Marcus Juslin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Minä olin kahden ekan harkkapelin jälkeen jo valmis laittamaan Pertun hakemaan vauhtia Gladiatoreista, mutta aina olen valmis muuttamaan mieltäni ja Pertunkin osalta näen paljon mitä kehua. Kahdessa viimeisessä pelissä mielestäni Pertun johtama ketju on ollut JYPin paras ja vaikka tällä hetkellä ketjun primus motor on Siikanen, niin viitataan vaikka hokiguru @JypFabuun ja kehutaan, että Perttu hoitaa oman tonttinsa tuossa viisikkopelissä paremmin ja paremmin. On selvästi ovela ja hyvin peliä lukeva pelaaja, joka voi nousta sinne johtajan rooliin, kunhan pääsee kunnolla peliin sisään ja parantaa heikkouksiaan. Niin tai näin, tuon ketjun peli toimii, oli siinä sitten toisella laidalla Puustinen tai Heljanko. Itse asiassa tuo Puustisen parantunut liike on ollut yksiä harkkakauden positiivisia yllätyksiä. Tällä hetkellä JYPin pelit ei Pertun tekemisiin kaadu. Huomenna voi taas tietenkin olla toinen tarina, mutta toistaiseksi on menty surkean startin jälkeen koko ajan parempaan suuntaan.Pakko kyllä olla vähän eri mieltä, mun silmään Perttu ei näyttänyt siltä että pystyisi johtamaan kolmosketjua, ihan ok pelasi ja mukana pysyi sen ekan erän joka tänään oli ainoa josta pystyi pelaajista jotain sanomaan. Toinen erä oli jo niin heikkotasoista peliä että siitä ei mitään johtopäätöksiä pysty tekemään. Mutta ei hän mielestäni mitään semmoista esittänyt että olisi mitenkään liidannut ketjunsa peliä, taidoista ei varmaan jää kiinni, mutta kyllä vaan pahasti Arsi Piispanen tulee mieleen tuosta ruumiinrakenteesta, eli pahasti epäilen että fysiikka ei vaan yksinkertaisesti riitä kun vaatimustaso pikkuhiljaa sarjassa nousee ja aika ja tila vähenee. Mutta kyllä kuitenkin kannattaa katsoa alkukausi miten menee, koska oli Perttu jo huomattavasti paremmin pelissä mukana kuin niissä Turun turnauksen peleissä.