Marcus Juslin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Jerryn tehojen esteenä on pitkään ollut, ettei kukaan ole halunnut laittaa kovalla duunilla ja loistavalla peliälyllä rakennettuja paikkoja sisään. No, tehdään sitten itse jos ei syötöt kelpaa.
Positiivista oli myös Voutilaisen esitys! Monet ovat epäilleet voiko Jyp voittaa ilman Laurikaista, mutta kyllä se näköjään onnistuu.
Kyllä silti Eetu suvereeni ykkönen on, mutta tuntuu turvalliselta, että meillä on hyvä kakkosmies siellä luukulla, ja luultavastihan Voutilainen avaa huomenna maalilla, jos Eetulla on loukkia.
Joskus pitää tehdä vähän työtä, että näkee asioiden myönteiset puolet. Yritetään..
- Tästä voi loppua kohden helposti parantaa
Tämä oli muutenkin mielestäni paras peli Stråkalta tähän asti. Parantaa koko ajan. Tänään oli jo semmoista rennomman näköistä tekemistä, eikä ylimääräistä puristusta. Vaikka jatkoaika tavallaan ratkesikin Stråkan jäähyyn.Stråka pelasi sen 1-0 maaliin johtaneen tilanteen hienosti. Otti kulmassa rauhallisesti, keräten ympärilleen useamman KalPa pelaajan. Sitten hän syötti Tomasekille joka siirsi nopeasti Perrinille, joka oli yksin maalin edessä. Sieltä oli molemmat pakit lähteneet Stråkan perään
Stråka pelasi sen 1-0 maaliin johtaneen tilanteen hienosti
Niinhän siinä kävi, mutta toisaalta Stråka ei tilanteelle voinut mitään, kun keskittyi pelaamaan. Godla taas pelasi tilanteen päin persettä (mikä on hänelle ominaista) ja seikkaili kaukana maaliltaan, alueen ulkopuolella. Stråka ei voinut tilannetta olettaa, koska eihän kukaan ammattiveskari pelaa tuota tilannetta noin.Vaikka jatkoaika tavallaan ratkesikin Stråkan jäähyyn.
Jep, olisi ominaisuuksiltaan hyvä alemman ketjun sentteri, koska raameja löytyy ja niinkuin maaliin johtaneessa tilanteessa nähtiin, osaa käyttää niitä hyödykseen. Harmi että joukkueessa on Hytönen ja Lahti niin joutunut aivan liian suuriin saappaisiin, väärään rooliin. Kyllä minä Stråkan kuitenkin nään JYPin tulevaisuuden 3-4 ketjun sentterinä, riippuu miten tuosta kehittyymutta mikään kakkosen sentteri tuo ei taidoiltaan ole, muuta kuin tuossa joukkueessa.
Eilen olin iloinen siitä, että Jake Newton pääsi penkille istumaan. Oman viivan päällä kusi taas kiekon kun yritti tyhmää harhautusta josta pyörityksen jälkeen Kalpan maali.