Positiivisuusketju

  • 2 176 251
  • 11 119

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Illan ottelujen tulokset ovat täysin toiveiden mukaiset, jos Pelsujen johtoasema kestää.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Suomi on kyllä menossa vielä jonnekin, mutta ei Lukkoon. Ipan mies henkeen ja vereen ja pysyköön myös sellaisena.
Pitääpi mennä tarkistamaan kuinka vanha Suomi on, jotenkin mututuntuma sanoi 30. Onkin oikeasti 26. Pelannut selkeästi "liian hyvin" "liian pitkään" kun ajattelin että olisi noin vanha. Mutta kuten sanoit, olkoon ikuinen Ipan pelaaja.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Päivän trivia: Miksi hitsarilla on lehtensä urheilusivu väärinpäin käsissä?
Oikeita vastauksia ainakin kaksi.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Päivän trivia: Miksi hitsarilla on lehtensä urheilusivu väärinpäin käsissä?
Oikeita vastauksia ainakin kaksi.
Vanha vitsikin sen jo kertoi, että Turusta Vaasaa perustamaan lähteneet lukutaitoiset jäivät Raumalle, kun kyltissä luki ”ol niingon gotonas” - eli lukutaidon puutteestahan tuo johtuu, sen lisäksi, että sarjataulukkokin näyttäisi siellä paremmalta ylösalaisin.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Kerrankin olisi Ässät ensimmäisenä.
Jep, ja sama juttu vois olla taloussivun kanssa, jos siellä on graafeja joukkueiden talouskehityksestä.
Se toinen oikea vois olla lukutaitoon liittyvä, mutta se olisi kyllä rimanalitus.
@nexustron Aussi-vastaus ehkä siistimpi.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Päivän trivia: Miksi hitsarilla on lehtensä urheilusivu väärinpäin käsissä?
Oikeita vastauksia ainakin kaksi.
Historian- ja kieltenkirjat tietävät. Ulvilaan muutti muinoin vuonna miekka ja kirves maahanmuuttajia Libyasta. Kuuleman mukaan pori rakennettiin alhaalta ylös ja oikealle vasemmalle.

Tästä syystä esim. Sataman ja keskustan etäisyys on ihan vitusti, siin noin 36000 kyynärää.

Itämaantietäjät tietää.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotenkin kiva lukea pikkuveljen palstaa. Siellä on hanskat naulassa, niinkun pitääkin. En silti niitä haluaisi pois kiekkokartalta, mutta kiva kun menee noin hyvin.
Tästähän joskus keskustellaan, eli että toivotko Ässien konkurssia tai putoamista tms ja tarvitseeko Lukko Ässiä. Olen alkanut ajatella, että olisihan se Ässien tuho hienoa nähdä. Kun kuitenkin Pori on yksi valtakunnan merkittäviä kiekkopaikkakuntia, niin äkkiähän sieltä joku seuraava muoviseura nostettaisiin takaisin, eli ei Lukko kauaa joutuisi ilman paikallistaistoja olemaan. Mikä sen hienompaa kuin kabinetti-Karhut.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tästähän joskus keskustellaan, eli että toivotko Ässien konkurssia tai putoamista tms ja tarvitseeko Lukko Ässiä. Olen alkanut ajatella, että olisihan se Ässien tuho hienoa nähdä. Kun kuitenkin Pori on yksi valtakunnan merkittäviä kiekkopaikkakuntia, niin äkkiähän sieltä joku seuraava muoviseura nostettaisiin takaisin, eli ei Lukko kauaa joutuisi ilman paikallistaistoja olemaan. Mikä sen hienompaa kuin kabinetti-Karhut.
Jatkan hieman offtopiccia, mutta samoilla linjoilla itsekin olen. Eli ei Ässien konkurssi tarkottaisi sitä että Lukolta lähtisi paikallisvastus iäksi pois. Samanlainen buumi rakentuisi Poriin kuin Tamminen rakensi Vaasaan ja jossain kohtaa Porista kiekkojoukkue nousisi liigakartalle. Saattaisi jopa olla terveemmällä pohjalla kuin nykyinen. Ja olisihan siitä kiva kuittailla seuraavat vuosikymmenet. Itse näkisin että tuo olisi jopa parempi ratkaisu kuin nykyinen rämpiminen.
 

Lukom bualel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tiedä mihin ketjuun tämän olisi voinut laittaa, mutta osui omaan nauruhermoon sen verran vahvasti, että laitetaan tänne. Kyseessä siis lukko-aiheinen vitsi, jos ei jaksa lukea, niin voi skipata.

SIVU VAIMON PÄIVÄKIRJASTA:
Lauantai-ilta - Mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme
yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa
koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin
hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään. Keskustelu ei
sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin, että siirtyisimme jonnekin
hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän
suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa. Kysyin häneltä oliko hänellä
murheita - hän vastasi: "Ei tässä mitään." Kysyin onko minun syytäni,
että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää
eikä minun pitäisi olla huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi
ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei
vastannut rakkaudentunnustukseeni.
Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään
kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti
televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä. Lopulta
päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja
yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta
silti hän tuntui omituisen poissaolevalta. Päätin etten kestä tätä enää
vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin
itseni huolineni uneen. En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että
miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.
SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA:
Lauantai-ilta - Tänään Lukko hävisi. Vitutti, mutta sainpahan pillua...
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Tanska
  • 8.00
  • 6.40
  • 1.26
Saksa vs Kazakstan
  • 1.25
  • 6.60
  • 8.00
Tshekki vs Itävalta
  • 1.10
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös