Positiivisuusketju

  • 2 170 266
  • 11 118

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hienoja aikoja. Se oli aikaa, jolloin pelissä tapahtui ja oli tunnetta.

Valitettavasti nykyjoukkue on vain kalpea haamu tuosta jengistä...
Kaikki liigajoukkueet ovat kalpeita haamuja noista ajoista. Kaikenlainen tunne pyritään raitapaitojen toimesta kitkemään kaukalosta, eikä se ole heidän vikansa vaan käsky käy ylempää ja sitä käskynantajaa ohjaa puolestaan kaikesta herkästi seksivau-otsikot hieman eri nuotilla rakentava media.

Niinkuin nyt tänäänkin pelissä. Piipponen ja se KalPan pelaaja saivat 2+2 minuuttia ihan mitättömästä nahistelusta.

Voi jumalauta kun mä muistan senkin ajan kun tappelusta sai pelkän 5-minuuttisen ja sitten tietysti jälkeenpäin pelikiellon jos aihetta oli, mutta sen vitosen lusittuaan pelaajat saivat ainakin pelata kyseisen pelin loppuun. Silti en pidä itseäni minään tappelufanina.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hienoja aikoja. Se oli aikaa, jolloin pelissä tapahtui ja oli tunnetta.

Valitettavasti nykyjoukkue on vain kalpea haamu tuosta jengistä ja monikaan nykyjoukkueen pelaajista ei tee kunniaa mm. Toporowskille nykyotteilla. Topo on lempipelaajani ja hänen paitansakin löytyy hallustani. Nykyisestä joukkueesta useampi pelaaja paskoisi alleen, kun joutuisi Topon kanssa samaan askiin.
Camoooon, mää tarkoituksella laitoin tuon viestin tähän positiivisuusketjuun, näiden noin 50 negatiivisuusketjun sijasta :)
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Camoooon, mää tarkoituksella laitoin tuon viestin tähän positiivisuusketjuun, näiden noin 50 negatiivisuusketjun sijasta :)
Ihan hyvä homma että laitoit! Nuo oli hienoja hetkiä.

Pitää vetää vähän happea ja toivottavasti joukkuekin tekee niin. Playoffeissa homma lähtee nollista. Kaikki on mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Hienoja aikoja. Se oli aikaa, jolloin pelissä tapahtui ja oli tunnetta.

Valitettavasti nykyjoukkue on vain kalpea haamu tuosta jengistä ja monikaan nykyjoukkueen pelaajista ei tee kunniaa mm. Toporowskille nykyotteilla. Topo on lempipelaajani ja hänen paitansakin löytyy hallustani. Nykyisestä joukkueesta useampi pelaaja paskoisi alleen, kun joutuisi Topon kanssa samaan askiin.

Joku huusi hallissa:
"Hei Petrell, me tiedetään mikä sun etunimi on"
 
Suosikkijoukkue
Lukko
"Voi jumalauta kun mä muistan senkin ajan kun tappelusta sai pelkän 5-minuuttisen ja sitten tietysti jälkeenpäin pelikiellon jos aihetta oli, mutta sen vitosen lusittuaan pelaajat saivat ainakin pelata kyseisen pelin loppuun. Silti en pidä itseäni minään tappelufanina."

5min ja takaisin askiin... koska tämä on muuttunut. Kultaisen 80-luvun alkua?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
5min ja takaisin askiin... koska tämä on muuttunut. Kultaisen 80-luvun alkua?
En ole ihan varma koska se muutos tapahtui mutta joskus 80-luvulla se oli.

Hämärä muistikuva on vuodelta 1989 kun Allan Measures ja Marko Ek (silloista kuuluttajaa Joni Rouhiaista lainatakseni Ee... kooo) tappelivat ja molemmat jatkoivat vitosen jälkeen peliä. Saivat kyllä myöhemmin kakkua ja sakkoa saatana tappelustaan.

Voi olla että tuo Allun ja Ee... kooon tapaus meni pieleenkin ja lensivät suihkuun heti. Allu joka tapauksessa puolustautui sillä että "minä en sitä aloittanut, minä lopetin sen".
 
Suosikkijoukkue
Lukko
En ole ihan varma koska se muutos tapahtui mutta joskus 80-luvulla se oli.

Hämärä muistikuva on vuodelta 1989 kun Allan Measures ja Marko Ek (silloista kuuluttajaa Joni Rouhiaista lainatakseni Ee... kooo) tappelivat ja molemmat jatkoivat vitosen jälkeen peliä. Saivat kyllä myöhemmin kakkua ja sakkoa saatana tappelustaan.

Voi olla että tuo Allun ja Ee... kooon tapaus meni pieleenkin ja lensivät suihkuun heti. Allu joka tapauksessa puolustautui sillä että "minä en sitä aloittanut, minä lopetin sen".
Forss ja Davis lensivät tappelusta ulos 86, joten varmaan sitä ennen. Tuo on minun ensimmäinen muisto kiekkoväkivallasta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Forss ja Davis lensivät tappelusta ulos 86, joten varmaan sitä ennen. Tuo on minun ensimmäinen muisto kiekkoväkivallasta.
Juu. Vaan siinähän oli kaikkea muutakin, mailalla hakkaamista niskaan ym ym. Varsinainen käsirysyhän käytiin vasta Lukon pukukopissa, kehätuomareina Seppo Hurme ja selkäleikkauksesta toipuva Brad Palmer.
 

Lugos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä oon ollut niin ranteet auki ja jo luovuttanut Lukon laskukäyrän takia. Lähinnä tykkäillyt viesteistä joissa Lukkoa kritisoidaan, enkä itsekään mitään positiivista nähnyt.

Nyt kun Gregoiren taklauksesta on kalastajakylän ulkopuolisilta tullut niin paljon kovaa ja raskasta palautetta koskien taklauksen puhtautta, huomaan että oma liekki Lukkoa kohtaan on taas nousemassa ja kova halu tukea jätkiä. Hyvä voima tuntuu nousevan nyt esille pleijareiden alla. Vittu, meidän äitii ei muut hauku läskiks!

Taistelu päälle ja HIFK lomille.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Marjapiirakan konttaus laittaa kyllä hymyilyttämään. Ekstrahyvää olisi kyseisen maisterin jatko 2026 asti.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Liigan sivuilta bongattu muutama ihan mukavakin asia menneestä runkosarjasta.

  • Eniten kotivoittoja jatkoaikaotteluissa, 6. Entinen ennätys, 5, kausilta 2017–18, 2019–20 ja 2020–21.
  • Vähiten päästettyjä maaleja kotiotteluissa, 48. Entinen ennätys, 49, kaudelta 1992–93.
  • Pienin päästettyjen maalien keskiarvo kotiotteluissa, 1,60. Entinen Entinen ennätys, 1,70, kaudelta 2020–21.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Aina löytyy posia.

Alkushow, parempi. CoP oli kuin ennen vanhaan.

Kapteeni Hakulinen pelasi sielullaan, jalka liikkui ja taklasi. Reunanen pelaa logolle.
 
Suosikkijoukkue
Lugu
Posia maanantaiaamuun!

Muut seurat sekoilee ihan huolella (Kärpät ja TPS etunenässä), pakko helpottaa Lukon pelaajahankintoja. Lukossa hoidetaan ammattimaisesti asiat ja se on ilo jos joku.

Ja tänään uusi mahdollisuus tasottaa sarja! Ei tuo HIFK ole todellakaan niin hyvä, ettei Lukko jatkoon tästä voisi mennä. 2/3 erästä Lukko parempi vaikka Hifki hyvin puolustikin.
Jos yhdestä omiin menneestä maalista ei katkea heti selkäranka, ei ole hätiä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
HIFK:lta ykköspakkipari nyt poissa. Toisaalta kovin vähän Lukko sai painetta annettua. Mutta tuossa jatkoon iskun paikka.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kotiedulla on paljon kivempi lähteä 0-2 tilanteessa kolmanteen peliin kuin ilman sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös