Aika hyvin Hirsi saa pikku budjetin ylityksen korjattua mikäli yleisökeskiarvo säilyy läpi kauden näissä luvuissa. Äkkiseltään laskettuna n.380 000€ enemmän kilahtaa kassaan. Olisiko siis järkevää reagoida orastavaan puolustaja puutteeseen a.s.a.p.?
Nuin, tulihan se pisteetön ottelu sieltä. Sitä ei tarvitse hävetä että hävittiin koska vastassa oli liigan kovin joukkue. Tosin esitys vaikutti aika tahmealta ja tuolla laukaisumäärällä harvemmin otteluita voitetaan...
Toisaalta jos vastustaja pelaa niin että laukauksia ei vaan saa tehtyä niin aika vähän siinä on Ässien vikaa.Nuin, tulihan se pisteetön ottelu sieltä. Sitä ei tarvitse hävetä että hävittiin koska vastassa oli liigan kovin joukkue. Tosin esitys vaikutti aika tahmealta ja tuolla laukaisumäärällä harvemmin otteluita voitetaan...
Toisaalta jos vastustaja pelaa niin että laukauksia ei vaan saa tehtyä niin aika vähän siinä on Ässien vikaa.
Toisaalta jos vastustaja pelaa niin että laukauksia ei vaan saa tehtyä niin aika vähän siinä on Ässien vikaa.
Eikös siinä juuri ole aika lailla sitä Ässien vikaa jos jyp puolustaa tarkasti eikä siihen löydetä lääkettä?
No ei joka päivä jätkät pysty taistelee 110% intensiteetillä varsinkin kun vastassa tänään oli se todellakin vaikein voitettava.. Tilastot puhuu Jypin puolesta ja kovaa.
Kenen vika se sitten on, jos ei Ässien?
Kenen vika se sitten on, jos ei Ässien.
Nyt saatiin sentään ajoittain Jypiä vaikeuksiin.
Jos toinen on vaan parempi, niin silloin se ei ole Ässien vika. Ässät pelasi hyvän vieraspelin, mutta Jyp on vaan tällä hetkellä varsinkin Hippoksella jäätävän hyvä.
Jypin alivoimat olivat tällä kertaa ainoa paikka jossa tämän huomasin, loput jäivät itseltäni huomaamatta joten tarkenna niin katson ne kohdat uudelleen ja olen samaa mieltä kanssasi.
Tämä menee pahasti väärään ketjuun, mutta jääkiekossahan on nimenomaan kysymys kilpailusta, kilpailemisen voittamisesta. Jos siinä ei onnistuta, on vika hävinneen tekemisen tasossa...
Jypin alivoimat olivat tällä kertaa ainoa paikka jossa tämän huomasin, loput jäivät itseltäni huomaamatta joten tarkenna niin katson ne kohdat uudelleen ja olen samaa mieltä kanssasi.
Kai tämä pitää paikkansa, mutta tässä pelissä näkyi materiaalien ero eli syy täytyisi hakea joukkueen budjetista eli vika on markkinoinnissa, joka ei ole onnistunut keräämään tarpeeksi rahaa.
Kai tämä pitää paikkansa, mutta tässä pelissä näkyi materiaalien ero eli syy täytyisi hakea joukkueen budjetista eli vika on markkinoinnissa, joka ei ole onnistunut keräämään tarpeeksi rahaa.
Niin, jos nimilistoja vertaillaan ei pelin olisi pitänyt olla näinkään tasainen eikä ainakaan Sm - liigan kärkiottelu. Mutta kai siihenkin on syynä se että muut joukkueet ovat vain olleet vielä Ässiäkin huonompia?
Olen tyytyväinen siihen että Ässät ainakin yritti pelata sitä peliään jolla tällä kaudella on otteluita voitettu. Uskon tämän tappion vahvistavan joukkuetta, sillä viha tappioita kohtaan kasvaa vahvimmin sillä että häviää vaikka on yrittänyt tehdä oikein.
Katso saman tien koko peli uusiksi niin ei tarvitse minulta kysellä mitään.
Joo katselin jo eikä löytynyt joten tuli mieleen että olisko tämä suttupuhetta?
4 kenttä muutaman kerran väänsi hienosti mutta ei vielä täyttänyt asettamiasi kriteerejä joten taisit katsella radiosta tms?
Miten olisi Dufva? Aika helppo ainakin syyttää kun on värkännyt Jypille pelityylin joka ei päästä vastustajaa kunnon vetopaikoille. Ässillä ei ollut lääkkeitä tuon taktiikan voittamiseen tällä kertaa. En kuitenkaan usko että Jyp voittaa kaikkia keskinäisiä pelejä tällä kaudella.Kenen vika se sitten on, jos ei Ässien?
Ihan tv:stä kyllä katselin, mutta en jaksa tästä kinata. Pidän kiinni väitteestäni että Ässät sai sentään ajoittain Jypin vaikeuksiin ja pelasi paremmin samaa vastusta vastaan kuin syyskuussa Porissa; käsitä se miten tahdot.
Ihme nillitystä. Yhtä järkevää kuin minä vaatisin sinua esittämään kaikki ne kohdat joissa Ässät ei saanut Jypiä vaikeuksiin. Peliajat sekunnin tarkkuudella jne.
Ei mulla ole tarvetta riitaa haasta, olin vain ihmeissäni puheista joissa kerroit ässien saaneet pyöritystä Jypin päätyyn koska itse en sitä vielä toisellakaan katselukerralla havainnut ja jos olisit pystynyt laittamaan vaikkapa kellonaikoja tai edes eriä joissa näin tapahtui niin olisin voinut todeta saman mitä sinä näit, nyt en siihen pystynyt.
Villi kortti -kierroksen kotietu lähestulkoon varma. Jos siis loppukausi menee piste/ottelu vauhdissa.