pisteputkea.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se tärkein ensin: Juspen tilanne ei ilmeisesti ole niin paha kuin mitä pelättiin. Toivottavasti viimeiset tiedot vakavan vamman välttämisestä pitävät paikkansa.

Lisäposit:
- 3 pistettä.
- Nollapeli.

Millään muulla ei ole nyt mitään väliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös