knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
P.S. pelasiko Teves lauantaina noin 45 minuuttia vai näyttikö se vain siltä?
Jos liigan sivuilla lukee näin niin kyllä se sitten pelasi.
P.S. pelasiko Teves lauantaina noin 45 minuuttia vai näyttikö se vain siltä?
Oma selkäranka ei ole löystynyt ja paukkunut samaan tapaan kuin jäällä olijoilla vastaiskun sattuessa, vaan luottoa löytyy. Pelit eivät ole paskoja, eikä jäädä jalkoihin muuta kuin hetkellisesti ja tulos on aivan karmaiseva kentän tapahtumiin nähden... lähes joka ilta. Ei vaan voi olla kääntymättä pelit jossain kohti tilastollisesti myös meille parilla pompulla ja kovan itseluottamuksen suorituksella.
Katsoitko pelin? Oletko sitä mieltä, että lainamokke onnistui? Omaan silmääni esitys maalinsuulla oli korkeintaan keskinkertainen.+ Jerry
+ Niku
+Tasoitus
+ Lainamokke
Pakko luottaa vaan siihen, että joukkue jaksaa luottaa tekemiseensä.
Katsoitko pelin? Oletko sitä mieltä, että lainamokke onnistui? Omaan silmääni esitys maalinsuulla oli korkeintaan keskinkertainen.
Katsoitko pelin? Oletko sitä mieltä, että lainamokke onnistui? Omaan silmääni esitys maalinsuulla oli korkeintaan keskinkertainen.
Jep, näytti aika lailla siltä mitä sopi odottaa tällä kaudella 1+1 matsia pelanneelta (Liiga+Mestis) maalivahdilta. Keskinkertaista suorittamista, ja mukana pari virhettä. Ei esittänyt tänään mitään sellaista, mitä Parkkinen ei olisi voinut esittää.Ihan samaa mieltä. Mitä Jukuri tarjosi mitä Parkkinen ei olisi voinut tuoda pöytään?
Jospa sitä syysaamua tässä joku päivä piristäisi... Nyt jos joku palstatoveri kokee sieluntuskaa tällaiseen hupailuun nimimerkin verran joutumisesta niin äkkiä privalla estämään, muuten kaikki on tulilinjalla!Nyt vain päivitettyä versiota kehiin.
Tässä on kyllä tavoitetta itse kullekin palstalaiselle. Maailma on valmis, kun pääsen "Hitler kuulee" -videolle.Täytyy nyt kuitenkin tägätä @Nelfor @Aito Taisto @Köpi tuohon 7 vuoden takaiseen videoon liittyen.
Itse en tekijää tiedä ja luvatonta arvailla, mutta tuollaista näkisin itse mielelläni lisää. Tuolloin toki jo insult comedyn ystävä olin ja ihon alle meni, mutta mites te muut? Oliko couldnt give a fuck vai loukkaavaa?
Jatkoajan JYP-osiota on välillä namedropattu jopa podcastissa saakka ja olisihan tuo oikeasti valoa nykyiseen vaikeaan rebuildiin.
Tämä boksin ulkopuolelta vain heittona. Kyllä @Nelfor saa edelleen tylyttää minua kuten tuolloin. Olen jo biiffin unohtanut, mutta olihan nuo aikoja. Joku videon vaivautui tekemään jopa.
Ja miten liittyy JYPiin? Virtasen epäonnistuneen debyytin jälkeen Seppänen itse tuli julki ja valitti tuolloisesta negasta.
Eli sähköä kehiin ja löylyä kiukaalle kun elämme aikaa jossa some on vienyt tavallista fania lähemmäksi itse seuraa monesti.
Ensimmäinen kohta voi olla vaikeaa.+ Jukuri
+ Turkulainen
+ Tappiolta johtoon ja 3 pistettä vieraspelistä
Nyt tämä pitää vaan toistaa mielellään melko usein.