Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Poijjaat heräävät. Parempi myöhään, jos sillonkaan. Vielä onnistujia maalintekoon, niin paranee. Josko tää sittenkin kaikesta paskasta huolimatta, pääjumit pois.
Ei ole enää.Positiivisena asiana näen, että onneksi Ässät on ainoa oikeasti uskottava urheilujoukkue Porista ja vieläpä brändistä jotain jäljellä. Mahdollistaa tuon yritysten/verkoston jopa sokean tuen. Helpottaa asioita edes vähän tämän katastrofin keskellä.
Uskaltaisin väittää, että Suomen ylivoimaisesti parhaat katsojamäärät kerännyt naisten joukkue eli Pesäkarhut on tällä hetkellä huomattavasti uskottavampi kuin Ässät. Tästä saa syyttää Ässät täysin itse itseään, kun vielä vuosi sitten seura tuntui positiiviselta ja raikkaalta.Positiivisena asiana näen, että onneksi Ässät on ainoa oikeasti uskottava urheilujoukkue Porista ja vieläpä brändistä jotain jäljellä. Mahdollistaa tuon yritysten/verkoston jopa sokean tuen. Helpottaa asioita edes vähän tämän katastrofin keskellä.
Pesäkarhuista kirjoitellaan vissiin sit hyvinkin paljon medioissa. Harmi että olen missannut tuon suuren joukkueen lähes kokonaan. Googlettamalla löysin pari satakunnan kansan juttua kyseisestä asiasta.Uskaltaisin väittää, että Suomen ylivoimaisesti parhaat katsojamäärät kerännyt naisten joukkue eli Pesäkarhut on tällä hetkellä huomattavasti uskottavampi kuin Ässät. Tästä saa syyttää Ässät täysin itse itseään, kun vielä vuosi sitten seura tuntui positiiviselta ja raikkaalta.
Ässien brändiä ja historiaa sekä jääkiekon asemaa heillä ei tietysti ole. Ässät saa aiheestakin olla ylpeä juuristaan ja uuden hallin kanssa Ässillä pitäisi olla edelleen hyvä perusjalka rakentaa vähintäänkin ylemmän keskitason jengi niin urheilullisesti kuin taloudellisesti.
Pesäkarhuista kirjoitellaan vissiin sit hyvinkin paljon medioissa. Harmi että olen missannut tuon suuren joukkueen lähes kokonaan. Googlettamalla löysin pari satakunnan kansan juttua kyseisestä asiasta.
Pesäkarhujen suosio, urheilullinen menestys ja toiminnallinen vakaus ovat Porissa tiedossa kaikilla jotka eivät elä elämäänsä googlen varassa. Mediahuomio ei tietenkään ole samaa luokkaa kuin Ässillä.
Löytyykö streamia tiedotustilaisuudesta?
Mestaruus on kiertänyt Pesäkarhut ja Narukerän lahjakkaasti. Kerä oli vuosikaudet mitaleilla mutta kultaa tullut vain kerran.
Kiitos tiedosta,Saa jopa itse valita, katsooko sen Ässien kotisivujen vai Ässien Youtube-kanavan kautta.
Ja kuulemma ihan YLE Areenassa.Saa jopa itse valita, katsooko sen Ässien kotisivujen vai Ässien Youtube-kanavan kautta.
Pesäkarhut on lähinnä alisuorittaja, melkoinen suoritus vältellä mestaruuksia vuodesta toiseen noin neljän potentiaalisen menestystä tavoittelevan joukkueen joukossa noilla resursseilla, amatööriurheilussa. Ei näitä nyt voi edes tosissaan verrata? Vai paukutteleeko joku oikeasti henkseleitä "ulkomaailmassa" sillä että meillä on tosi uskottava naisten pesisjengi Porissa?
Näyttäisi ainakin ohjelma-aikaa olevan varattuna 14:58 alkaen.Ja kuulemma ihan YLE Areenassa.
Jumalauta nyt on panostettu. Toivottavasti myös tiedotukseen on panostettu.Ja kuulemma ihan YLE Areenassa.
Jep. Ihan ilmaista valtakunnallista mainosaikaa Padalle. Ai niin. Onhan tuo panostus maksanut rahallisestikin aivan tolkuttomasti valmennuksen, varsinkin Kotkaniemen potkujen muodossa. Kohtuu kallista mediahuomiota.Jumalauta nyt on panostettu. Toivottavasti myös tiedotukseen on panostettu.
Ja kuulemma ihan YLE Areenassa.
Ässien tiedotustilaisuus kiinnostaa valtakunnallisesti niin paljon, että verorahoillamme pyörivä palvelu näyttää sen.
Positiivista.
Ei muuta kuin popparit työpaikan mikroon ja oksennusämpäri työtuolin viereen, ihan vain varmuuden vuoksi, Ässien tiedotustilaisuudet ovat sen verran legendaarisessa maineessa.
Ajattelin juuri, että alkossakin voisi käydä ja laittaa kunnon kisastudion pystyyn.