Positiivisuusketju

  • 1 403 785
  • 9 972

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Lupaan että tämä on viimeinen kerta kun nousen puolustelemaan päävalmentajaa joka ei seurassa ole vaikuttanut koko vuonna, mutta tuo väitteesi on ihan puhdas valhe.
JYP nousi Rautakorven aikana tappiotilanteesta jatkoajalle tai ohi ja voittoon viimeisissä erissä Rautakorven alaisuudessa viimekin kaudella:
13.9 vs TPS
27.10 vs HIFK
24.11 vs KalPa
19.12 vs Ässät

Noiden lisäksi useampi(7) peli missä lähdettiin päätöserään tasatilanteesta mitkä JYP voitti. Ei ne nyt olisi tulleet jos ei olisi vastustajaa haastettu ollenkaan.

Juu, näin voi olla, mulle tuo ensimmäinen Tappara kohtaaminen oli se kylmä suihku kertomaan, että tuolla joukkueella ei ole sielua, eikä se siksi menesty. Tilastot sitten kertokoon mitä kertoo, mulle päällimmäiseksi jäi, että jos ei johtoa hukata, niin takaakaan ei nousta kolmannessa. Tilastollisesti toki tuosta on aina poikkeuksia, silti trendi oli tuo ja syytkin siihen tiedossa.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
- Runkkis korkattu!
- Asenne, joka jätkällä. Ihan jokaisella.
- Tunteella eläminen tilanteissa.
- Schnarr
- Perttu
- Huovila
- Ojantakanen
- Vidgren
- Tunnelma hallilla, ainakin seisomakatsomossa. Toivottavasti välittyi koko hallissa hyvä tunnelma!
- Istumakatsomossa olevien käsien käyttö. Tähän tulee väkisin kiinnitettyä huomiota ja oli kyllä hienoa miten aktiivisesti istujatkin olivat mukana! Taputtakaa peleissä ihmiset, se kuulostaa pirun hyvältä. Ja huutaakin saa halutessaan!

ps. Oikeasti voisi listata hyvin pitkälti kaikki pelaajat tuohon juurikin asenteen vuoksi, mutta nuo nyt halusin etunenässä mainita. Onhan tää nyt nättiä kun taas pelataan!
 

Rystykatto80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Muuramen Yritys
Minustakin näytti ihan hyvältä, luisteltiin, karvattiin ja yritettiin!

Plussat:

+ Huovila, virtaa on!
+ Ojantakanen, lähtee pyssy joka paikasta kyllä.
+ Schnarr, pelimies.
+ Perttu kasvanut liigapelaajaksi.

Miinukset

- Liikaa jäähyjä
- yleisöä 2700 ja rapiat.

Mennään eteenpäin kohti perjantaita.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Kyllä jäi hyvä mieli eilisestä pelistä tappiosta huolimatta. Niin paljon hyviä juttuja ettei oikein osaa edes luetella. Erityisen paljon tykkäsin Pertun taisteluasenteesta(hyvä taklaus, maalilleajo hylätyssä maalissa ja kunnon naamanhieronnat Pelsu-pakin kanssa).

Tuntui myös että joukkueena oltiin tultu pelaamaan eikä pelkäämään ja esimerkiksi hyökkäysalueella yritettiin aika hanakasti murtautua sinne sisäpuolelle ainaisen laitojen lähellä pyörimisen sijaan. Olen tyytyväinen miten hyvin pysyttiin pitkälti samana säilyneen hopeamitalistin kyydissä ja saumat oli ottaa kolme pojoa. Viime kaudella ei kertaakaan ollut pelsua vastaan pisteet edes lähellä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Varmaan aika lähellä oli, kun kertaalleen kuitenkin voitettiin ja saatiin kolme pistettä :)

Eilisen selostajan piikkiin laitetaan kun sanoi että Pelicans vei viime kaudella kaikki keskinäiset :). Ja oma muistikuvakin on että Pelicans taisi olla vaikeimpia vastustajia.
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paljon hyvää eilisessä avauksessa. Perjantaina vastassa KalPa, eli mielestäni vastus ei sitten helpotu yhtään, vaikka Pelicansilla on hyvä nippu jalkeilla, niin KaPan pelitapa on ollut JYPille vaikea.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tälle kaudelle on tullut uutena juttuja 13-17v vuotiaiden lippu seisomakatsomoon ja tiettyihin kategorioihin istumapaikoille myös, lasten lippujen lisäksi.
Siirrän viestini tänne, kun ei osu enää oikein tuohon negaketjuun.

Tämä yllämainittu uudistus on mielestäni kyllä aivan loistava! Kuten sanottua, jo pelkästään Hurrikaanisydämen katsomossa on paljon junnuja, ketkä osuvat tuohon ikähaarukkaan. Kokonaisuudessaan seisomakatsomoissa toivottavasti myös, mutta luonnollisesti mulla on oma perspektiivini vain.

Heissä on se tulevaisuus katsomon puolella ja heidät täytyisi saada sitoutettua mahdollisimman hyvin touhuun mukaan. Tuo mainittu 13-17 vuotiaiden lippu edesauttaa uskoakseni isosti tässä asiassa. Tuohon haarukkaan osuu kuitenkin mopoiät ynnämuut houkuttimet käyttää aika muuhun kuin siihen lätkämatsiin.

Osaltamme katsomon puolella pyritään kaikkemme tekemään, että sinne olisi mukava näiden nuorempien tulla heilumaan ja huutamaan, nyt sen enempää kehumatta mielestäni ollaan ihan hyvin onnistuttu. Ja tuolla uudistuksella seura kyllä pelaa isosti samaan pussiin, toivottavasti tämä tulee näkymään entistä enemmän katsomossa.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siirrän viestini tänne, kun ei osu enää oikein tuohon negaketjuun.

Tämä yllämainittu uudistus on mielestäni kyllä aivan loistava! Kuten sanottua, jo pelkästään Hurrikaanisydämen katsomossa on paljon junnuja, ketkä osuvat tuohon ikähaarukkaan. Kokonaisuudessaan seisomakatsomoissa toivottavasti myös, mutta luonnollisesti mulla on oma perspektiivini vain.

Heissä on se tulevaisuus katsomon puolella ja heidät täytyisi saada sitoutettua mahdollisimman hyvin touhuun mukaan. Tuo mainittu 13-17 vuotiaiden lippu edesauttaa uskoakseni isosti tässä asiassa. Tuohon haarukkaan osuu kuitenkin mopoiät ynnämuut houkuttimet käyttää aika muuhun kuin siihen lätkämatsiin.

Osaltamme katsomon puolella pyritään kaikkemme tekemään, että sinne olisi mukava näiden nuorempien tulla heilumaan ja huutamaan, nyt sen enempää kehumatta mielestäni ollaan ihan hyvin onnistuttu. Ja tuolla uudistuksella seura kyllä pelaa isosti samaan pussiin, toivottavasti tämä tulee näkymään entistä enemmän katsomossa.
Tuo on kyllä tärkeä ja hieno asia, että otette noin hyvin nuo lapset/nuoret mukaan tuohon toimintaan.
 

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siirrän viestini tänne, kun ei osu enää oikein tuohon negaketjuun.

Tämä yllämainittu uudistus on mielestäni kyllä aivan loistava! Kuten sanottua, jo pelkästään Hurrikaanisydämen katsomossa on paljon junnuja, ketkä osuvat tuohon ikähaarukkaan. Kokonaisuudessaan seisomakatsomoissa toivottavasti myös, mutta luonnollisesti mulla on oma perspektiivini vain.

Heissä on se tulevaisuus katsomon puolella ja heidät täytyisi saada sitoutettua mahdollisimman hyvin touhuun mukaan. Tuo mainittu 13-17 vuotiaiden lippu edesauttaa uskoakseni isosti tässä asiassa. Tuohon haarukkaan osuu kuitenkin mopoiät ynnämuut houkuttimet käyttää aika muuhun kuin siihen lätkämatsiin.

Osaltamme katsomon puolella pyritään kaikkemme tekemään, että sinne olisi mukava näiden nuorempien tulla heilumaan ja huutamaan, nyt sen enempää kehumatta mielestäni ollaan ihan hyvin onnistuttu. Ja tuolla uudistuksella seura kyllä pelaa isosti samaan pussiin, toivottavasti tämä tulee näkymään entistä enemmän katsomossa.
Toki se on sama hintainen kuin esim opiskelijalippu mutta siitä ikäjakaumasta halutaan saada dataa
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo on kyllä tärkeä ja hieno asia, että otette noin hyvin nuo lapset/nuoret mukaan tuohon toimintaan.
Kyllä, ehdottoman tärkeää pyrkiä tuohon ja myös pystyä mahdollisimman hyvin pitämään heidät messissä ihan pysyvästi. Luonnollisesti kentältä saatava apu olis kans tärkeää, mutta eiköhän siihen saada nyt sitä pysyvämpää muutosta! Vahva usko ainakin tähän on.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki se on sama hintainen kuin esim opiskelijalippu mutta siitä ikäjakaumasta halutaan saada dataa
Niin taitaa olla joo, mutta olenko ihan väärässä vai eikö tuossa ole juurikin nuo 13-15(?) vuotiaat "väliinputoajina"? Vai pääseekö peruskoululainenkin opiskelijalipulla ja mä olen ihan kuutamolla, mikä ei sinällään olisi yllätys. Ja sitten tietysti jos syystä tai toisesta jatko-opiskelu jollain on siirtynyt toistaiseksi tms. Ihmisiä on niin eri lähtökohdista, että tuokin on yksi vaihtoehto.
 

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin taitaa olla joo, mutta olenko ihan väärässä vai eikö tuossa ole juurikin nuo 13-15(?) vuotiaat "väliinputoajina"? Vai pääseekö peruskoululainenkin opiskelijalipulla ja mä olen ihan kuutamolla, mikä ei sinällään olisi yllätys. Ja sitten tietysti jos syystä tai toisesta jatko-opiskelu jollain on siirtynyt toistaiseksi tms. Ihmisiä on niin eri lähtökohdista, että tuokin on yksi vaihtoehto.
Siis lasten lippu 5-12v , nuorten lippu 13-17v ja siitä eteenpäin sit aikuisten tai opiskelijoiden lipulla. Lasten lippu 9€ ja nuorten sekä opiskelijoiden/muiden alennusryhmien 10€ (netistä ennakkoon)

Seisomakatsomoon siis
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis lasten lippu 5-12v , nuorten lippu 13-17v ja siitä eteenpäin sit aikuisten tai opiskelijoiden lipulla. Lasten lippu 9€ ja nuorten sekä opiskelijoiden/muiden alennusryhmien 10€ (netistä ennakkoon)

Seisomakatsomoon siis
Joo siis kyllä, kirjoitin vähän ehkä epäselvästi. Tarkoitin siis aikaa ennen tuota nuorten lippua, kun oli opiskelijat ja lapset pelkästään. Silloin nuo 13-15 vuotiaat olivat "väliinputoajia", jos peruskoululainen ei päässyt opiskelijalipulla sisään. Tuostakaan en nyt ole täysin varma, mutta siinä käsityksessä olen ollut ettei peruskoulu vielä täytä määritelmää opiskelijasta.
 

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo siis kyllä, kirjoitin vähän ehkä epäselvästi. Tarkoitin siis aikaa ennen tuota nuorten lippua, kun oli opiskelijat ja lapset pelkästään. Silloin nuo 13-15 vuotiaat olivat "väliinputoajia", jos peruskoululainen ei päässyt opiskelijalipulla sisään. Tuostakaan en nyt ole täysin varma, mutta siinä käsityksessä olen ollut ettei peruskoulu vielä täytä määritelmää opiskelijasta.
No nyt tajusin pointin paremmin, kyllä ne silloinkin pääsivät opiskelijalipulla. Mutta ikähaitarin todentaminen silloin sit hankalampaa
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nyt tajusin pointin paremmin, kyllä ne silloinkin pääsivät opiskelijalipulla. Mutta ikähaitarin todentaminen silloin sit hankalampaa
Aivan juu, eli olin itse vaan kuutamolla noista käytännöistä ketkä milläkin kategorialla pääsee, mikä ei sinänsä yllätä. Pääasia kuitenkin, että nuoriso otetaan huomioon ja toivottavasti se tulee kantamaan hedelmää tulevaisuudessa! Perjantain meet&greet myös etenkin nuoremmalle yleisölle varmasti iso juttu, vaikka onhan se nyt mukava käydä itsekin heittämässä kivet jätkien kanssa matsin jälkeen ja vaihtaa jokunen sana.
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP oli välillä aika suurissa vaikeuksissa, mutta erikostilanteet ratkaisi pelin. Hyviä onnistumisia mm. Perttu. Antaa itseluottamusta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

Kiuru

Jäsen
Kalpan tasosta joukkuetta vastaan huutaa kyllä Puustista ja Jormakkaa kokoonpanoon.
Ei ollut tarvetta.

Hieno ottelu, hyvää mainosta JYPille ja liigalle.

Toivottavasti keskisuomalaiset löytää jatkossa paremmin hallille, Seppäsen aiemmista sekoiluista huolimatta.

Loistava ottelu ja loistava kauden alku!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös