Mitä positiivista näet juuri nyt Ässien otteissa?
Sen, että Kilpeläinen saa vihdoinkin luottoa ja pitkälti myös vastaa annettuun haasteeseen. Kapasen vois heivata hittoon jos siitä joku mestis tai allsvenskan-jengi suostuu jotain maksamaan (Kuopijoon tuskin huolivat takas).
Kovin nopeasti ne Kapasen hyvät otteet unohtuvat, tosin sinä et niitä liene koskaan nähnyt tai ainakaan myöntänyt. Tänään kyllä meni Kimmon piikkiin pari ja oli oikea päätös laittaa Kilpeläinen maalille.
Itse asiassa niitä helppoja meni kolme. Ja niiden vastapainoksi kolme merkattua torjuntaa. Huimaa settiä.
No jos et sitä tuosta viestistä osannut lukea ns. rivien välistä, niin kirjoitan sen sulle tähän ihan selkokielellä: Kapanen pelasi paskan pelin.
Tästä huolimatta en lähde häntä lopullisesti tuomitsemaan.
Se ei vaan ollut ensimmäinen paska peli tällä kaudella eikä varmaankaan viimeinenkään. Sen sijaan Kilpeläinen on kahdesti pelannut varsin hyvän pelin joutuessaan/päästessään Kapasen tilalle kun tämä on sitä ennen antanut vastustajalle n maalia eteen. Tänään muuttujan n arvo oli katsantokannasta riippuen jossain 3-4 välimaastossa. Olin jo ennen kauden alkua sitä mieltä, että K.Kapanen ei ole ns. voittava maalivahti ja olen entistäkin vakuuttuneempi siitä, että asia todellakin on näin.
Nickersonin sopimuksen mitä ilmeisimmin purkautuessa toistaiseksi jatkuvaan pelikieltoon voitaisiin läski-Rob (hallilla kuullun perusteella n. 15 kg ylimääräistä ynnä peliasenteen puutos) lähettää myöskin johonkin QSPH-liigaan ja hommata jostain ulkomailta kunnon maalivahti. Toissakaudella HIFK:ssa ja Jokereissa pelannut Tom Askey voisi olla harkinnan arvoinen nimi ja ostettavissa ulos Italian liigasta.
Oliks tää nyt se positiivisuusketju? Positiivistä on Maven tämän päivän pojot, 0+3, sekä Jessen esitykset maven ja häppölän ketjussa.
Oliks tää nyt se positiivisuusketju? Positiivistä on Maven tämän päivän pojot, 0+3, sekä Jessen esitykset maven ja häppölän ketjussa.
Kuka uskoo ihmeisiin?
Se että Ketolan paita on hallin katossa. Vielä kun mies osaisi itse arvostaa tuota asiaa ja olla Ässä-legenda, Ässien Ässä.
Jos kuitenkin organisaatio on kohdellut legendaa osittain aiheetta aivan pain vittua, niin vaikea periaatteen miehen on sita arvostusta vakisin kaivaa...
Totta, mutta ei kukaan yksinään tappele. Nyt olisi Penan ja Takon aika kutsua Vellu (ja Tami) kahvipöytään ja tehdä molemminpuolinen sovinto. Vellu voisi myös tajuta että paita on katossa hänen pelillisten saavutustensa ansiosta. Ymmärrän että häntä kohdeltiin mielestään huonosti mutta tuolta ajalta ei taida olla organisaatiossakaan ketään muuta kuin Takko jäljellä.Jos kuitenkin organisaatio on kohdellut legendaa osittain aiheetta aivan pain vittua, niin vaikea periaatteen miehen on sita arvostusta vakisin kaivaa...