Positiivisuusketju

  • 2 170 236
  • 11 118

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Nyt voi pelata loput 9 peliä suht rennosti ja vapautuneesti, säälipaikka on lähes varma, eikä enää juuri mahdollisuuksia kuuden joukkoon ole ilman muiden kyykkäystä ja omaa suonenvetoa.
Nyt vaan rennosti pelaillaan runkosarja loppuun.
 

Samppub

Jäsen
Olin jo hieman apaattinen kuuden joukkoon pääsystä, mutta jollain tavalla kaikesta vapautuneista tuuletuksista (Tarmon apina, Ponthus tyhjään ja sen jälkeen intoa puhkuen Mattilan kimppuun..) tuli tunne, että jumalauta!

Tästä se alkaa. Alivoima 100%. Ylivoima pääsee enemmänkin, kuin alueelle ja Lebe & Gibson ottaa kiekkoja kiinni edessä uhrautuvasti pelaavan porukan kanssa +94%varmuudella.
Tätä se ainakin vaatii, jos halutaan voittaa kolme peliä enemmän, kuin HIFK.
 

Kepakko

Jäsen
Hajanaisia positiivisia:

- Parasta Lukkoa voisi sanoa jo että kuukausiin. Liikettä reilusti, rytmitykset kunnossa ja yleisilme raikas ja yrittävä. Tunnetta aiempaa enemmän, nyt ei annettu yhtään tilaa oman maalin edessä tai muuallakaan.

- Elintärkeät 3 pistettä, vielä on mahdollisuuksia 6 joukkoon. Lopuistakin voitto, niin eivätköhän yläpuolella olevat pelaa osan sopivasti ristiin.

- Jokainen kenttä pelasi tasapainoisen pelin. Tämä on todella tervetullutta juuri ennen pudotuspelejä.

- Ylivoimamaali tuli tärkeään aikaan. Muutenkin ylivoima hyvää ensimmäisen ylivoiman nukahduksesta huolimatta. Kiekko saadaan alueelle vaivattomasti ja uhkaakin löytyy.

- Gibsonilla uusi tyylikäs maski. Toiselle puolelle maalattu Raatihuone, toiselle Kiikartorni

- Positiivista sekin, että näkisin Lukon otteissa olevan vielä rutkasti parantamisen varaa. Ja kykyä parantaa.

- Yksittäisistä pelaajista nostaisin edelleen Almarin. Jäätävän hyvää yleispelaamista ja ylöspäin pelaaminenkin rohkeaa. Hyökkääjistä nostaisin Mattilan ja Burken. Molemmat nousseet varjoista esiin ja pelaavat tällä hetkellä hyvää jääkiekkoa.

- Päästetyt maalit eivät johtuneet pelin heikosta rakenteesta, vaan olivat yksittäisten pelaajien yksittäisiä virheitä. Ne ovat napsittavissa vähemmäksi.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
+ Takaa-ajoasemasta, uskokaa tai älkää, taas voittoon
+ hyökkäysalueen ralli, itse uskon että se alkaa konkretisoitumaan vielä paremmin
+ yv toimi
+ Jandric taas monessa mukana
+ Reunasella nyt 100 pts raja rikkoontui liigassa
+ Oli siel muutaki mut säästellää ny, Gibin maskikin on siisti
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Lukolla on joku maalikauppa kumppanina niin minulla olisi erityisesti kaksi mainoskasvoa mielessä "maalin hinta on liian halpa" mainoskampanjaan, mutta toki koko porukkakin sinne sopisi. Tänäänkin av-ohhoh-maali ja imurointi, joiden takia selvä paremmuus meinasi olla lopussa vielä kiistanalainen.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ilman maskia längistä kiekko sisään lähes siniviivalta niin todellakin voidaan olla osumasta montaa mieltä.
Mitä väliä jos oot voittava maalivahti. Semmonen Gibi nyt on ja tulee olemaan. Päästää se Vasilevskikin joskus vielä nolompia, mutta vittuako siitä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jos Lukolla on joku maalikauppa kumppanina niin minulla olisi erityisesti kaksi mainoskasvoa mielessä "maalin hinta on liian halpa" mainoskampanjaan, mutta toki koko porukkakin sinne sopisi. Tänäänkin av-ohhoh-maali ja imurointi, joiden takia selvä paremmuus meinasi olla lopussa vielä kiistanalainen.
Ilmaiset maalit kun Lukko lakkaa antamasta, niin ei tässä ole isompaa hätää ketään vastaan. Harmi että niitä on annettu noin 20 hujakoilla enemmän kauden aikana kuin muut.
 

Monoliitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Solidi esitys. Toivotaan, että huomenna samanlainen meininki päällä ja onnistumisia laajalle rintamalle. Hyökkäystriot vaikuttaa aika hyviltä tällä hetkellä, kemiaa nähtävissä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Aina pitää löytää joku negakulma. Me nyt kuiteskin voitettiin tämä matsi, niin who cares jos meni joku ”helppo”?
Mä olen aika varma, että tälläkin palstalla on laaja joukko kenelle tämä tulos oli pettymys. Siis niistä, kenellä "suosikkijoukkueena" on Lukko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös