Kyllä minunkin mielestä tää tappio tuli nyt ihan sopivaan paikkaan:
- Play offien alkaessa kukaan ei jauha enää mistään voittoputkista
Kolmas kerta putkeen kun rikotaan runkosarjassa 100 pisteen raja. Samaa putkea ei ole kuin Jypillä. Kolmen kauden kuntopuntarissa ollaan Jypin jälkeen toisena. Hyvä saavutus olla 180 ottelun kuntopuntarissa kakkosena.
Koska on viimeksi Ässiä vastaan tehty maali normaalissa 5 vs. 5 tilanteenteessa?
...
Nimim. Kestomenestyjä runkosarjassako?
Lienee aika helppoa kun edelliset 16 peliä ja 15 voittoa eikä yhtään suoraa tappiota. No ei kai, nyt alkaa ihan eri pelit. Positiivista on se että joukkueen runko muodostuu noista pelaajista jotka ovat olleet kahtena edellisenä vuotena ottamassa pataan puolivälierissä eli nälkää luulisi riittävän. Samassa tilanteessa on toki muistaakseni Kalpakin. Kova vääntö tulee.Nyt täytyis sitten vaan voittaa vielä 12 kertaa.
Toinen vuosi putkeen kun runkosarjan paras pelaaja tulee Porin Ässistä.
Tomas Zaborsky 11/12, Antti Raanta 12/13.
Pitäisköhän mun varmistaa Ässien menestys ja laittaa satanen Kalpalle joka matsiin, niin saataisiin täys 100 % :)Mikä positiivisinta Ässien kannalta - jätin vedot vetämättä Ässien puolivälieräsarjasta ja näin ollen annoin Padalla 99,9 % mahdollisuuden laittaa Kalpa lauluun. Se on nyt ja tänä vuonna kun se kannu raahataan kauppatorille. Perkele!
Pitäisköhän mun varmistaa Ässien menestys ja laittaa satanen Kalpalle joka matsiin, niin saataisiin täys 100 % :)
Oikeasti positiivista on Ässien runkosarjamenestys jo kolmatta kautta putkeen. Aika moni on unohtanut sen, millaista on kun joukkue kyntää koko kauden sarjan hännillä.
parhaan pelaajan palkinto
Tervehdys Ässien kannattajat!
Positiivisella mielellä täytyy olla kun tuli vihdoin hommattua kirjoitusoikeudet palstalle ja oma suosikkijoukkue pääsi suvereenisti poffeihin! Itse olen pohjanmaalta lähtöisin olevana kannattanut Ässiä nuoruudesta lähtien ilmeisesti syystä, että pohjanmaan alueella ei ollut omaa liigajoukkuetta. Viimeiset 17 vuotta on vierähtänyt pk-seudulla ja Padan otteita olen seurannut tänä aikanakin, vaikkakin paikallisista seuroista Jokerien pelejä on tullut käytyä välillä katsomassa, varsinkin Ässiä vastaan. ;-)