Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tomi Lämsän kevät
Pitkästä aikaa vähän jännittikin katsoa peliä. Ja katson edelleen striimistä. Maikkarin paskasta en ylihintaa maksa, kun kännykän kautta näkee ilmaiseksi ja vieläpä ilman selostusta.
Voi kun olisikin.Larsen XO ?
Ilman maskia suoraan syötöstä p-pisteen kohdalta. Helpohko muttei mikään suoranainen imurointi. Tykkään kyllä Gibsonin selkeästi rauhallisemmasta pelityylistä kuin Lebellä.Ilman maskia längistä kiekko sisään lähes siniviivalta niin todellakin voidaan olla osumasta montaa mieltä.
Hetken aikaa ajattelin kirjoittaa jotain tämänsuuntaista, mutta ajattelin sitten että antaa olla, mutta tuossahan se nyt on sanottu selvällä Suomen kielellä.Mä olen aika varma, että tälläkin palstalla on laaja joukko kenelle tämä tulos oli pettymys. Siis niistä, kenellä "suosikkijoukkueena" on Lukko.
Kalpa hävinnyt jatkoajalla Sportille!
Niin on, mutta ei se Kalpa kauhean kaukana ole.KalPa on jo Lukon takana. 6 joukkoon on tavoite!
Sama täällä.4 pinnaa idän kierrokselta oli 1-2 enemmän kuin odotin
Mulla kyllä Lukko on 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 7 ja 1.6p/o. Ja miten muutenkaan voisi olla 21.4 pistettä viimeiseen 10 peliinLukko 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 3.
2.14p/o
No jos jättää 10 ottelun kuntopuntarista pari tappiota pois ja lisää pari voitto-ottelua sekaan jne.Mulla kyllä Lukko on 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 7 ja 1.6p/o. Ja miten muutenkaan voisi olla 21.4 pistettä viimeiseen 10 peliin
Kunnes koittaa seuraava kausi....Tätä kärsimysnäytelmää ei ole enää kauaa.
Tulee mieleen kausi 2008-09 ja play out-kevät, jolloin Yleisradio tuli tekemään juttua Lukosta ja kyseisiin play outeihin keskittymisestä. Urama kielsi kuvaamasta ylivoimaharjoituksia, ja se aiheutti silloin Äijänsuolla vienoa hymyilyä useissa kannattajissa.Lukon toimivia ylivoimakuvioita on todella vaikea skoutata playoffeja ajatellen, koska niitä ei ole.