Toisaalta pukin takana oleva tonttulauma kitisee tuomareista vielä enemmän.Ärsyttää nyt jo kun tapparan penkin takana oleva joulupukki kitisee tuomareista kokoajan.
Toisaalta pukin takana oleva tonttulauma kitisee tuomareista vielä enemmän.Ärsyttää nyt jo kun tapparan penkin takana oleva joulupukki kitisee tuomareista kokoajan.
Tulee mieleen kun Karri sanoi 2013 keväällä Ässien ja JYP:in pudotuspeleistä. Senttipeliä!Tänään ja eilen oli todella taktista kiekkoa. Tuollaista poterolätkää, hienoa nähdä että Ässät kykenevät siihen Liigan kärkijengejäkin vastaan. Liigan parhaan veskarin kanssa, Ässät on todella vaikea kaadettava joka joukkueelle (pl. Jukurit).
Ässien johtaessa 1-0, peli ei ollut Ässien hallussa, mutta kerroin oli HPKlle 8,5...voitin 85 euroa, joka oli tämän kiekkoillan parasta antia minulle.
Ässien johtaessa 1-0, peli ei ollut Ässien hallussa, mutta kerroin oli HPKlle 8,5...voitin 85 euroa, joka oli tämän kiekkoillan parasta antia minulle.
Tää on kyllä hyvin hoidettu, sillä aika harvassa on joukkueet jotka näin toimii.Ihan kiva et maalikoosteet ja lehdistötilaisuudet näkee nykyään heti kohta pelin jälkeen Ässien kanavalta Tuubista. Iso käsi mediavastaavalle.
Helppoo se o katoko ossaa!Mä rakastan mun Ässiä, taas kolme pistettä kiitos!
No laita sitten muutamat kympit lisää pelaajabudjettiin äläkä pihistele. Olisi kunnon mahkut silloin vaikka mihin.Mä rakastan mun Ässiä, taas kolme pistettä kiitos!
Onko parempaa kuin jokapäiväinen ennen nukkumaan menoa jatkoajan lukeminen?
Porissa tämäkin asia tehdään paljon paremmin kuin Raumalla.Ja oleellisinta just nuo nuorten pelaajien nostot ja sisäänajot minkään hätähankinnan sijaan. Juhola-Noiva olleet osa runkoa syksystä alkaen, paikoksi nostettu Ylitalo on osoittanut Liigakypsyyttä ja Liigakasteensa ovat saaneet Boelius, Eskola, Äijälä. 22-v. Määttä ja 20-v. Hämeenaho ovatkin jo Ässäveteraaneja.