- Piste
- Immosen maali
- Salmion maali
- Lahtisen ilmaveiviyritys
- Uudet naamat ihan pirteitä
Salmion maali. Todella upea ja vieläpä Ässiä vastaan! Ja toki Veini oli jälleen älyttömän hyvä!
Samoilla linjoilla.
- Piste
- Immosen maali
- Salmion maali
- Lahtisen ilmaveiviyritys
- Uudet naamat ihan pirteitä
Lambert oli kanssa tänään aktiivinen..
Haki tietysti itse maalia, mutta hyvä että Valkeejärvi seurasi tilanteen hyvin.Totta tämäkin. Eihän se kaukana ollut, ettei Brädi kikkailut itse kiekkoa maaliin, mutta petasi Valkeejärvelle mahdollisuuden avausmaaliin.
Haki tietysti itse maalia, mutta hyvä että Valkeejärvi seurasi tilanteen hyvin.
Tappara on kyllä ollut ihan sukka tällä kaudella ja tulee perävalot edellä vastaan. Eikä Kärpätkään kyllä vakuuta. Mielenkiintoinen kausi, kun kestomenestyjillä on melko tahmeaa tällä hetkellä.Tässä nyt on matkaa vielä joulutaukoon. Mutta - JYP on ihan iskuetäisyydellä ohittamaan Tapparan. Ja jos näin käy, yksi tamperelainen nimimerkki saa kuulla aiheesta todella paljon. Kirjanmerkki on valmiina ja syyhyää jo.
... ja yleisöäkin yli 2k, sinne ne menevät riskeeraamaan henkensä JYPin puolesta.
2145 eli pientä kasvua ja ottaen huomioon, että 5 tappiota pohjalla ja vastassa Jukurit niin yllätti kuitenkin positiivisesti. Tiedän, että ei riitä JYPin taloudelle, mutta tämäkin positiivinen signaali kelpaa.