Positiivisuusketju

  • 2 176 795
  • 11 124

luimuri

Jäsen
IFK:n maaliero 57 matsin jälkeen +34, eli melko rumasti saa IFK voittaa ja Lugu hävitä että Stadin kingi tohi porskuttaisi.

Positiivista tässä on se, että ollaan mukana näissä laskelmissa, eikä jäädä pisteellä sijalle 11!

Ratkaiseeko tasapisteissä maalisuhde vai? Itse ymmärsin että keskinäiset eli HIFK ei voi tulla enää ohi?
Entä mites jos TPS ja Tappara jäävät tasapisteisiin, kumman Lukko kohtaa mikäli on kolmas?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ratkaiseeko tasapisteissä maalisuhde vai? Itse ymmärsin että keskinäiset eli HIFK ei voi tulla enää ohi?
Entä mites jos TPS ja Tappara jäävät tasapisteisiin, kumman Lukko kohtaa mikäli on kolmas?

Ensin maalisuhde, sitten keskinäiset ottelut ja sen jälkeen tehdyt maalit. Eli aika vituiksi saa mennä että HIFK enää ohi tulisi.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tällä haavaa psitiivista on, että pakkimme Otto Honkaheimo ei loukkaantunut pahemmin Toporowskin hullusta huitomisesta.

Luojan kiitos. Jännä vaan miten pelaajat ja moni meistä uskovat sattumiin eli ei tahallisuuteen niin paljon, kuten Otto Ramonan haastattelusa.

En mielestäni ole erityisen kyyninen luonteenlaatu, mutta en usko vahinkoihin SM-liigatasolla ellei sitä todisteta. Nylkky Jokereista teloi ensin Pettisen silmän ja tiistaina yritti samaa temppua Kurtisin naamaan. Aika sattumaa!
 

Korinekki

Jäsen
Positiivista Tikkasen teholukema +27, kauden alussa ei taatusti olisi moni uskonut. Hyvin on Harri pelannut ilman Pettistäkin.
Joku jossain on väittänyt jotain muuta, mutta kyllä Tikkanen on Kovasen ja Pettisen poissaollessa Lukon ylivoimaisesti paras pakki. Jatkuvasti oikeita asioita kentällä. Kiekon kanssa ja ilman kiekkoa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt voidaan tehdä yhteenveto kauden yleisömääristä Lukon kotiotteluissa. Timo Rajala ilmoitti syksyllä tavoitteeksi 3850 katsojaa ottelua kohden. Toteutunut lukema on 4304. Positiivista, etten sanoisi!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Nyt voidaan tehdä yhteenveto kauden yleisömääristä Lukon kotiotteluissa. Timo Rajala ilmoitti syksyllä tavoitteeksi 3850 katsojaa ottelua kohden. Toteutunut lukema on 4304. Positiivista, etten sanoisi!
Tosiaan. Onkohan näin, että Lukko tekee positiivisen tuloksen tältä kaudelta? Ihan omin avuin, ilman konserniavustusta. Vehasestakin jäi rahaa säästöön vaikka kuinka paljon. Toivottavasti nämä kaikki rahat osataan nyt sitten käyttää.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tosiaan. Onkohan näin, että Lukko tekee positiivisen tuloksen tältä kaudelta? Ihan omin avuin, ilman konserniavustusta. Vehasestakin jäi rahaa säästöön vaikka kuinka paljon. Toivottavasti nämä kaikki rahat osataan nyt sitten käyttää.
Jos keskimäärin 15€ hintaisen lipun ostajia on noin 450 enemmän kuin on ennakoitu ja siihen kioskimyynnit lisäksi, niin eiköhän tuosta rapiat 200000€ kerry. Vehas-kaupan rahat ja vielä se kuuluisa konserniavustus, niin voidaan sanoa että ei olla köyhiä eikä kipeitä.

No, mutta toivotaan että positiivisuus ei jää pelkästään tähän talouspuoleen vaan urheilullisesti mennä myös "mahdollisimman pitkälle". Tämäkin siteeraus on tj. Rajalalta :)
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkohan näin, että Lukko tekee positiivisen tuloksen tältä kaudelta? Ihan omin avuin, ilman konserniavustusta.

Näin pitäisi käydä. Mielestäni Uusi Rauma tästä viikko pari takaperin kirjoitti.

Tuo 4304 on Lukon paras yleisökeskiarvo pitkiin aikoihin. Joskus 80-luvulla hopeakaudella kotipelien yleisökeskiarvo oli muistini mukaan noin 4777 mutta muita yli neljän tuhannen keskiarvokausia en muista Lukon pelanneen. 80-luvulta ne löytyvät, jos sellaisia on muitakin ollut.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Eikös tuo UR:n juttu koskenut kalenterivuotta 2009, kun kerran Lukko pläträä tulojaan tilikausittain eikä lätkäkausittain. Tosin olihan jossain jutussa maininta, että konserniavustustakin tulee tuohon päälle. Luvut olivat noin 6,6 miljoonaa liikevaihto ja siihen päälle tuo 1,5 miljoonaa.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä huomaa, että Lukolla on pari voittoa alla, kun täällä Lukon osiossa on niin helvetin hiljaista. Pitää nyt toivoa, että Lukolla on korvat auki muille paikkakunnille pelin aikana, lähinnä Turkuun ja Tampereelle, jotta tiedetään missä mennään. Ei kai sitä tieten tahtoen Lukkokaan Tapparaa halua vastaansa, jos siihen mitenkään omalla pelillä pystyy tänään vaikuttaamaan. Ja ihan turha tulla huutelemaan, että kaikki pitää voittaa kuitenkin. TPS kun nyt vaan sattuu sopimaan pelityyliltään Lukolle helkkarin hyvin, toisin kuin Tappara, joka on täyttä myrkkyä Hakametsineen. Tietysti tilanne on sikäli kimurantti, että niin moni peli vaikuttaa moneen. Onneksi tilanne on sikäli positiivinen, että Lukon ei tarvitse tänään voittaa vaan tappio saattaa olla jopa paras vaihtoehto, mikäli siis Tappara ei saalista kahta pistettä TPS:aa enempää.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yeaaaaaaaaaaaaaaahh!!!! Nyt se on varmaa, Lukko saa TPS:n vastaansa puolivälieriin. Tämän paremmin tämä ei olisi voinut mennä!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yeaaaaaaaaaaaaaaahh!!!! Nyt se on varmaa, Lukko saa TPS:n vastaansa puolivälieriin. Tämän paremmin tämä ei olisi voinut mennä!
Mitäs jos Marko Virtala tekee 1-0 voittomaalin seitsemännessä puolivälierässä ja Atte Engren torjuu Tepsille nollan? Sitten vaaditaan taas päitä vadille? :)

Empä olisi ennen kauden alkua uskonut että ollaan näin korkealla. Kuuden joukkoon tavoite oli mielestäni kunnianhimoinen, mutta nyt mentiin sen yli. Ja kyllä uskon että TPS on kaadettavissa kun neljää voittoa haetaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä on ollut hieno kausi tämä 2009-10. En olisi uskonut syyskuussa kun kausi alkoi että Lukko on sarjan päätyttyä kolmas. Tämä antaa uskoa tulevaan, että kenties Raumalla sittenkin osataan jääkiekkokaukalossakin joku asia oikein tehdä.

Hyvä pojat, hyvä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Nonniin.

Hienolta näyttää, vaikka nostinkin Keltaisen Kuutamon Suon ketjun ylös viikko sitten. Otan kaiken vastuun ko. ketjun nostosta. Toivottavasti sitä (ketjua) ei enää tänä keväänä tarvita? Vitutti vaan kovin kovasti noin viikko sitten.

Nyt ei vituta, vaikka runkosarjaa ei voitettukaan. Hyvällä asenteella ja jalalla on joukkueemme ollut liikkeellä kuluvan viikon ajan. Tästä on hyvä jatkaa, ja tehdä TPS:n olo mahdollisimman tukalaksi tulevina aikoina.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tällä kertaa iso lippalakin nosto Rauman Lukolle, koko joukkueelle, valmennustiimille ja kaikille aktiiveille erinomaisesta runkosarjakaudesta. Se oli kymppi miinus.

Täysi kymppi olisi tullut, jos sarja olisi voitettu, mutta kymppi plus voi vielä tulla, jos Lukko vetää päätyyn asti nyt, kun alkuun on päästy.

Kiitos hienosta runkosarjakaudesta jostakin kaukaa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tänä iltana positiivista on, että playoffien shokkiterapiahoito tuli heti aluksi ja kotiareenalla.

Tie ei noussut pystyyn, mutta lisäkuoppia tuli matkalle. Nyt on mentävä peilin eteen ja kysyttävä kuka minä olen ja mitä minä haluan?
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos jotain positiivista hakee, niin kyllähän Eeron maali lämmitti. Ei siinä kädet jäätynyt vaikka pudotuspelejä pelataan. Maalintekijä mikä maalintekijä, niitä ei ole koskaan joukkueessa liikaa.

Puolustajista Nevalaisen Patu jatkoi hyviä otteitaan. Eleetöntä ja varmaa pelaamista. Myös Rantanen onnistui, jos yksi koomailu kiekon kanssa unohdetaan.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
+ Tunnelma hallissa oli huippuhyvä (missä se tuhat hlö?), vaikka pelin taso ei ollut kummoinen. Kunnon playoff-fiilinkiä. Tiukka vääntö - ei nämä kaikki pompi turkulaisille.
+ Matti Helimo: "Lukko voittoon!" on varsin kelvollinen - todnäk parempi pikku kalj.. voitonhuumassa.

+ Keräsen maali oli järkyttävän hieno yhdistelmä alkaen oman maalin takaa.
+ Elo ei jäätynyt/ hämmentynyt avopaikassa
+ Telkkä oli hyvä
+ Tepsin pakit juoksivat omassa päässä kuin raumalaiset konsanaan omassaan <- toisessa erässä saatiin karva ylhäältä (ks. alkukausi)
+ Punkalaitumen pojan kynät tokassa erässä
+ Tuomainen (jota pitäisi varmaan ennen peliä jo hakata 30min pohkeille) piti välillä jälkitilanteissa käsiään epämiikkamaisen korkeella ja oli kovin vittuuntuneen oloinen, taisi Halosen pojalla olla kova nuha.
+ Vahalahden vedot ja Kolun passit
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Illan positiiviset asiat:

- varsin positiivista on se että Kovasen polvi näyttää olevan täysin kunnossa. Siihen en ota muuten kantaa miten Tommi muuten pelasi, mutta polvivamman takia ei enää tarvitse huolehtia.

- Lukko teki kaksi kaunista maalia.

- onneksi se herätys tuli heti tähän alkuun, jos tästä ei keskiviikkona ole otettu mitään opiksi niin sitten on onneksi enää kaksi peliä kautta jäljellä.
 

Selootti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En jaksa tilastoja kahlata, mutta kuinka minusta tuntuu, että aina tauon jälkeen Lukon peli on ollut hakemista. Joten eilinen tappio varmisti sen, että (mahdollisen) seuraavan ottelusarjan alussa ei ole samanlaista pitkää pelitaukoa alla.
 

Korinekki

Jäsen
Itseäni vituttaa. Helvetillinen pettymys. Olisin myös ehkä toiminut pelaajamarkkinoilla tammikuussa toisin.
Silti. Itse olen nähnyt tekemisen meiningin, halun mennä eteenpäin. Touhuun on kuitenkin saatu järkeä ja suunnitelmallisuutta. Myös ne viestit mitä olen kuullut ensi kauden joukkueen kasaamisesta, ovat positiivisia. Menestyä halutaan ja mennä eteenpäin.
Ja vaikka itse olisin nähnyt tämänkin kauden joukkuetta vahvistettavan, niin minusta on hienoa että Lukko kuitenkin pysyi ns. linjassaan.
Ei tää nyt kauhean paskalta näytä.
Ja kaikesta huolimatta, mä uskon ettei Lukko ole vielä luovuttanut. Perjantaina voitto, niin kaikki on taas auki.
Ja vaikka tulisi takkiinkin, niin lyökää saatana kaikki peliin.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itseäni vituttaa. Helvetillinen pettymys. Olisin myös ehkä toiminut pelaajamarkkinoilla tammikuussa toisin.
Silti. Itse olen nähnyt tekemisen meiningin, halun mennä eteenpäin. Touhuun on kuitenkin saatu järkeä ja suunnitelmallisuutta. Myös ne viestit mitä olen kuullut ensi kauden joukkueen kasaamisesta, ovat positiivisia. Menestyä halutaan ja mennä eteenpäin.
Ja vaikka itse olisin nähnyt tämänkin kauden joukkuetta vahvistettavan, niin minusta on hienoa että Lukko kuitenkin pysyi ns. linjassaan.
Ei tää nyt kauhean paskalta näytä.
Ja kaikesta huolimatta, mä uskon ettei Lukko ole vielä luovuttanut. Perjantaina voitto, niin kaikki on taas auki.
Ja vaikka tulisi takkiinkin, niin lyökää saatana kaikki peliin.

Allekirjoitan Korinekin viestin sanasta sanaan.

Olen hokenut moneen otteeseen kauden aikana, että parasta tässä koko kaudessa on ollut linjan pitäminen kautta koko organisaation. Nyt homma alkaa vihdoin kaikilta osin muistuttaa ammattimaista toimintaa, eikä Lukko ole yhden miehen hiekkalaatikko.

Nyt on toki synkkää, mutta kun linjassa maltetaan pysyä, niin uskon, että jatkossa Raumalla saa kannattajat tuulettaa myös keväällä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Korinekin ja Olkun kanssa samoilla linjoilla. Totta kai tappio harmittaa aina, oli kyse runkosarjasta tai play offeista mutta joka tapauksessa tuo hyvin mennyt runkosarja antaa uskoa siihen että kyllä Raumallakin jotain osataan oikein tehdä.

Ja ainakin mun tähtäimessä se mitali on koko ajan siintänyt jossain kauempana kuin tässä keväässä. Saa tietysti tulla vaikka nytkin.
 

Korinekki

Jäsen
Pitsiturnaus on aika pian taas. Siellä sitten mennään päätyyn asti.
Positiivisempaa tulevaisuutta, ja myös sitä oikeaa menestystä odottaen. Täältä tähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös