Positiivisuusketju

  • 2 170 310
  • 11 118

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Tiistai kotivoiton jälkeen on helppo hymyillä. Tilastotappio tulee jossai kohtaa ja se on hyvä muistaa sillä hetkellä. Mikään ei viittaa siihen että juna olisi tyssähtämässä. Siellä on puolustavat pakit ytimessä, kiekolliset pakit näkyvillä, hyökkäysvitjat toimii ja rakenne alkaa olla kunnossa.

Oikeestaa tänää päästiin hyvin luomaa coast to coast hengessä hawaijikiekkoa. Tuli taas lisää tärkeit onnistumisia. Vaikka Zagin viimesestä nollapelistä on aikaa niin ei edelleenkään osaa päästää 2 maalia enempää, joku täst jo mainitsikin.

Zagi molkkarien parhaimmistoa, Hagu kirkkaasti kärjessä tilastoissa, liigan paras pakki (Gregoire), nuoret onnistujat jotka kasvaa kokoajan varsinkin(Ylitalo, Nieminen) Repo se vaan hymyilee ja täyttää palstat jo pelkästään legoillaan.

Positiivista myös että ei menny ranttaliks peli vaikka tuomarit oli kyl tänään huonoja. Peukut pystyy vaan Kessulle nyt!

Mitä näitä nyt on. Pullat on uunissa hyvin. Viikonloppuna vierasturneelta voitot ni gyl kelppa Masan kaffet taas juoda sunnuntain oheisissa!

Vamos!
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Liigan +/- top10

Hakulinen +14
Gregoire +13
Mattila +13

Ohtamaa +11
Almari +10
Karjalainen +9

Runblad +9
Repo +8
Parikka +8
Eronen +7 (Tasoissa Abt, Nyman, Pavelka)

6/8 parhaasta plusmiinuspelaajasta lukkolaisia.

Top 19 samassa tilastossa 9/19 lukkolaisia. (eli +7 tai parempi)

Käsittämättömiä tilastoja.
 

lätkäniilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, NHL, Jalkapallo
Ekasta pelistä tappio Jypille ihan ymmärrettävää. Jukureille ja Pelicanssille tappioit vieraissa, joissa Lukko hallitsi selvästi peliä molemmissa. Muuten helvetisti voittoja ja sarjakärki. Hakulinen dominoi pistepörssiä. Zagi jäätävä. Plusmiinus-tilasto Lukko pelaajien hallussa. Gregoire pakkien pistepörssin kärki.
VAMOS LUKKO!!!!
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon verkkoon ei ole tehty viimeiseen 14 peliin kertaakaan kahta maalia enempää (per peli). Koko kauden 17 peliin vain kaksi kertaa on tehty yli kaksi maalia. Niissäkin toisessa kolmas maali tyhjiin. Vain avauspelissä Jyväskylässä oli vielä harjoituskauden moodi päällä.

Seuraavat viikot ovatkin sitten todellisia koetinkiviä, kun vastaan tulee enimmäkseen top6 joukkueita.
 

lugufani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tampa Bay Lightning, Chelsea
Lukon verkkoon ei ole tehty viimeiseen 14 peliin kertaakaan kahta maalia enempää (per peli). Koko kauden 17 peliin vain kaksi kertaa on tehty yli kaksi maalia. Niissäkin toisessa kolmas maali tyhjiin. Vain avauspelissä Jyväskylässä oli vielä harjoituskauden moodi päällä.

Seuraavat viikot ovatkin sitten todellisia koetinkiviä, kun vastaan tulee enimmäkseen top6 joukkueita.
On kyllä kovia pelejä tiedossa viikonloppuna sekä koko ensi kuussa.

Järjestyksessä:

KalPa, Kärpät, Jukurit, Tappara, HIFK, TPS, Kärpät, Tappara ja TPS.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Lukko oli tänään hemmetin tyly. Ote oli SaiPan niskasta koko ajan ja rutiinisuorituksella sitä kiristettiin katkeamiseen saakka. Alkaa olla mukavat asetelmat lähteä marraskuun koitoksiin.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On kyllä kovia pelejä tiedossa viikonloppuna sekä koko ensi kuussa.

Järjestyksessä:

KalPa, Kärpät, Jukurit, Tappara, HIFK, TPS, Kärpät, Tappara ja TPS.
Ei muuten pelota yhtään. Lukon peli on kunnossa, uskon että suurin osa näistäkin peleistä päättyy Lukon voittoon.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Ei muuten pelota yhtään. Lukon peli on kunnossa, uskon että suurin osa näistäkin peleistä päättyy Lukon voittoon.

Sama tunne. 5 peliä lasken itse ainakin mitä noista voitetaan ja se on minimi.

Lukon peli toimii hyvin ja jumpattavaa on paljon silti eli eteenpäin mennään.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Sama tunne. 5 peliä lasken itse ainakin mitä noista voitetaan ja se on minimi.

Lukon peli toimii hyvin ja jumpattavaa on paljon silti eli eteenpäin mennään.
Toivotaan vaan että ei rupea nuo loukkaantumiset vaikuttaa liikaa.
Muutoin kyllä peli kulkee suht hyvin suhteessa aikasempiin vastustajiin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toivotaan vaan että ei rupea nuo loukkaantumiset vaikuttaa liikaa.
Muutoin kyllä peli kulkee suht hyvin suhteessa aikasempiin vastustajiin.

En usko näiden poissaolojen vaikutuksen olevan iso. Zagi, Gregoire ja Hakulinen ovat sellaisia, joiden poissaololla olisi iso merkitys. Varsinkin Zagidulin on korvaamaton.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En usko näiden poissaolojen vaikutuksen olevan iso. Zagi, Gregoire ja Hakulinen ovat sellaisia, joiden poissaololla olisi iso merkitys. Varsinkin Zagidulin on korvaamaton.
Kyllä muidenkin isojen minuuttien ukkojen poissaolot ovat merkittäviä. Esimerkiksi nyt vaikka Repo, tai Kestner. Nytkin kun Kestner tippui pois, hajosi kaksi ketjua. Tuokin voi vaikuttaa joukkueen tekemiseen yllättävän paljon. Toisaalta joku voisi sanoa että jos Tare tippuu reilun 22 minuutin keskimääräisellä peliajallaan pois, niin Lukko olisi parempi joukkue. Itse en uskoisi noin olevan. Sitten Gregoiren pitäisi pelata 30 minuuttia, Ervastin ja Pavelkan n. 20. Ervasti ei ole vielä ihan valmis ainakaan toistuvasti noin isoille minuuteille ja Pavelka on varmasti sairastelujen jälkeen vielä vähän keskenkuntoinen. Abtin, Piipposen ja Almarin minuutit ovat nyt mun mielestä hyvässä balanssissa ja oikeastaan mä uskon että pelaavat senkin takia niin hyvin kuin pelaavat.

Ja tässä ketjussa kun ollaan, niin sanotaan myös jotain ketjun aiheeseen sopivaa. Itse en tämän hetken joukkueesta vaihtaisi ketään pois ja jos lisää pelaajia tulee, niin hyökkäykseen yksi ja sitten toiseksi sellainen maalivahti Zagin kaveriksi, jota valmennus uskaltaa edes kerran kymmeneen peliin peluuttaa. Tämä maalivahti saa mun puolesta olla Jukurikin.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
On kyllä kovia pelejä tiedossa viikonloppuna sekä koko ensi kuussa.

Järjestyksessä:

KalPa, Kärpät, Jukurit, Tappara, HIFK, TPS, Kärpät, Tappara ja TPS.
Posiketjun matskua on, että ei pitäisi olla motivaatio-ongelmia näihin peleihin latautuessa. Tulkoot vaikka 5-6 pelissä maalin tappiot, mutta jos ne tulevat joukkueen pelitapaa kurinalaisesti noudattamalla, loppuun asti kamppailemalla ja olemalla leikkimättä voitolla, niin kelpaa sekin.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen nyt saikulla ollessani katsonut muidenkin joukkueiden matseja, tälläkin hetkellä. Ja täytyy sanoa, ettei meillä ole hätää. Lukon pelinopeus ja -tapa on omaa luokkaansa. Ja kehittyy koko ajan, joten paljon pitää muiden parantaa.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Olen nyt saikulla ollessani katsonut muidenkin joukkueiden matseja, tälläkin hetkellä. Ja täytyy sanoa, ettei meillä ole hätää. Lukon pelinopeus ja -tapa on omaa luokkaansa. Ja kehittyy koko ajan, joten paljon pitää muiden parantaa.
Eilen katsoessani jälkilähetyksenä matsia mietin just että pirun hienoa seurattavaa ollut kun pelitapa tuottaa systemaattisesti maalipaikkoja ja ukot laittaa niistä vielä sisään. Ei paljoa tarvitse toivoa pomppuja tai ihmesuorituksia. Aivan toista maata kuin esimerkiksi tämä IFK-KalPa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja pitää vielä sanoa, että otantani on 4-5 viimeistä matsia jokaiselta joukkueelta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen nyt saikulla ollessani katsonut muidenkin joukkueiden matseja, tälläkin hetkellä. Ja täytyy sanoa, ettei meillä ole hätää. Lukon pelinopeus ja -tapa on omaa luokkaansa. Ja kehittyy koko ajan, joten paljon pitää muiden parantaa.

Ja mieti mikä itku tällä palstalla olisi, jos Lukon maalivahtikaksikko olisi Tapparan tämän hetkinen. Vaikka se on Tapparallakin väliaikaista, niin kuuluisi täällä sellaisia kommentteja kuin "miksi leikitään pikkuseuraa?" jne. Olen varma siitä.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Aivan samat ajatukset meillä. Katsoin tuota Ässät-Hpk peliä ja pelinopeus on kyllä mitään sanomatonta. Tps-Sport peli hiukan vauhdikkaampaa. Lukolla hyvin pullat uunissa!
Sama juttu Jukurit-Tappara -pelissä. Melkoista seisoskelua. Muutamassa läpiajossa mentiin vauhdilla, mutta se onkin eri asia kuin viisikkopeli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös