Jos vähän positiivista hakee nyt 7 pelin perusteella:
Viime kaudella tehtyjä maaleja 175 ja päästettyjä 157.
Tämän hetken vauhdilla 60 pelin jälkeen tehtyjä maaleja olisi 188-189 ja päästettyjä olisi 120.
Eli 13-14 maalia enemmän tehtyjä ja päästettyjä 37 vähemmän. Piste vauhti on 2.00p/peli ja viime kaudella pisteitä oli 98, nykyisellä vauhdilla olisi 120 pistettä.
Tehdyissä maaleissa edellä ovat Ässät, Pelicans ja Jokerit. Ja Pelicansilla sekä Ässillä on peli enemmän. Eli jos otetaan maalit per peli, niin Lukko on jaetulla kolmos-sijalla Pelicansin kanssa.
Päästetyissä maaleissa edellä ovat Jokerit, Pelicans, Kärpät ja Kalpa.
Ylivoimapelissä Lukko on kuudentena ja alivoimapelissä viidentenä.
Kriisi-HIFK ei ollut mikään mittari että imetään se positiivisuus perseeseen vaan.
Kriisi-HIFK ei ollut mikään mittari että imetään se positiivisuus perseeseen vaan.
Tärkeä ja ansaittu voitto. HIFK voitti juuri keskiviikkona Jokerit Ilmalassa, ja ennen matsia puhuttiin HIFK:n ylivertaisesta materiaalista. Minulle ainakin on yhdentekevää voitetaanko HIFK vaiko joku muu kunhan kolme pistettä tulee ja kaiken lisäksi vielä hyvällä peli-esityksellä.
Roku kirjoitti:Minun mielestäni kumminkin Lukolla on tällä hetkellä melko hyvin pullat uunissa.
Jos joku ei sarjataulukkoa ole katsonut ja lukee tätä Lukko-palstaa, niin voisi kuvitella joukkueen olevan sarjassa viimeisenä nollalla pisteellä ja kahdella tehdyllä maalilla, sen verran pahaa verta tuntuu olevan ilmassa.
Minun mielestäni kumminkin Lukolla on tällä hetkellä melko hyvin pullat uunissa.
Niin, ja jos sattuu tulemaan pari voittoa peräkkäin niin sitten tekstaripalsatalla valitetaan jos ei muusta niin hallin liian kovasta äänentoistosta, ottaa korviin sellanen meteli!Jos joku ei sarjataulukkoa ole katsonut ja lukee tätä Lukko-palstaa, niin voisi kuvitella joukkueen olevan sarjassa viimeisenä nollalla pisteellä ja kahdella tehdyllä maalilla, sen verran pahaa verta tuntuu olevan ilmassa.
Minun mielestäni kumminkin Lukolla on tällä hetkellä melko hyvin pullat uunissa.
Tarkoitatko nyt, että yksi mies täällä valehtelee ja koko katsomo huutaa yhteen ääneen tuota fraasia siellä? Vaiko ehkä sitä, että otat yksittäistapauksen esiin ja teet siitä täällä jonkun maailman suurimman numeron? Veikkaan jälkimmäistä. Väärin kannustettu, kun joku ulkopuolinen on sanonut väärän sanan.Täytyy ymmärtää kannattajia. Eräskin Lukkofanien "nokkamies" täällä kirjoitti, että fanikulma antaa aina kaiken tukensa Lukolle ja se johtoportaalle. Mitä minä olen peleissä kuunnellut on merkillistä tuen antamista, "Otto mee vittuun sieltä" ym kommentit. Tämä kuuluu nimenomaan sieltä fanikulmasta.
Sinnikkäästi vaan kuuden joukossa:
"Onni on pienissä asioissa", kuten Kikka Laitinen lauleskelee.Positiivista että joku jaksaa vielä kirjoittaa positiivisuusketjuun.
Liigan sivuilta kun asian tarkistaa, niin voidaan huomata että kotiotteluiden pistekeskiarvo on lähes 2,3. Vieraspelien saldo on 0,75. Onhan tuossa nyt ihan järkyttävä ero.Positiivista on se että kotipeleistä Lukko napsii kiitettävästi pisteitä. Välillä hyvällä pelillä kuten HIFKiä vastaan ja välillä huonolla pelillä kuten HPK:ta vastaan. Taitaa Lukko olla ihan sarjan kärkipäässä kotipelitaulukossa?
Liigan sivuilta kun asian tarkistaa, niin voidaan huomata että kotiotteluiden pistekeskiarvo on lähes 2,3. Vieraspelien saldo on 0,75. Onhan tuossa nyt ihan järkyttävä ero.