Repolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Noilla Uraman play-off statseilla saa olla melko positiivinen jos usko mieheen on miltei horjumaton.Minulla on ollut usko Raleen miltei horjumaton.
Noilla Uraman play-off statseilla saa olla melko positiivinen jos usko mieheen on miltei horjumaton.Minulla on ollut usko Raleen miltei horjumaton.
Noilla Uraman play-off statseilla saa olla melko positiivinen jos usko mieheen on miltei horjumaton.
Viimeaikaiset otteet antavat kyllä luvan odottaa, että porukka olisi kerrankin iskussa oikeaan aikaan ja virheistä on opittu. Näin minä ainakin haluan uskoa. Muistutan vielä, että jokaisella Ralen kaudella on menty tuloksellisesti eteen päin.
Noilla Uraman play-off statseilla saa olla melko positiivinen jos usko mieheen on miltei horjumaton.
Se tarkoittaa sitten tänä vuonna välieriä, jos tasainen tahti jatkuu. Seuraavalla kaudella finaaleissa? Täysi luottamus Raleen ei ole palannut vielä, vaikkakin parempaa on havaittavissa. Jos Lukko mitalin nappaa, niin hyvillä mielin tunnustan olleeni osittain väärässä Uraman osalta. Jos tulee kultaa, niin lähetän Raulille kiitos kortin.Muistutan vielä, että jokaisella Ralen kaudella on menty tuloksellisesti eteen päin.
Jyty kirjoitti:Tapparan nyt voittaa jokainen vaikka kahdella pelaajalla.
Jotenkin se onnistui kuitenkin maalin tekemään viimeisessä erässä vaikka kiinnostus oli täysin loppu.
Olisin varmaan minäkin pelannut hyvän pelin tapparan hyökkääjiä vastaan. Enpä vetäisi Lukon pelaajistosta suuria johtopäätöksiä tämän päivän esityksen perusteella. Hyvää on kuitenkin se, että rutiinitaso riittää tällaisiin murskavoittoihin tällä hetkellä. Ihan eri meno, kuin alkukaudella.Mikko Kuukka pelasi tänään parhaan pelinsä Lukossa. Oli mielestäni kentän paras puolustaja tänään. Toivottavasti Mikko pystyy säilyttämään tämän tason myös jatkossa. Näillä otteilla voidaan puhua jo selvästä vahvistuksesta.
Neljä peliä siis jäljellä, joista kolme kotona: TPS, Kärpät ja Pelicans. Kerran käydään vieraissa ja silloin kohdataan Jokerit. 12 pistettä siis jaossa ja jos ei mitään ihmeellsitä asennevammaa tai lipsumista enää tule, niin 8-9 pinnaa on hyvinkin otettavissa.Jaa... Mun laskujen mukaan Lukko tarvitsee enää kaksi (2) pistettä tämän kauden runkkarista suoraan pleikkari paikkaan. Tai sitten täytyy toivoa että HPK häviäisi edes yhden matsin. Jompi kumpi on aika todennäköinen vaihtoehto.
Kotietuun onkin sitten enemmän matkaa, vaikka hyvät asetelmat toki on.
/OT/ Voi helvetti sentään nyt täällä on kaksi vuosilukunimimerkkiä!! Kumpi noista oli se vähemmän pidetty? /OT/
Se on helposti päätelty. Nyt kun on mennyt hyvin, toinen nimimerkeistä on kirjoittanut noin yhden rivin pariin viikkoon. Kun menee huonosti, samalla nimimerkillä on asiaa sellaiset parikymmentä viestiä per päivä./OT/ Voi helvetti sentään nyt täällä on kaksi vuosilukunimimerkkiä!! Kumpi noista oli se vähemmän pidetty? /OT/