Hyvin sanottu!Kausi on mennyt aivan päin helvettiä palstan perusteella, mutta silti ollaan 107 pisteen tahdissa. Mitäs sitten jos alkaa kumminkin luonaamaan.
Sehän nähdään. Peli sinne tai tänne.Kausi on mennyt aivan päin helvettiä palstan perusteella, mutta silti ollaan 107 pisteen tahdissa. Mitäs sitten jos alkaa kumminkin luonaamaan.
Pessimisti ei pety:)Sehän nähdään. Peli sinne tai tänne.
Katsotaan seuraavan kymmenen pelin jälkeen uudestaan.
Muistan aina miten Saipan päävalmentaja Ari Santanen kehui Lukon maasta taivaisiin 23.9.2016 pelatun SaiPa-Lukko pelin jälkeen. Muistan että uskoin itsekin että no ehkä se siitä kun ihan oikea valmentaja kehuu. No Lukko hävisi senkin pelin ja pian sen jälkeen hävisi silloinen päävalmentajakin.Olen antanut itseni ymmärtää että miltei kaikkien tähänastisten vastustajien valmentaja on jossain määrin jopa suitsuttanut Lukon antamaa vaadetta peliin.
Pessimisti?Pessimisti ei pety:)
Itse olen näin posipetterinä ollut näkevinäni erittäin hyvää aihiota joukkueen tekemisessä ihan kauden alusta lähtien. Palstan negaosaston mielestä se on tietysti väärin nähty. Voi olla, koska enhän minä mikään "karrikivi" ole vaan aktiivinen jääkiekon sohvaperuna jonkun verran pitkällä perspektiivillä kuitenkin.
Olen antanut itseni ymmärtää että miltei kaikkien tähänastisten vastustajien valmentaja on jossain määrin jopa suitsuttanut Lukon antamaa vaadetta peliin. Ottelut kuitenkin aika usein ratkeavat niihin "tolppa ulos-tolppa sisään" tilanteisiin joten eniten kaipaan peliin tehokkuutta maalitilanteissa. Nyt menee seinille aivan liikaa.
Muuten olen alkukaudella näkemääni melko/erittäin tyytyväinen.
Ai niin, mutta kun se Lämsä.
Se nyt on sellainen sanonta joka sopi tilanteeseen ei niinkään ehkä henkilöön. Ostan tuon realisti -käsitteen kohdallasi.Pessimisti?
Olen kyllä ihan samalla silmällä katsonut pelejä kahta ensimmäistä lukuunottamatta. Paljon on hyvää pelissä, ja veikkaan että jos samaa peliä peluuttaisi joku muu kuin Lämsä niin tunnelma palstallakin olisi aivan erilainen. Tämä nyt toki on viime kauden pettymyksen perusteella ihan täysin ymmärrettävää ja enemmän kuin inhimillistä.Pessimisti ei pety:)
Itse olen näin posipetterinä ollut näkevinäni erittäin hyvää aihiota joukkueen tekemisessä ihan kauden alusta lähtien. Palstan negaosaston mielestä se on tietysti väärin nähty. Voi olla, koska enhän minä mikään "karrikivi" ole vaan aktiivinen jääkiekon sohvaperuna jonkun verran pitkällä perspektiivillä kuitenkin.
Olen antanut itseni ymmärtää että miltei kaikkien tähänastisten vastustajien valmentaja on jossain määrin jopa suitsuttanut Lukon antamaa vaadetta peliin. Ottelut kuitenkin aika usein ratkeavat niihin "tolppa ulos-tolppa sisään" tilanteisiin joten eniten kaipaan peliin tehokkuutta maalitilanteissa. Nyt menee seinille aivan liikaa.
Muuten olen alkukaudella näkemääni melko/erittäin tyytyväinen.
Ai niin, mutta kun se Lämsä.
Viime kaudella 9 pelin jälkeen oli pinna vähemmän kuin nyt ja maaliero 25-23 ja menossa neljän pelin voittoputki joka katkesi seuraavassa ottelussa. Viime kaudella yv vastaan av tässä kohtaa oli maaleissa 7-7 ja prosenteissa 20,58% vs. 75% ja maaliodottamat 25,38 - 21,96. Eli aikalailla samankaltainen kauden alku saatujen pisteiden osalta, ainoastaan ylivoima on ollut tehottomampaa kuin viime kauden alussa ja alivoima jopa hieman parempaa. Maaliodottamaan Lukko on kuitenkin tällä kaudella saanut aikaan enemmän kuin viime kaudella tähän kohtaan ja vastustajat parin maalin verran vähemmän kuin viime kaudella 28,91 - 19,99. Maalivahtien torjuntaprosentit yhteensä ovat liki pari pinnaa (1,78) paremmat kuin viime kaudella tähän aikaan 89,89% - 88,11%.Lukkohan on nämä ensimmäiset pelit vetänyt tuloksellisestikin oikein hyvin: sarjataulukossa sija 4, ppo-sarjataulukossa 5. Lukko on tehnyt viidenneksi eniten maaleja (3,33/ottelu) ja päästänyt neljänneksi vähiten (2,33/ottelu), maaliodottamat ja laukauksetkin ollaan lähes joka pelissä viety. Oikeastaan ainoa nihkeä tilasto on nuo erikoistilanteet, joista av on sarjan keskikastia sijalla 8. ja yv toiseksi huonointa. Maalivahtipeli herättää edelleen myös kysymyksiä, mutta kokonaisuutena ei tosiaan huonolta näytä.
Tuli YouTuben etusivulla ehdotuksena vastaan tämä video. Kiva katsella näitä vielä vuosien jälkeenkin.
Toimi tuo ylivoima "hieman" paremmin tuolloin.
Lukon ylivoimaisuus vei mielenkiinnon.Miten ihmeessä tuolla voi olla noin paljon tyhjiä penkkejä, eikö derby kiinnostanut?
Aina on joku pielessä, joko ei pärjätä, tai sitten pärjätään liian hyvin :D Itseni sentään bongasin katsomosta.Lukon ylivoimaisuus vei mielenkiinnon.
Eikö tuolloin ollut jotain koronarajoituksia päällä?Miten ihmeessä tuolla voi olla noin paljon tyhjiä penkkejä, eikö derby kiinnostanut?
Oli. Ei saanut ottaa kuin joku 2700-3000 katsojaa tms. mutta sen verran siellä oli mitä olla saikin.Eikö tuolloin ollut jotain koronarajoituksia päällä?
Saattoi muuten olla. Joku paremmin asiaa muistavista voisikin vastata tähän.Eikö tuolloin ollut jotain koronarajoituksia päällä?
Tuli YouTuben etusivulla ehdotuksena vastaan tämä video. Kiva katsella näitä vielä vuosien jälkeenkin.
Mutta miksi Logon pohja on eri sävyllä kuin paita?On kyllä hienoin vieras peli-asu n. 30 vuoteen.
Kyllä.Ei pöllömpi päivä Lukko-kannattajalle. Posin paikka?