Positiivisuusketju

  • 2 178 736
  • 11 126

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ja muuten missä luuraa Jatkoajan eräs tietty vuosilukunimimerkki?
Puukon teroituspuuhissa, nythän on siihen hyvää aikaa.

Joo, eipä tässä osaa muuta sanoa, kuin sen minkä jo kaikki ovatkin todenneet. Naatitaan nyt kun on mahdollisuus.

Ja tuo maalitekijöiden laaja rintama on kyllä kova voimavara, jos tästä jonkun asian vielä erikseen poimii.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Aina vaan paranee kun lukee jokerit - lukko pelin nähneiden jokerikannattajien mietteitä otteluketjufoorumilta. Jokerifanit puhuvat lukon dominoineen täydellisesti niin alivoimat, ylivoimat kuin tasakentällisin pelatessakin. Herkkua herkkua!
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jokereilla ei ollut mitään jakoa tänään. Olen käynyt viimeiset 18 vuotta katsomassa pääkaupunkiseudun peleistä n. 90%, enkä muista lähellekään tällaista peliä.

Mikä oli erityisen hienoa oli se, että kaikki Lukon kentät saivat pelin vietyä hyökkäysalueelle. Hätää ei ollut ensimmäisen alivoiman jälkeen missään vaiheessa.

Pitäisiköhän Raumalle laittaa NHL-kaukalo...Ei taida olla laillista edes.
 
Positiivinen asia on, että tehot on kivasti jakautuneet, eikä olla oltu ainoastaan ykkösketjun varassa. Ainoastaan Rantanen, Jasu ja Palola ovat jääneet ilman pisteitä.

Kolmea voitettua ottelua ei uskalla liikaa hehkuttaa. Mulla on semmonen kutina vieläkin persiissä, että koska tämä kausi alkoi vielä paremmin kuin viime kausi, niin se myös päättyy vielä pahemmin kuin viime kausi, eli karsinnat here we come :D

No mutta onhan sitä nyt kieltämättä aika hyvä fiilis tällä hetkellä!
 

Pekkis

Jäsen
Positiivisena pidän sitä uutista, jossa kerrotaan Lukon uudesta strategiasta vuosille 09-13. Tavoitteena mestaruus sekä miehissä, että A-junnuissa. Tämä tarkoittanee sitä, että taloudellinen satsaus ei tule jatkossa ainakaan vähenemään.

Akatemia vähentää ostomiesten määrää, voidaan keskittyä laatuun.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään taisi jo vähän HIFK:n puolustuskin avittaa mutta neljä voittoa on silti neljä voittoa.
 

Visions

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Missä kohtaa?
Normiaplodit kun tuli maalia ja taklausta tms, mutta ei sen huikeampaa menoa kuin koskaan ennenkään.
Raumalaisyleisön fanaattisuus näkyy yleensä kaljajonossa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Onhan tää. Kiva asua ja yrittää täällä etelässä kun on parin päivän sisään kaadettu sekä Jokerit että HIFK. Ja vaikka en Ässäpisteistä niin jaksakaan kiihottua, niin työrauhan takaa myöskin Bluesin tämänpäiväinen tappio.
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Äijänsuon yleisö kannusti. Varsin positiivista. Ja yllättävää.

Tämä oli todella mahtavaa huomata, kerrankin tuntui että koko Äijänsuo on Lukon takana!

Yleisömäärä 4176 on myös positiivista.

Ja voi perkele että tuntuu hyvältä, kun "omasta" joukkueesta huokuu tekemisen\näyttämisen meininki! Fiilis siitä, että joukkueesta jokainen antaa KAIKKENSA(Eikä surffareita ole) on mahtava!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viisi peliä ja 28 tehtyä maalia! Se on muuten reilusti yli viisi per peli. Samaan aikaan näissä viidessä pelissä vain 8 päästettyä maalia. Eipä ole ihme että Lukko on tällä hetkellä liigakärjessä.

Lukon kolmannet erät ovat olleet jäätävän hyviä, joten valmennus on todennäköisesti tehnyt jotain oikein.

Ulkomaalaiset on ihan käsittämättömässä vireessä. Yli pisteen/peli -tahdissa pelannut Petruzalek on tällä hetkellä huonoin tuosta nelikosta pisteiden valossa!

Ja vaikka kaksi kärkiketjua ovat olleet kovassa vireessä niin silti ratkaisijoita löytyy laajalta rintamalta.

Aikamoinen lista alkaa olla näitä positiivisia asioita mutta nyt pitää iloita kun siihen on aihetta, ei tällaisesta turhan usein ole saanut nauttia. Vaikka viime kauden kaltaista sukellusta ei tulisikaan niin ei tämä tällaisena tule koko kautta jatkumaan siltikään. Joten otetaan nyt ilo irti mutta ei lähdetä leijumaan!
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ulkomaalaiset on ihan käsittämättömässä vireessä. Yli pisteen/peli -tahdissa pelannut Petruzalek on tällä hetkellä huonoin tuosta nelikosta pisteiden valossa!

Petruzalekin kohdalla kyse lienee siitä, ettei ketjukaverit ole ihan samaa tasoa. Keränen ja Virtala menevät aika yks yhteen mutta Morrison on jo monta luokkaa Nurmea kovempi tekijä. Mikäli koko kenttä rohkeasti revittäisiin auki, ei näyttäisi huonolta seuraavakaan tilanne:

Morrison- McLean- Keränen
Laaksonen- Petruzalek- Tukonen
Nurmi- Rajala- Virtala
Tuomainen- Jasu- Kivimäki/Nabb
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Petruzalekin kohdalla kyse lienee siitä, ettei ketjukaverit ole ihan samaa tasoa.

Näin on, enkä Petruzalekia millään tavalla kritisoikaan. Mutta kertoo tosiaan jotain Lukon ulkomaalaisten tasosta kun mies on kuitenkin tehnyt viidessä ottelussa kuusi pistettä ja pelannut muutenkin huikean hyvin niin sillä irtoaa Lukon ulkomaalaisten pistepörssissä vasta neljäs sija!
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Janne Keränen

Siis mikä mies tämä oikein on? Jotenkin jäänyt mulle vähän pimentoon. Tuli ilmeisesti HIFK:sta Lukkoon täksi kaudeksi, mutta että ykköskenttään ja jo nyt tehot 1+5! Siis viidessä pelissä...No, loistavat ketjukaverit ja joskushan aina läpimurrot tapahtuvat, jos ovat tapahtuakseen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Viisi peliä ja 28 tehtyä maalia! Se on muuten reilusti yli viisi per peli.

Tarkalleen 5,6 maalia per peli. Ajatelkaapa arvon raumalaiset asian tilastollista faktaa: vastustaja saa tällä hetkellä varautua tekemään KUUSI maalia voittaakseen Lukon!! Ja koska maalinteossa ei desimaaleja tunneta, niin käytännössä sillä kuudella maalilla pääsee vasta tasapeliin. Sanoisinpahan että kohtuullisen timanttinen isku joukkueessa, nauttikaa nyt ihmeessä kun aihetta on, minä en ainakaan vie teiltä mitään pois vaikka miten olen porilainen..
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Niin, ja lukon kaikki ulkomaalaiset ovat koko liigankin mittapuulla ulkomaalaisten pistepörssin top 5:ssä... 1. 2. 3. ja 5. Aika uskomaton juttu.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noista tehdyistä maaleista tuli mieleen, että tehtiinhän silloin Toivolan ensimmäiselläkin kaudella aika paljon osumia Strakan johdolla. Mä en tiedä mihin vittuun mä olen hukannut sen Jääkiekkokirjan josta voisin sen alkukauden maalit yhteen ynnätä, mutta silloinkin tuli aika alussa mm. SaiPaa vastaan 6 maalia ja KalPaa vastaan 8 maalia. Ei kuitenkaan tässä tahdissa taidettu olla kuin nyt.

Puhumattakaan sen kauden puolustus- ja maalivahtipelistä. Etenkin maalivahtipelistä.

Eipä tässä mitään. Hyvältä tuntuu, ja vaikka tässä viime aikoina olenkin koettanut eräänlaista pahanilmanlinnun viittaa pulloharteilleni ehdoin tahdoin ottaakin, niin naatitaan nyt oikein kunnolla kun siihen on aihetta.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noista tehdyistä maaleista tuli mieleen, että tehtiinhän silloin Toivolan ensimmäiselläkin kaudella aika paljon osumia Strakan johdolla. Mä en tiedä mihin vittuun mä olen hukannut sen Jääkiekkokirjan josta voisin sen alkukauden maalit yhteen ynnätä, mutta silloinkin tuli aika alussa mm. SaiPaa vastaan 6 maalia ja KalPaa vastaan 8 maalia. Ei kuitenkaan tässä tahdissa taidettu olla kuin nyt.

http://www.sm-liiga.fi/arkisto/ilves/lukko-ilves-ja-tps-ennatystahdissa.html

Siis 19 tehtyä 4 pelin jälkeen, mutta kolikon kääntöpuolella 19 päästettyä.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Hei jätkät... Nyt voisi jo hiukan hymyillä myös Tuomaiselle joka on tätä vauhtia lyömässä omat piste-ennätyksensä TuTon junnuaikoja myöten (10+7) ja reilusti ;)

Toivotaan että Tuomaisen pisteputki jatkuu, tänäänkin teki ihan hienon nousun maalin takaa ja laittoi vakuuttavasti kiekon reppuun. Toivottavasti meno jatkuu vaan.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Hei jätkät... Nyt voisi jo hiukan hymyillä myös Tuomaiselle joka on tätä vauhtia lyömässä omat piste-ennätyksensä TuTon junnuaikoja myöten (10+7) ja reilusti ;)

Toivotaan että Tuomaisen pisteputki jatkuu, tänäänkin teki ihan hienon nousun maalin takaa ja laittoi vakuuttavasti kiekon reppuun. Toivottavasti meno jatkuu vaan.

En varmasti ole kovinkaan väärässä jos sanon Tuomaisen olevan liigan tehokkain pelaaja peliaikaansa suhteutettuna. Varsinkin tasakentällisin. Alivoimaa Conan onkin urakoinut ruhtinaallisesti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Komea oli kyllä tuo Tuomaisen maali, juuri tuollaisia röyhkeitä nousuja tuollaisen karpaasin pitääkin tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös